Salı, Mart 06, 2007

Doğum günün kutlu olsun Annem :))

Annem benim için...

İstanbul demek..






Cafeler demek; beraber bir soluk aldığımız ve ya çok gezdiğimiz zamanlarda mola demek sohbet için..






Demirköy demek; atalarımızı emanet ettiğimiz topraklar..






Ebru demek; sanata saygı duyan, gösteren ..Hayatımdaki incelikler demek..





Sevgi demek, nerede olursam olayım sığınacağım liman demek..





Mor demek, eflatun demek,güzel geçen çocukluğum demek..






Kırklareli demek..Adını her duyduğumda onun okul yıllarını andığım..






Dikiş,örgü,moda demek ondan esinlendiğim..Beraber saatlerce alışverişlere çıkmak, oturup patron çıkarmak, dikiş makinesinin sesinde dedikodu yapmak ..






Eski evler demek cumbasında çay içmeyi hayal ettiğimiz..






Arkadaşlık demek; doğduğumdan beri beraber yaptığımız..




İşte böyle Annem, belki bu kadar kelimeyle anlatınca az gözüken ama dolu dolu yaşadığımız ve seninle olduğunda tadına doyamadığım saatlerin özeti bu..
Her zaman en iyi arkadaşım olan Anneme..
Sevgilerimle...

34 yorum:

kurunane dedi ki...

harika, çok duygulandım...

BoriPori dedi ki...

anne sevgisi ancak bu kadar güzel anlatılır, harika..

bu arada benim babam da Kırklareli Vize'li.. Ben Çorlu doğumluyum, Silivri'de büyüdüm ve adım da Ebru! Yazında kendimden çok şey buldum:)

sevgiler

ümran dedi ki...

Çok duygulandım Asortik..Annenin doğumgünü kutlu olsun..Annenden uzak olmak eminim senin için çok zordur..Ama sağlıklı ve keyifleri yerinde olsun da varsın uzak olsun..İnşallah daha çok uzun yılları hep beraber kutlarsınız..Sevgiler..

CaDı dedi ki...

Maşallah güzelim, Allah hayırlı uzun ömürler versin hepinize, çok duygulandım bende.. Annesini çoook özlemiş olan Cadı...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Çok hoş cümleler ve resimler seçmişsin abla. çok beğendim yazını.

Adsız dedi ki...

Annenin doğumgünü kutlu olsun. Uzun sağlıklı ömrü olsun. Hep birlikte olun.
Çenebaz

EBRU dedi ki...

Yazdıkların ve resimler birbirinden güzeller. Beni çok duygulandırdın. Annene uzun ömürler diliyorum, mutluluğunuz herdaim olsun. Sevgiler...

Bocuruk dedi ki...

Bu kadar güzel anlatılabilir inan. Gözlerim dolu dolu oldu. Annene sağlıklı uzun bir ömür diliyorum sizlerle. Hürmetlerimi ilet lütfen.
Sevgilerimle...

uykucu dedi ki...

bir anne sevgisi daha güzel nasıl anlatılır ki çok beğendim.Doğum günü kutlu olsun annenin.Son haberlerden sonra anne babasını huzur evine yatıranlardan nefret ettim...(çalışanlardan daha çok onları oraya bırakanlar suçlu bence)

Gamzeli dedi ki...

Çok güzel tanımlamşsın anneni, içim bir tuhaf oldu, doğum günü kutlu olsun nice yıllara he beraber :)

Adsız dedi ki...

Sayende tanıdığımız,sevgi ve saygı duyduğumuz sevgili annenin ellerinden öper,selamlarımı ve doğum gününü kutladığımı iletmeni dilerim.P...

Adsız dedi ki...

canım.senin ve arkadaşlarının temennilerine çok teşekkür ediyor hepinizi öpüyorum. annen.

Tijen dedi ki...

Canım ne güzel ne güzel! Nice yeni yıl diliyorum, birlikte yaşanan, sevgiyle dolu...
Tijen

ERDIL dedi ki...

