Pazar, Eylül 11, 2011

Geceler günlerimi gömer.

Perşembe günü İstanbula geldik. Annemin ev, boya-badana hallerinde.Bu yüzden Burcu'da kalıyoruz.Cuma sabahı, Burcu işe başladığından ben, sabahtan evdekileri uyur bırakıp babamla dışarı çıktım.O bankalara, ben yollara.Sahili baştan aşağıya yürüdüm, oyalandım, telefon açtım, nedense açtığım tüm telefonlarda sorun vardı, bir türlü rahat konuşamadım,hele bir arkadaşımla konuşurken iyice sinirden öldüm.Ben onu duyuyorum, benim sesim gitmiyor.. Oturup denize karşı türk kahvesi içtim.Daha sonra babamla buluşmak üzere öğretmen evine gittim.Babamla oturup sohbet ederken temmuzda bana gelen teyzemin kızı aradı,hoşgeldin hadi seni gezmeye Taksim'e götüreyim dedi.Olur dedim.O, Çağıl,Muratcan (kuzenin oğlu) önce Tüyap'ın altındaki otoparka oradan da İstiklale çıktık. Önce Tünele doğru gidip onlara müzik aletleri baktı.Muratcan mızıka aldı, (resimler  sonra)Daha sonra İstiklalde yürüdük.Yemek yedik,alışveriş yaptık.Ancak akşama dönebildik.Geceleri Burcuya geçiyoruz ama gündüz annemlerdeyiz.

Cumartesi de annemle bahause'a gittik,giderken ben alışveriş yaptım.Ayakkabı aldım.Sonra da cumartesi pazarına gittim.Akşamda yemek yedik ve Burculara geçtik.Burcu annemlere bir sokak uzaklıkta ev bulmuş,evi de bir güzel yerleştirmiş.Bugün de bize kabaklı börek yapmış ama ben az yedim.Fakat börek nefisti.Aynı anneannemin yaptığı gibi olmuş.Onunla gurur duydum,geleneklerimizi yaşattığı için.Çünkü o börek göçmen böreği ve herkes bilmiyor.

Perşembe akşamı kutlamalarımızı yaptık, Babamın doğumgünü ve Burcuların yıldönümünü çok güzel bir yemekle kutladık.Herkes halinden memnun ,geceyi tamamladık.Şimdi Burcularda yatağımdan  Çağıl'ın bilgisayarından yazıyorum...

Asortik Krep Mutfakcamı Burcu'dan bildiriyor... :)


Soldaki Muratcan, Sağdaki Çağıl...İstiklal'de.

7 yorum:

leithygurumi dedi ki...

şimdi o canım börekten göçmen değilim diye mahrum mu kalıyorum. tarifini yazsanız da biz de yapsak hani güzel olmaz mı? canım çekti :(

laleninbahcesi dedi ki...

hoş geldiniz...İstiklal'e uğramadan olmaz , İstanbul tutkunları için. Biz de dün akşam oradaydık...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhabalar,
Her şey yolunda sanırım...Sevgilerimi bıraktım:)

Asortik Krep dedi ki...

Leityhcat; tarif ve resimler diğer postta :) Muhteşem bir şey olduğundan ayrıca yazacağım.Burcu yaparken de çektim.

Lale Hanım,aklım sizde valla itiraf ediyorum :))

Gönül Çelen, buraları özlemişim,keyfini çıkarmaya çalışıyorum.Sağol :)

Adsız dedi ki...

:((

Nezaman dönüyorsun?
Ece

Asortik Krep dedi ki...

Ece'cim, cumartesi akşamına kadar burdayım.Perşembe ya da cuma buluşabiliriz :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

istanbul seni kucaklar :)
sefayla...