Cumartesi, Mart 10, 2007



Bugün eski oturduğum siteden komşularım geldi güle güle otur demeye..Beraber çay içip bir şeyler yedik..Onlar gidince bende biraz bilgisayara oturdum çünkü akşam da başka bir arkadaş grubumuz gelecek yeni ev gezmesine ..Çok gezenin böyle misafiri olur işte..Sabah 11.00 de Mavi Kuş Derneğimizin 1. yaş dönümünü kutladık..Hep beraber bir araya gelip sohbet ettik dernekte..Basına bilgi verdik ve dağıldık sonra..



Mavikus.org
Derneğimiz bir yaşında :))





Çanakkale ' de ..


Bugün benim kızkardeşim Mutfakcamı Burcu' nun eşinin de doğumgünü.. Onun için Çanakkale' nin bu eski zaman fotoğrafını koydum bloğa..Tarihini bulamadım..
Nice Yaşlara F..

Unutmadan yazayım aslında..Fethiye tatlarına bir de çöp-şişçi eklendi..Muğla yolunda yeni açılan bir yere gittik geçen akşam..Selit'in Ahşap Evinin karşısında..Eve de yakın sayılır..Denemeye diye gittik ama güzeldi..Sanırım gidebileceğimiz yerlere yeni bir yer eklendi :) Burada her yerde güzel yemek olmayabiliyor..Ben çok çöp-şiş sevmem ama yediklerim içinde en iyilerinden biriydi..

4 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne güzel bir tablo bu bayıldım.Fırçasının avare vuruşlarına bu kadar anlam yükleyen kişi kimdir diye baktım ama W.Magurtas diye birşey okudum.Doğru mudur?
Çanakkale'yi bizden iyi tanıyorsunuz gibime geliyor.Ben genelde işlerimi halletmeye gittiğim için Çanakkale'ye keyfini sürmem çok zor oluyor.Ama Burcu'yla konuştuk ve sanırım kordonda ufak bir gezinti yapabileceğiz...Sevgiler...
Ha bu arada kurslarımı sormuşsun.Maalesef Çanakkale'de bu tür kurslara ben rastlamadım.Çikolata kursuna Chef's,Şeker hamuru kursuna da Coccolat'a gittim...;)

Asortik Krep dedi ki...

Hülya, ben de resim üstündeki isim haricinde bir isme rastlayamadığım için imza ile sabit kaldı bilgim..Çanakkaleyi çok iyi bilmiyorum aslında çünkü her gelişim iş nedeniyle en fazla 2 günle sınırlanıyor ve Burcuyla görüşebilmek adına fazla gezmiyorum..Ben Burcu için sormuştum..O da pasta yapmayı sever..Ben de kordonda gezmeye bayılıyorum..Donanma çay bahçesini değilde Golfü sevmiştim oturmak için :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Doğum günü kutlaması ve özel Çanakkale resmi için teşekkür ederiz. Biz buraları Cumhuriyet meydanının oralara benzettik ama çok da emin olamadık. Sevgiler...

akolkoparan dedi ki...

Merhaba. Bu fotoğrafın daha büyük ebatlısı elinizde mevcutmudur acaba.