Kreps kardesim bu yazinla bir anneyi annesinin özlemine ittin.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

insanın bır kızı olması ne guzel olmalı kendıne kız arkadaş doğurmak gibi :) umarım benımde saglıklı ve ıyı anlasabılecegım bır kızım olur!

Hülya dedi ki...

Dar zamanlarımın geniş anıdır annem...
Ve ince ve tozlu bir yolda
kalmışken susuz,uykusuz,dermansız.
karşıma çıkan bir pınar demek
sonra akça pakça yıkandığım çocuk banyolarımın ardında ki deliksiz uyku...
Derman demek mesela.El aman dediğim her vakitte...Derman demek...Anne demek...

Sanem dedi ki...

Cok duygulandim ben, suan gozyaslarima hakim olamiyorum ustelik.. Annemin arkadasligini, herseyini cok ozledim ben..
Sevgiler

miso dedi ki...

nice güzel yıllara diyorum.
sevgiyle
miso

Charm dedi ki...

Çok anlamlandırmışsınız yazınızı, annenizin doğum günü kutlu, sağlıklı ve hep sizlerle olsun :)

enne dedi ki...

Okurken çok duygulandım. Tam da dün akşam annemde anneannemden bahsettiğimizi ve anneme ne olur, sen de benim annemsin, kendine dikkat et deyişimi hatırladım. Annelik çok önemli, çocuklar anneye aittir demişti dayım bir ara, doğru bence de. Annenin doğum gününü kutlarım, ellerinden öperim. Sizler gibi evlatlar yetiştirdiği için de tebrikler ayrıca.

Asortik Krep dedi ki...

Kurunane, dün benim için çok özel ve güzel bir gündü bende çok duygulandım..Hem de yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için :)

Boripori, teşekkürler..
Ben de Kırklareli doğumluyum.Annem Demirköy'lü..Büyükçekmece' de büyüdüm, Annem'de orada yaşıyor..Şu an dayım Silivrî' de oturuyor..Çorlu'da akrabalarım var :)) Vize' yi bir zamanlar görmüştüm :)

Limon, evet haklısın sağlıklı ve huzurlu olsunlarda.. Teşekkür ederim düşüncen için :)

Cadı, güzel temennilerin için teşekkür ederim annesini çok özlemiş olan Cadı :)) Umarım yakında görürsün :))

Burcum, hepimiz için yazdım..Yani bir kısmını :))

Çenebaz, teşekkür ederim. Çok sağol..

Ebru, çok teşekkür ederim güzel kelimelerin için..

Bocürük, yazarken bende çok duygulandım :))


Figen, bütün iyi dileklerin için teşekkürler..
Huzurevi düşüncen için şunu söyleyebilirim normal şartlar altında o zaman çocuğu ve kimsesi olmayan insanlar gitmek zorunda ise huzurevlerine yine de herkes üstüne düşen görevi en iyi şekilde yapmak zorunda.

Gamzeli, teşekkürler..Evlendiğinde yakın olacağın için çok şanslısın :)

P, çok teşekkürler arkadaşım :)

Annem, okuduğun için çok sevindim :))

Tijen, çok teşekkür ederim :))

Erdil Bey, umarım fazla hüzünlendirmemişimdir..

Aqua, ben Anneme hep takılırdım sen çok akıllı bir kadınsın..İlk kız doğurmuşsun diye :)) O da benim gibi evlendiğinin ertesi yıl anne olmuş..Hayatımızın her dönemini hemen hemen paylaştığımız için de belki iyi anlaşıyoruz..Yani o 2. çocuğuna hamileyken, ilk tayini çıktığında, müdürüne kızmışken, resmi bayram telaşlarında , mezuniyet törenlerinde hep beraberdik :))
Buraya gelene kadar da yani 30 yaşıma kadar hep sosyal çevremizde aynıydı..O özel bir okulda ana okul kısmında müdürken ben o okulun velisiydim :)) Hatta Çağıl anaokulunda Annemin öğrencilerinden olmuştur..Aklıma gelmişken ben ilkokulda Annemle aynı okuldaydım..Öğretmenler odasına zırt pırt girmem yasaktı..Bende sınıf başkanıyım..İkide bir öğretmenim yanına çağırtır..Onunla konuşmadan çıkardım odadan..Hatta okulda öğretmenim derdim..Kesinlikle anne dedirtmezdi :)

