Perşembe, Haziran 08, 2006

Artık yaz moduna geçiyorum..Bu ne demek işe öğlenleri ya da geç gitmek demek..Çünkü sabah erkenden Uzunbeyle çıkınca ve akşam onunla gelince evi kontrol edemiyorum..Saat 7 .30 dan önce eve gelemiyoruz..O saatten sonra mutfağa mı gireyim evi mi toparlayayım yoksa dinleneyim mi ?
Ben her ne kadar eşimle beraberde çalışsam da işleri paylaştık biz..Yani ne o benim işimi yapabiliyor ne de ben onun..Onun işleri daha teknik ben onun için yapamıyorum..Ama benim işlerim daha çevresel ve insanlar daha çok beni tanıyor o da bunun için benim işimi yapamıyor :)) Yani biz iki iyi ortağız..İkimiz çok farklı olmamıza rağmen birbirimizi tamamlıyoruz..Çakışıyoruz bazen ama birbirimize güvendiğimiz için o çakıştığımız yönleri törpülüyoruz..Böylece hata yapma olasılığımız düşüyor..
Bu durumda daha çok dış işlerle ilgilendiğim için büroya erken gitmem gerekmiyor..Bende yazın sabahtan müşteriyle görüşmeler olamadığı için bu zamanı şimdilik evi çekip çevirmede daha sonra da denizde değerlendiriyorum..Yani geçen sene öyle yapmıştım..Bu sene de kısmetse yine öyle yapmayı düşünüyorum..Sabah yürüyen bir arkadaşım var..O yürüyerek Çalışa geliyor sabah sporu için..Bende eski jeeple plaja gidiyorum..Orada buluşup öğlene kadar denize giriyoruz,güneşleniyoruz..Öğlende eve gelip duş alıp işe gidiyorum :) Böylece hem akşama kadar enerji depoluyorum hem de kendime zaman ayırmış oluyorum..Bu sene deniz moduna ne zaman gireriz bilmiyorum..Çünkü H.nin misafirleri var..Benimde evi toparlamam lazım..Çünkü uzun zamandır pek ilgilenmedim evle..Ben İstanbulda her hafta yardımcı alıyordum ..Ama burada hem evimi bırakamıyorum hem de yaptıkları işi beğenmiyorum..Çalışmadığım zamanlarda da ben hiçbir zaman işlerle boğuşmadım..Hem işimi yaptım hem gezdim hem de okudum hep..O zamanlar okuduğum kitaplarla bazen burda iş kotarıyorum :)) Kitap okumak kadar keyif aldığım bir şey yok..Özellikle deniz kıyısında okumam lazım..Burcu da çok okur..O genelde seçerek ve takip ederek okur..Yeni çıkan kitapları alır okur..Benim listem işlerden dolayı hep geriden gider..Not alırım ama birşekilde okurum sonra..Kimseye vermediği kitapları bana gönderir sağolsun bende ona alıp okuduğum kitapları gönderirim onun kütüphanesine..Buraya ilk geldiğimde okuyacak kitap bulamıyordum..Kütüphaneye üye oldum..Okudum ama bir zaman sonra yeni kitaplar bitti..Sonra ben evdeki kitaplarımı oraya hediye ettim.Evde kitap biriktirmemeye karar verdim..Sonra Burcuya alıp okuyup gönderdim..Bir zaman sonra bazı okuduğum kitapları tekrar okumak istediğimde ise kendime kızdım çünkü elimde çok az kitap kalmış..Hep dışarıdan alıp okumuşum, almışım hediye etmişim..Hediye olanlar harici pek kitabım kalmamış..Büroda biraz mesleki kitaplarım var..Evde de 6 raf kadar falan var..Festivalde sık sık kitap imza günleri yaptığımızdan imzalı kitaplarım da çoğalmaya başladı..Ben hoşuma giden herşeyi okurum..Biyografiler son zamanlarda en sevdiklerim..Politikleri zaten 12-20 yaş arası okumuştum..Son zamanlarda değişen bir şey yok :)
Bu pazar Çağıl OKS sınavına girecek..Psikolojisi çok iyi..Stres yaptığını söyleyemem..Bende herşeyi ona bıraktım..Ne olursa olsun sorumluluk onda..Bunu böyle konuştuk..Onun bir terslik olmadığı takdirde kazanacağını düşünüyorum..Burda 2 anadolu lisesi var..Dışarıyı yazmayacağız zaten..Ama hem çok öğrenci olduğundan hem de okulların iyi olmasından puanları başka yerlere göre yüksek..Çokta umrumda değil çünkü anadolu liselerinde zaten ingilizce eğitim yapılmıyor artık eskisi gibi..ve zaten Çağılın ingilizcesi çok iyi..Sadece orayı kazanırsa OSS ye daha rahat hazırlanabileceğini düşünüyorum..
Bugünlük bu kadar..Artık işlerimi toparlayıp büro için hazırlanacağım..Yaşasın yaz geldi derken.. amaaaan ya yazın da çok sıcak oluyo burası :))

