Salı, Haziran 01, 2010

Mavi Kuş Kargo 17 / Pınar Bk

Pınarbk, Duru'nun kıyafetlerini bizimle paylaşmış, ben zaten geçen yaz onlarla tanıştığım için koklaya koklaya Duruyu sever gibi açtım paketi. Herbirini yanımda çalışan arkadaşlara göstere göstere sevdim :) Özlemişim Duru'yu.. Sonra Üzümlüye de götürdük ama daha cumartesi günü çantayı tekrar görünce Gülen'e ve Funda'ya gösterdim.. Öyle güzeldiler ki çok teşekkür ediyorum desteğin için Pınar. Seni çok özledim , her İstanbul'a gidişimde görmeyi çok istediğim ama mesafelerden dolayı göremediğim Pınarcım, umarım bu yaz biz kayda geliriz ve bu kez görüşürüz seninle.. Olmazsa ben seni bekliyorum yine Likyaya :)




Kargon için, samimiyetin için ve ne zaman canım sıkılsa yanımda olduğun için teşekkür ederim..

1 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Asortiğim; o çantanın kırmızısı çok güzel..