Hülya, ne kadar güzel mısralar bunlar..Yoksa senin mi? Çok güzeldi..Devamını diliyorum ve teşekkür ediyorum :)

Sanem, ben yazarken kendimi zor tuttum..Bir kaç damla süzülmedi de değil.Umarım en kısa zamanda görüşürsünüz..Çok özlediğim zaman ağlak bir kadın oluyorum ki ben çocukken bile zor ağlardım :)

Miso, teşekkürler ..Sağol.

Charm, çok teşekkür ederim..Beğendiğinize sevindim :)

Enne, okuduğu için göreceğini biliyorum ama ben teşekkür ederim düşüncelerin için..

Gamzeli dedi ki...

Evet doğru, zaten annemsiz bir şey yapamam :(

Asortik Krep dedi ki...

Gamzeli, ben de hiç uzakta yaşamayacağım sanırdım ama hayat süprizlerle dolu.

BoriPori dedi ki...

inamıyorum!!benim de çocukluğumdan beri neredeyse bütün yazlarım büyükçekmecede geçti, halen de giderim, şimdi benim büyüdüğüm, önünde çekirdek yediğim apartmanda oğullarım cirit atıyor:) asortik,seninle çok ortak yanımız var gibi:)

Asortik Krep dedi ki...

Bana mail atarsan ayrıntıları konuşabiliriz..Bekliyorum sabırsızlıkla :)
Asortikkrep1@gmail.com

Sanem dedi ki...

Canim ya :) Saol bu ince dilegin icin ama maalesef artik gorusme mahsere kaldi derler ya, benim ki de o hesap...
Bu arada sectigin resimlere de bayildim..

pınar dedi ki...

annenle ilişikinizi o kadar güzel anlatmışsın ki asortik krep çok imrendim size. mutlu yıllar annene...

Gamzeli dedi ki...

Haklısın Asortik,

Bu arada kadınlar günün Kutlu olsun...

Asortik Krep dedi ki...

Sanem, ona incelik değil densizlik denir aslında..İnce olan sensin.Benim seni yeni tanımam yüzünden sanırım..Aslında eski yazılarını okumuştum ama öyle bir bilgim olmadı..Üzgünüm seni üzdüysem.


Pınar, gerçekten iyi anlaşan bir çizgimiz oldu şimdiye kadar..Maşallah :)

Gamzeli, sağol şimdi Atatürk Anıtına çelenk koyduk Fethiye Kadınları olarak :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Merhaba, ne güzel anlatmışsın anneni. Nice mutlu senelerde, hep beraber olun inşallah. Allah ayırmasın güzel annelerimizden.

Sanem dedi ki...

Ne demek o oyle, asil benim konu etmem anlamsiz, kesinlikle uzulme .
Sevgilerimle :)
S.

canan kufer dedi ki...

sevgili asortik,

o kadar duygulandim ki, gözlerim doldu. o kadar güzel yazmissinki..ben annemi cooook özledim, ve benim de rahmetli annecigim kirklareli de gömülü. ben kendim de kirklareliliyim, akrabalarim orada yasiyor ve kendim yillardir yurt disinda yasadigim halde kalbim orada.

cok duygulandim, cooook,

sevgi ve selamlar,
canan

http://www.canansculinaria.blogspot.com/

Gamzeli dedi ki...

Çok güzel, çok sevindim...

Asortik Krep dedi ki...

Fikrimin İnce Gülü, Senin ismin kadar güzel yazamamışım aslında :)

Sevgili Canan, seni tanıdığıma ve bana yorum yazdığına çok sevindim..Kırklarelili olmana da :)
Takipteyim..

Gamzeli, :)