21 yorum:

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Abla, yine var yeni aldığım sana göndermeyi düşündüğüm kitaplar da kütüphanem öyle dağınık ki bir araya getirip gönderemiyorum. keşke bize geldiğinde beraber baksaydık...

Annelog Atölye dedi ki...

Yaz modu çalışma sistemi planın ne güzel öyle Asortik. Cennet cennet!:))

Asortik Krep dedi ki...

Burcu, getirirsin artık bi zahmet :))

Asortik Krep dedi ki...

Annelog, bizim gibi ileride Akdenizde yaşamayı isteyen arkadaşları buraya bekliyoruz:)

KUGUU dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
KUGUU dedi ki...

Ya okumaya doyamadim, cevap yazmaya vaktim yetecek mi telasina dustum Asortikim:)
Sondan baslarsam - yillar once benim Fethiyeye yerlesmem icin bir arkadasim epey dil dokmustu de hic dinlememistim bile, ama simdi dusunmeye baslamistim bile:)) Bil bakalim kimin sayesinde acaba?
Cagil'a sinavda cok cok basarilar diliyorum, benim de buyuk yegen OKS'ye girecek dogrusu ben ondan cok heyecanliyim, canim yegenim icin de sans dileyin, dua edin olur mu lutfen?
Seninle telepatimiz fazlasiyla gelismeye baslamis olmali. Bu sabah kutuphaneme bakip bir de su sevgili kutuphanemin resmini mi cekip yuklesem, kitaplarimi anlatsam dedim, sen anlatmissin:) Ben hicbir esyama kiyafetime gitti diye uzulmem ama kitaplarimi kaybedecegm diye odum patlar, en sevdigime bile verdigimde geri gelene kadar caktirmadan icim pirpir olur:)) Ama bu sabah bakip bazilarini bir yere versem mi dedim- bakalim:)
Esinle is paylasimina mashallah diyorum, Allah bozmasin- Daha ust teras katlarina birlikte elele tirmanmaniz dilegiyle.
ve son soz:
H.nin misafirleri varsa sabahlari sana eslik etmek icin ben gelebilirim canimcim:))Ne dersin?
Kuguboynu:)

Gün dedi ki...

Harika bir çalışma şekli, şanslısın :) Çağıl'a başarılar dilerim, heyecanlı olmaması çok iyi.

zeyno dedi ki...

Asortikcim, kitaplar konusunda ben hep üzülürüm. Okuyup paylaşmak isterim, çoğu kitabım geri gelmez ve o geri gelmeyenler zaten en sevdiklerimdir:((her seferinde bir daha kimseye kitap vermeyeceğim derim ama yine veririm.
Çağıl'a da başarılar, biz geçen yıl atlattık bu sınavı. ne kadar sakindim, hiç stresli değildim, kızımı da hep rahatlattım ama ne zaman sınav için sınıflara girdiler, dışarıda sadece veliler ve çok derin bir sessizlik kaldı, o zaman içim çok garip oldu. Sonuçta çocuklarımız en güzel günlerini dershane okul trafiğinde hafta sonu dahil çalışarak geçirdiler. emekleri sözkonusu olunca onlşar adına emeklerinin karşılığını almalarını istiyorsun. Eğitim sistemimiz malesef çocuklara bu yaşta bu stresi, koşuşturmayı öğretiyor.Herşey nasıl mutlu olacaklarsa öyle olsun...

Asortik Krep dedi ki...

Kuğuu; benim mi yoksa :)
Yeğeninize de başarılar..
Denize gitmeğe bekliyorum :))
Gün; teşekkür ederiz..Sağol.

Asortik Krep dedi ki...

Zeyno, umarım Çağıl' da emeğinin karşılığını alır.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

çagıla sınavda basarılar umarım anadolu lisesini kazanır,hazırlık sınıfları kaldırıldı ama ingilizce egıtım 4 yıla yayılarak devam edıyor ve ne kadar cok gereklı sen de en az benım kadar ıyı bılıyorsun.ama keske hazırlıklar kaldırılmasaydı yogun bır sekılde yabancı dıl saatı olunca dıl edınımı daha kolay oluyordu.

ince eleyen karakter dedi ki...

yasasın tatıl demı kızgın sulardan hoppa cuppa atlayacaksın serın sulara bende baktım bırkac kısı gırıyor ama hazıran onbesden sonra herkes gırer
cagıla basarılar
kıtap deyınce akan sular durur hatta durmakla kalmaz kurur-)))
asla veremem herseyımı alsınlar ama kıtaplarım ozel
bugun yenı bır kıtap daha aldım gendume cevdet yalcın turk edebıyatından secme hıkayeler
kıtabın yorumları ılerı gunlerde bende

kedi dedi ki...

Ne güsel bi periyot tuttutmuşsun asortiğim,her sabah denize girip,işe daha sonra gitmekkkkk!

Bizim öğrenciler de içlerinde bikini,mayo,şortla,denize hazır derse girip öğle aralarında bi deniz yapıp geliyorlar ;P

Sanki sahilde bar gibi işte öylesine bi okul varda,hadi bi uğrayalım havasında geliyorlar derslere son 3 haftadır,alemler yani.

Eşler tabii ki birbirini tamamlayacak ki o evde huzur olsun.

Bilirim bilirsin,bilirimmmm ;P

Asortik Krep dedi ki...

Toprak ve Ben, kitabın yorumlarını bekliyoruz zaten..
Biyonikkedi, hoşgeldin..

Deadora dedi ki...

:) canim benim ne tatli yaziyorsun sen böyle.. okudukca icime huzur doluyor inan.. sana yaza merhaba yolculugunda ve aldigin kararlarinda basarilar diliyorum :)
iyi yüz, iyi güneslen, mutluluklar..

Age35 dedi ki...

İmrendim bu önce deniz sonra iş durumuna,biz İstanbul trafiğinde kendimizden geçerken,of offff...Emeklilikde yaşanılan şehir mutlak değiştirilecek..

Asortik Krep dedi ki...

Deadora, sağol canım :)
Age35, bence de emekli olduğunda çok gezebileceğin bir şehirde olmak lazım .

Adsız dedi ki...

ya ne eğlenceli anlatmışşın fethiye'yi.oraları bilmesem cennette oldugunuzu düşüneceğim.
köyden farkı yoktur oranın. ben 5 sene marmariste yasadım marmaris iğrençtir helekış aylarında.ama fethiye ordan da kotuydu.

Asortik Krep dedi ki...

anonymous, bende ilk geldiğimde çok zor alıştım..3 sene sürdü..alışmak..ama madem burdayım keyfini çıkarmam gerek diye düşünerekten ne kadar keyifli hale getiriliyorsa o kadar keyif almaya çalışıyorum..sosyal bir insan sıkılmaz buralarda..

Asortik Krep dedi ki...

Önceki yorumu müşteri geldiği için devam edemeden yollamışım :))
Yani diyorum ki buralara gelipte beğenmeyen çok kötüydü diye sıfat takanlar zaten buralara gelmesin diyorum anladın mı? Biz çok İstanbuldan geldim deyip 6 ay İstanbul görmüş adamlar gördük buralarda..Hele bir tanesi hala İstanbul da su sıkıntısı var diye anlatıyordu..Sen ne kadar kaldın orda dedim 4 ay dedi..İşte böyle arkadaş.Madem Marmaris çok kötüydü bunu anlaman 5 sene mi sürdü be kardeşim derler adama..Niye 5 sene sürüklendin buralarda o zaman..Marmaris evet şehir gibi ama Fethiye daha doğası bozulmamış bir yer..Kötü düşüncelerle burayı da kirletmeyin.

Asortik Krep dedi ki...

Merak edenlere müşteri canımı sıkmadı sadece hem kötüleyip hem burda yaşayanlara uyuz oluyorum..Ben şahsen sıkıldığımda giderim bir yerden :))