Cumartesi, Mayıs 10, 2008

Car boot sell..


Bu ay son gittiğim car boot sell' i yazmayı unutmuşum.Hemen başlıyorum..Hem de annemlerle gittik,bol bol birbirimize bir şeyler gösterip durduk.Bu sefer aldıklarımız önce sonra pazar.ÜsttekiGalata Köprüsü manzarası uzunbey görüp bana da göstedi, tabii ki kaçmazdı..Onu aldım.Hem İstanbul hem resim :))




Annem kendine aldı, çokta güzel oldu :)
Bu benim eteğim :))

Bu da uzun hırkam,tam baharlık,asortik asortik giyip uzunbeyle çiçek almaya gittim hemen.


Bu çantaları annem aldı..Yürüyüşe çıkarken hafif olsun diye..


Aşağıdaki dergiler benim..


Annem aldı :) Seramik kahvaltılık...

Ben anneme aldım :) Kutu..
Diğerleride satılanlar..Sizler için :)










Neşe Hanım :)









Bahçe dekorasyonu..







4 yorum:

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Kardeşinden duydum :))Doğumgününmüş,nice yıllara demek istedim.Sevgiler....

Asortik Krep dedi ki...

Teşekkürler Suzi.. :))
Nic yaşlara hepberaber..

Hayatın Ressamı dedi ki...

ne eğlenceli bir pazar burası yaa..
oraya yaz gelmiş biz donuyoruz ankarada...

Adsız dedi ki...

canım çekti işte ...