Çarşamba, Eylül 17, 2008















Kaleden Fethiye görüntüsü..
Pazartesiden bu yana ev ve is disinda az degisiklikle idare ediyoruz.Sadece dün aksam bir misafirim ve arkadasiyle yemek yedik.Çok verimli gecti diyemeyecegim ama bu bir veda yemegiydi ,yapilmasa olmazdi.
Bugün evde temizlik günü ama benim temizlik yapacak kadar keyfim yok. Sabah 10 dan beri netteyim.Yapmam gereken isler var ama yapamiyorum..

Asagidaki tepsi Hatice Teyzenin tepsisi..Ben gittigimde bana bununla servis yapar sevdigim için..Buna benzer Çatalcadaki dedeevinde vardi hatirladigim..Onun için seviyorum sanirim.Eskiyi seviyorum zaten. Eskileri, eski evleri eski olan herseyi :)



Daha sonra keyfim gelirse yazarim belki.

5 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Ananeminde vardı benzer tepsisi, üzerinde yelpazeli -çinli kadın resmi vardı, bende onu hatırladım bak şimdi.
Keyfin yok demek, ne tesadüf , al bendende o kadar. Yorgunluk desem yorgunluk değil. Bir ağırlık var ama üzerimde, hadi hayırlısı bakalım...

pinarbk dedi ki...

Deniz, güneş, güzel bir bahçe...Keyif için herşey var. Bir de güzel bir kahve yapın:))

denizanasi dedi ki...

aa anneannemin vardı böyle tepsisi. hatta bu tarz desenleri olan bir de çay takımı.. cok güzellerdi. şimdikiler gibi sadece kullanım için yapılanlardan değildi..

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
Ege gezimizden döndükten sonra iş koşturmacası bir yandan, çekilen resimlerin düzenlenmesi yazılarının derlenmesi derken birçok dosta uğrayamadım. Sizin sayfaları görüp okudukça gitmeyi arzu edip bir türlü kısmet olmayan Fethiye daha çok ilgimizi çekiyor..
Öncelikle ayağınız için geçmiş olsun dileklerimizi bırakalım.
Babanıza nice sağlıklı mutlu yıllar dileyelim. Çoğumuzun yazamadığı, yaşayamadığı duygular..
Sağlıcakla kalınız...

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://gidilesiyerler.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

Asortik Krep dedi ki...

Böğürtlengözünannesi;
O tepsilerden benim hatırladığım İstanbul Gravürleri olandı..Niye o evden almamışım onu bilmiyorum.Şimdi yokoldu gitti..

Pınarbk, seni dinledim .. diğer yazıda okursun artık:))

Denizanası,ilk bulduğumda almayı düşünüyorum öyle bir tane..

Seyyah,arada takip ediyorum sizi..Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..