Perşembe, Mart 15, 2007


Bugün beni zaman zaman bana K. adıyla yorum yazan ve uzaklarda olan bir arkadaşım ziyaret etti..Çay kahve içiremedim ama portakal bahçesinin son portakallarından ikram ettim ona..Ne güzel artık burada ve sık sık onunla beraber olacağımız bir mekanı açıyor gelecek pazartesi.Yemek konusunda iddialı bir yer olacağını düşündüğüm bu yemek adresini sizinle daha sonra paylaşacağım :)

Biraz önce düne ait çok güzel ve bol resimli bir yazı yazdım..Ne yazık ki blogger sildi..Şimdi oturup tekrar yazıyı baştan yazmak zorundayım..Çünkü dünkü gezimi anlatıyordu..Çok güzel bir gündü.Gezi de çok güzel fotoğraflar çektim ve çok eğlendim..
Umarım blogger tekrar sorun çıkarmaz.


Resim: Benim burada çok sevdiğim ve sık gittiğim Kıdrak Plajı..Yaz geldiği gibi kendimi denize atmak istiyorum..Denize gitmeyi de çok özledim :)

Hiç yorum yok: