Salı, Nisan 27, 2010

Yunus Nadi Etkinlikleri 1. gün

Dün etkinliğin açılış günüydü. Sabah 10.00 da etrafı kolaçan etmeye FKM ye gittim. Afişlerimiz hazırdı, FKM de sağa sola astım, öğle yemeklerinin yeneceği Kalepark restauranta gittim. Öğlen misafirlerimizin geleceğini hatırlattım.Bir sorun olup olmadığını sordum, yine afiş astım, sağa sola program astım. Fa-Re Müzik okuluna uğradım, onlar çarşamba günü gösteri yapacaklar, Berna Alpagut Bale okuluna uğradım, davetiye verdim yine çarşamba günü etkinlikleri var, saatini söyledim ve FKMye döndüm. Öğlen Kalepark'ta misafirlerimizle beraber yemek yedik ve açılışa gittik. Bir yandan da aklım başka yerde ama erken ya da geç aranacak bir yer değil, genelde akşamüstü saatlerini kolluyorum aramak için. Açılışı Yunus Nadi İlköğretim okulu yaptı. Sahne de izledik.. Yunus Nadi Fethiyeli ve Atatürk'ün arkadaşlarından.Cumhuriyet gazetesi kurucusu (1924)
Dışarıda dans gösterileri vardı, onları izledik. Yunus Nadi İlköğretim okulu.

Ali Öz'ün fotoğraf sergisi vardı, onun açılışı yapıldı. Ben süper hoşlandım,güzel bir sergiydi..


Fethiye Kaymakamı açılışı yaptı. Yanındaki mavi gömlekli kişi Ali Öz.

3. Fethiye Kültür ve Sanat Günleri Komitesinden emekli Gülsen Öğretmen ve konuklarımızdan Ayşe Kilimci ve Sedat Sever sergi açılışında. Dün Ayşe Kilimci ile birara beraber oturduk, çok hoş biri, hoşsohbet aynı zamanda. Ayvalıkta yaşıyormuş, bende Ayvalığı çok severim.Sedat Bey dün Uğur Dershanesinde de eğitimcilerle ve yöre öğretmenleriyle buluştu, çok güzel bir izlenim bırakmış.Ben gidemedim, bugün saat beşte Behiç Ak Fethiye Uğur da ,onu izlemeye gideceğim. Geçen sene benim misafirimdi Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festivalinde..
Katılan sanatçı ve yazarlar :
Bayram Candan
Ayşe Kilimci
Selahattin Dilidüzgün
Zehra İpşiroğlu
Behiç Ak
Nihal Kuyumcu
Ali Öz
Nurten Kum
Nazan İpşiroğlu
Tijen Savaşkan
Tevfik Taş
Hami Çağdaş
Başak Demir
Nursel Durur
Sedat Sever
Sibel Demirtaş
Şükran Dilidüzgün


Ali Öz'ün fotoğraflarından en sevdiğim.Bu ayrıca benim favori fotoğrafım geçen senelerin.. Ali Öz'ün olduğunu bilmiyordum :)
Uğur Mumcu'nun cenaze töreni..

İzmir Mitingi..

Duraktaki afişe dikkat.!!

FETAV müdürü Dilek Hanım. Sık görüşüyorum ya, sizde tanıyın istedim.Buraya geldiğimde ilk tanıştığım insanlardan.. Benim şansım oldu, ilk iş kurduğumuzda da çok yardımını gördüm.Şimdi bazen bende ona yardım ediyorum projelerinde..

Daha sonra 95. sokakta kokteyl ve yine fotoğraf sergisi açılışıyla devam ettik.Açılışı Pera Organizasyon yaptı doğal olarak :)) Ücretsiz destek veren firma az bulunduğundan genelde onların adı geçiyor bu işlerde.

İz Sanat Okulundan Gülhan Karkın piyano açılış müziğiyle sokağı şenlendirdi.Yine destekleyenler takımından etkinliğe katıldı. Şarap kadehi benim bu arada.. Foto çekerken bıraktım.

Mavikuş Berna ve İzsanattan Gülhan , Berna'yı çok güzel çekmişim bu yüzden fotoğrafı koydum.Kendisi de görmedi daha.. Gülhan kızmasın Berna şu an kaldırımda olduğu için daha uzun.. :))

ve Faruk Akbaş, Uzunbey'le hayranıyız. Büroda da fotoğrafları var. Burada yaşayan fotoğraf sanatçısı arkadaşımız aynı zamanda.. 95. sokaktaki sergi karma, Fethiye Fotoğraf Klubünün..
Bugünlük bu kadar, gelecek yazı bir terslik olmazsa bahçe yazısı..Çok özledim de :))
Şimdi Biyonik aradı, kargosunu gönderdi Mavi Kuş hareketi için..
Birde Gülen yeni yazısında mavikuşu görüntüledi..
Birde bizim Saklıkentimiz var ya buraların en güzel yerlerinden, oraya HES yapmaya çalışıyorlar da arada ona sinirleniyorum biraz..

2 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Şimdi bu fotoları, yazıları görünce
hangisine yorum bıraksan diye şaşırdım kaldım. Hepsi birbirinden güzel kare ve yazılar. Karşıyaka da
"Anamızı aldık da geldik", daha bir
değişik...Bu bloğu ve Ege kokusunu
kıskanmıyorum dersem yalan olur :))

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; bakıyorum da ben döndüm diye Fethiye'de şenlik kurulmuş. Aşkolsun ama :P Konuklar, canlılık tam benlikmiş ama kısmet seneye artık.
Bu arada otobüs durağındaki afişi anlayamadım :(
Mavikuş'la ilgili düşüncelerimi ayrı bir blog yazısı olarak düşünüyorum. O fotoğraflar 'şimdilik' fotoğraflar. Hani ben yazarken bu da kanıtı gibi araya bir fotoğraf eklemesem olmaz ya :P
Öpüyorum koca kalp!