Salı, Ekim 06, 2009

ilk kampanyam

Bir kaç aydır Fikri Mühime üye olduğum halde Fethiye'de bir kampanyaları olup olmayacağını merak ediyordum. Kendi işimde de yenilikleri takip ettiğimden bu fikrin özellikle internet üzerinden pazarlanması halini ve çalışmasını çok merak ettiğimden üye oldum. Arada bu tarz blog yazılarını okuyor, gelsin makarnalar gitsin kitaplar derken kampanyalara katılanlara bayağı özeniyordum.
Geçen hafta mailime gelen bir haberle müjdeyi aldım :)
Ağız Sağlığı Haftaları Kampanyasını ilk öğrendiğim gün 0 800 lü numaradan Fethiye'de çevremde bulunan gönüllü diş hekimlerinden birinin adresini almak için aradım.Oysa kampanya ayın birinde başladığından telefondaki bey adres için aradığımı söylediğimde bana bir açıklama yapmadan telefonu yüzüme kapadı, tarihe baktım ve bir gün önce aradığımı görerek tahminen bunun için cevap verilmediğini düşündüm. Halbuki bana ertesi gün aramamı söyleyebilirlerdi telefonda. Neyse ben bu gibi durumlarda en son vazgeçen kişi olduğumdan beş dakika içinde tekrar aradım.Bu sefer bir hanım bana gerekli adresi ancak 1 ekim itibariyle verebileceğini belirtti.
Ertesi gün yine 800 lü telefon hattından arayıp iş yerime yakın bir diş hekimi adresi alarak telefonu kapattım. Şimdi sıra randevu almaya gelmişti. Yoğun işlerden ancak bugün yani 6 ekim salı günü doktoru arayabildim.Telefonda Dr. Volkan Bey bugün randevularının dolu olduğunu belirtince başka günlere de ben uyum sağlayamayınca bana öğle saatinde saat 13.00 de randevu verdi. Bu da beni açıkçası çok sevindirdi. Yoğunluğumun arasında en azından bana zaman ayırması ve benimde vaktimin doluluğunu gözetmesi çok hoştu.
Muayene sırasında gösterdiği itina ve açıklamalarıyla bana yol gösterdiğini söyleyebilirim.Gönül rahatlığıyla tekrar tedavi için gidebileceğim bir doktorla karşılaştığıma inanıyorum. Eski dış fırçamı götürmememe rağmen yeni Colgate diş fırçamı ve Colgate diş macunumu da alıp diş doktorumdan ayrıldım. En az benim kadar konuyla ilgili davranan Diş Doktorum sayesinde iyi bir başlangıç yaptığıma inanıyorum.Bu benim ilk kampanyam idi sanırım son olmayacak.

2 yorum:

denizanasi dedi ki...

aa bu mailime gelmişti. ama vaktim olmadığı için ilgilenemem demiştim. aslında ne kadar da iyiymiş.. dur bi bakayım:)

Asortik Krep dedi ki...

Bak bakalım..