Pazartesi, Nisan 03, 2006

4 günün özeti..

Müthiş bir hafta sonu geçirdik Annemle :) Perşembe sabahı otogardan karşıladım..Arabayla büroya gittik..Valizlerini arabada bırakıp onu her perşembe uğramadan geçmediğim belediyenin kadın evine kahvaltıya götürdüm..Hava çok güzeldi..Orayı daha önce yazmıştım evyapımı yiyecekler perşembe günü satışa çıkıyor..Ya da her gün köy kahvaltısı alabilirsiniz..Biz ev yapımı börekler ve içliköfte tercih ettik..Yanında da denizmanzaralı çay keyfi yaptık.Sonra yine yürüyerek sahilden büroya geldik..Öğlende Çağıl' ın okuluna gidip onu gördük..Çünkü Çağıl okuldan çıkıp dershaneye gideceğini söyledi..Annemle Çağıl sarıldığında Çağılın ne kadar büyüdüğünü bir kez daha farkettim.Alışveriş yapıp eve gittik..Evde biraz Annem dinlendi..Daha sonra bu sefer evin orada güzel ve uzun bir yürüyüş yaptık..Dönüşte yan komşumda kahve içtik..Zaten Annem geldiğinde biz bol bol yürürüz..Bu sayede hem yediklerimizi eritiyoruz hemde rahat rahat konuşuyoruz..O akşam yorgunluktan hemen uyudu..Zaten çok geçe kadar oturmaktan hoşlanmaz..(Ben kime çektim yarabbim ! Tabiki Babama :) ) Ertesi gün yani cuma günü ADD ' nin (Atatürkçü Düşünce Derneğinin) kermesi vardı..Annemle evde akşam için hazırlığımızı yapıp kermese gittik..Orada Şükran Teyze ve yakın arkadaşım H. ile de görüşmüş olduk..Benim buradan alışveriş yaptığım mağazaya gittik ve sahilde kahve içtik denize karşı..Sonra buranın sadece cuma günleri olan köylü pazarına gittik..Oradan İstanbuldakilere hediye yerel keçi peynirleri, adaçayı, kekik çayı ve eve bir kaç birşey alıp döndük..Üstümüze eşofmanlarımızı geçirip yine sahile yürüyüşe gittik..Bayağı kötü bir rüzgar çıktığından pek dolaşamadan dönmek zorunda kaldık..Yine de yavaş yavaş arka yoldan yürüyüp sohbet edebildik..Eve gelip yemek hazırladık ve yine akşam yemeğimizi yedik..Annem o akşam Beyazı seyretti ben yattım..2 gün boyunca çarşıda alışveriş yapıp gezdiğimizden cumartesi gününü evde ve dinlenerek geçirmek istedik..Çünkü pazar gününü Muğlada geçirecektik..Cumartesi günü balkonda çok güzel bir kahvaltı ettik..Çalışta çok uzun bir yürüyüş yaptık, eve gelip güzel bir banyo yaptık, yine balkonda güzel bir çay faslı ve yemek hazırladık akşam için..Pazar günü erkenden Annemle Muğla' ya gittik..Beraber geçirdiğimiz güzel günlerden biriydi o gün..Muğla' da eski ve restore edilmiş 3 konak ve müze gezdik..Bu konaklardan ikisini kültür merkezi yapmışlar ve içlerini eski görünümlü eşyalarla döşemişler..Annemle bayıldık bu evlere ve eşyalara..İkimizde hastasıyız çünkü.Orada işimiz bittiğinde arabaya atladığımız gibi Uzunbeyle Fethiye' de buluştuk..Bizi deniz kenarına herzaman kahvaltı etmeye gittiğimiz Kargı plajına bu sefer yemeğe götürdü..Bir deniz kıyısı yürüyüşü yapıp deniz kabuğu topladık Annemle..Akşam üstü çay faslına eve yetiştik çünkü Çağıl dershaneden eve geldiğinde evde olmak istedik..Bahçede çay keyfi yaptıktan sonra akşam 9 arabasıyla Annemi yolcu ettik..H. de otogara Annemi geçirmeye geldiği için ve evi çok yakın olduğu için ona kahve içmeye gittik Uzunbeyle..Sonra da eve gelip uyuduk.. Kaç gündür yemeklere dikkat ettiğim için bir kilo daha verdiğimi keşfettim..Anneme telefon açtım ve böylece ilk defa uzun yürüyüşler ve dikkatli yemek sonrası beraber olup kilo almadığımız tek tatilimiz oldu bu sefer..Annemle zaman geçirmek çok güzeldi..Rüya gibiydi :))
Yukarıdaki küçük resim Muğla' da ki kültür evinden..Büyük resim Katrancıkoyu..Fethiye.