Cumartesi, Ocak 03, 2009

Biyocan

Biyocan benden hızlı çıktı.. Aynen katılıyorum.. O boru var ya...



Not: Kendisi yazmıyor ama Biyonikkedinin doğumgünü 1 ocaktaydı.. Buradan genç ve güzel arkadaşımın ( evet kendisini ben gördüm gerçekten genç ve çok güzel ve havalı) o yazıları yazan ( çünkü görüntüsü iki çocuk annesi olacak durumda değil ablası gibi ve işine hakim başarılı biri :)) ancak konuştuğu zaman kelimelerini cümle yapısında kullanmasından ve dilinin kıvraklığından anlıyorsunuz ki yazdığı gibi cesaretli ve korkusuz bir kadın..
Kendisi hakkında yazdıkları eksik bile diyebilirim..Eşiyle gerçekten uyumlu ve hoş bir ailesi var.Kızlar fıstık zaten, ekleme yapmıyorum.. Ha birde eşi gerçekten çok beyefendi ve çok destekçi(maşallah) .. Kısacası kendimi onların yanında çok keyifli ve huzurlu hissettim.. Fethiye'de tekrar görüşmeyi çok isterim..
Doğumgünün kutlu olsun..

4 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Yahu bi Burcu bi sen....
Yapmayın allaseniz.
Bilen bilmeyen de size silah zoruyla hakkımdaki bu övgü dolu yazıları yazdırıyorum zanneder:)
Etraf haset dolu biliyorsunuz :P

Bu ego beni yılın yarısına kadar idare eder,eyvallah dostum:D

Not:Asortik yazı yazmadığım zaman gelen sitemlerin yarısı senin.Şifrem elinde.Gir de yazsana bi iki kelam,milleti bekletiyorsun cıkcıkcıkkkk :P

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Asortik Krep,

En mutlu ve barisli yeni yil gunler dilekler 2009'da..

Mantarli fotograflar en cok orijinal senin - Turkiye'den cok mantarlar var bilmiyordum.

Bir de mantar adam cok seker :)

Mantar = Cork
Mantar = Mushroom

cok ilginc mantar adi iki farkli kelime Ingilizce.

Cok kar ve soguklu Kanada'dan, gunesli gunlerli Turkiye'ye selam,

Gorusuruz,

Suleyman

HAYAT dedi ki...

maalesef türkiyede her zaman olağan şeyler yine aynısıyla karşımızda.hiç bir kanalda doğru düzgün izleyemedim çünkü içim parçalandı,hani bi genç kızın feryadı vardı ya o sesi suyunca ürperdim,içim tuhaf oldu.

Asortik Krep dedi ki...

Biyocan, diğer bloğuna da yazı koysan artık iyi olacak bence...
Hem abartmıyoruz ,gerçekten öylesin..İnanmıyorlarsa göster kendini :))

Süleyman, cork=mantar ilk defa senden duydum..Ben herzaman mushroom kullanıyordum..
Mantar konusunda bende çok şey öğrendim bu sunumdan, hem ileride Fethiye de turlar yapılacak mantarlarla ilgili,trekking turları..Eşinle bekliyorum seni mantar turlarına :)
sevgi ve selamlar size de turkuaz kıyılardan..

Hayat, artık işine ve halka saygısı olan insanları seçmeli vatandaş..Hangi parti olursa olsun biraz daha insan merkezli olmalılar.Para derdine düşen koltuk sevdalılarından ve onların yardakçılarından dolayı böyle şeyler yaşıyoruz..
Bu tarz kötü olayları demiryollarında, THY de, denizyollarındaki deniz otobüslerinde ve neyazık ki otoyollarda görmeye devam edeceğiz gibi geliyor..