Perşembe, Mart 01, 2007


Dün Şükran Teyzemizin doğumgününü kutladık Mercan Pastanesinde..Onu tanıdığım için ve Fethiye'de yaşadığı için kendimi çok şanslı sayıyorum..
Artık huzurevinde yaşamıyor ..O da benim oturduğum mahlleye taşındı ama yine huzurevi için çalışmaya devam ediyor..
Çok yaşa sen Şükran Teyze..İyi ki seni tanımışım :))

Bugün Zeynep Kocasinan'ın resim sergisi açılışı var Fkm 'de.Şimdi evdeyim ama bir terslik olmazsa oraya gideceğim..

Yarın gece de Çatı Ressamları bana güle güle otur demek için gelecekler..Yanlarında da başka bir ahbap ailemiz gelecek..Çatı Ressamlarından bir arkadaşımız Ayvalık'a taşınıyor..Bu son toplanmalarımız onunla..Bir dönemi kapatacağız onun gidişiyle.

15 yorum:

Pretty Woman dedi ki...

maşşallah şükran teyzeye :)

SaNeM dedi ki...

Huzur evi icin calismalari ayri bir blog olur Sukran Teyze'nin tahminim, acsa da okusak..
Sevgiler
s.

zeyno dedi ki...

Şükran Teyze ne kadar tatlı görünüyor, daha nice oğumgünleri olsn inşallah sağlık ve mutluluk dolu...
Ben bu fotoğaftan bile bir sıcaklık hisettim ona, benim için bi sarılır mısın, tamamen pozitif enerji yüklü biri sanki.....

Asortik Krep dedi ki...

Pretty, gerçekten maşallah :))

Sanem, kendisinin hem kitapları var hem de ressam ..Bu yaşta huzurevini bırakıp yalnız yeni bir eve geçmek ve yerleşmek cesaret ister ..İşte böyle cesur bir cumhuriyet kadınıdır o.

Zeyno, aynen öyle pozitif bir enerjisi vardır ve herkese yeter..Tanımanız lazım :))

aqua dedi ki...

umarım onunde daha cok uzun yıllar vardır

Punto dedi ki...

Cumhuriyet çocuklarının ülke sevgisine ve hayata bağlılıklarına hayranım. Şükran teyze bana babamı hatırlattı. Onun hikayelerini de sizlerle paylaşacağım.

Duha dedi ki...

İnşallah bizlerde onun yaşına geldiğimizde aynı performansa sahip oluruz.

Pretty Woman dedi ki...

Asortikciğim bir delilik yapmak istiyorum. Seni çok özledim....

figen dedi ki...

asortik şu sizin çatı ressamlarının ününü çok duydum meryem ablam ve deniz hanımdan umarım yakın zamanda tanışırız.bekleyin geliyorummmmmm..

miso dedi ki...

merhaba
huzurevinde yaşamak nasıl bir şeydir diye düşünmüşümdür hep. Şükran teyze ayrıldığına göre çok mutlu değildi sanırım. Bense ileride Ilgaz'ın veya bir başkasının başına püskül olmamak için acaba şimdiden para biriktirip yaşlandığımda şöyle adam gibi bir yere kapağı atsam mı diye düşünürüm zaman zaman. Son zamanlarda da bayağı sık düşünür oldum. Neden bilmiyorum.
Şükran teyze cidden çok karizmatik görünüyor. ona saygılar, sana sevgiler
miso

Pretty Woman dedi ki...

Asortikcim en sonunda ben de bloğuma yazdım hayatım iş aradığımı bakalım bir haber çıkacak mı yok eğer gene iş bulamazsam alıcam valizimi Fethiyeye sana kaçıcam:D

Asortik Krep dedi ki...

Aqua, umarım öyledir..Onu çok seviyorum..

Punto, sabırsızlıkla bekliyorum hikayesini..

Duha, gördüğüm en tükenmeyen enerjili kadındır o..Evine gittiğimizde ondan izinsiz kalkıp hizmet edemezsiniz..Zaten istemez.

Pretty, bir delilik yap :))

Figen, akşam Meryem ve diğer çatı arkadaşlarımla güzel bir gece geçirdik :)
Sen de gel bekliyorum ..

Miso, huzurevi o kadar kötü bir yer değil fakat bizim Şükran Teyzemiz çok özgür yaşayan biri olduğundan; okuduğu kitapları ve politika tartışacak arkadaşları bulamadığından, briç arkadaşı olmadığından, satranç için rakip kalmadığından, resim ve yazarlığın en entellektüel seviyesinde olduğundan onu orası sarmadı..Yoksa Fethiye manzaralı çok hoş bir yer orası..Sadece Şükran Teyze için fazla huzurlu bir yer..
Onu daha iyi tanımanız için şöyle bir şey anlatabilirim..Ben sigara içmem yanımda ise ve diğer insanların yanında her içiş için izin alır..Eğer birisi dokunuyor der ise kalkar dışarıda içer..Eğer ukalalık yapar bu yaşta niye içiyorsunuz derseniz de iyi ya işte ben artık ölmek üzereyim bırakın artık nasıl öleceğime ben karar vereyim gibi bir cevap verir.
Huzurevi için önümüzdeki hafta bir etkinlik düzenleniyor ve Şükran Teyze orada huzur evi yararına satmak için resim yapıyor..Toplantıya çağırdı hepimizi gönüllü çalışacağız :)
Ayrıca o huzurevinden ayrıldı diye herkez çok üzüldü kadın-erkek hepsinin yaşam koçluğunu yapıyordu orada :)

Pretty , kaç gel ..Bekliyorum :))

burcu-mutfak camı dedi ki...

Şükran teyzeyle tanışma şansı bulduğum için çok mutluyum. Onu kendime örnek aldım açıkçası ve yaşlanınca da onun gibi bir yaşlı olmak istiyorum. O çok özel bir insan...

burcu-mutfak camı dedi ki...

Pretty, bana da gel. Bekliyorum...

Pretty Woman dedi ki...

ahuahah kız Burcu sende yani :) dur deliliğin tekini yapayım diğerini de yapıcam. Asortikçim valla kahkahalarını özledim. Burcucum seninde sakin sakin dinlemeni çok özledim.. Atoşun tombik yanaklarını da özledim... Seviyorum hepinizi :) ben blogu guncelliyorum artık haberiniz olsun beklerim :)