Pazartesi, Ocak 23, 2012

Baharda kuşlar gibi geldin kondun dalıma

Çağıl burda ya, geceleri geç vakte kadar oturup,sabah geç kalkıp beraber dizi izlemek çok keyifli.Öğlene kadar evde takılıyorum, sonra işe gidiyorum.Perşembe bütün gün evde  "How I met your mother" eski sezon bölümlerinden izledik. Beraber yiyip içiyoruz bu arada :) Cuma günü hava güzeldi ,öğlen gidip deniz kıyısında yemek yedik Çalış Mutlu'da.Dışarıda Ares'te hem gezindi hem de başka köpeklerle oynadı.Cumartesi yağmurluydu evden çıkmadık bütün gün.O gece Uzunbey'in grup yemeğine gittik yağmur altında.Pazar 2. el pazarı günü Çalış'ın.Sabah oraya uğrayıp Yörük Müzesinde kahvaltı ettik ve sonra Kargı Plajında yürüyüşe gittik hep beraber

Bu resimler  şimdi bir arkadaşımızın sahibi olduğu portakal bahçesinden.
Portakal bahçesi

2.el pazarı- Çalış

Yörük Müzesi - Kargı. Çağıl geldiğinde mutlaka bir kere gidiyoruz,oradaki kahvaltı hiçbiryerde yok.
Kargı Karataş Plajı
Hava güzeldi ama kimseler yoktu.Bizde tepeye kadar bir gidip geldik.Yolda fotoğraflar çektik,sonra onları Facebookta paylaştık :)
Akdağlar karlı ama ben hırka ile yürüyüş yaptım.
Burası Akmaz.Karataş Plajının diğer ucu.
Burası da yazın bazen şezlonglarımızı alıp piknik yapıp,denize girdiğimiz plaj.
Çok önce bir yazıda yine bu tepeyi yazmıştım.Ares,Uzunbey ve ben yürümüştük.Bu sefer Çağıl'da bize katıldı.Görünen Çalış Plajı.
Tepenin sol tarafı Çalış ve Koca Çalış dediğimiz plajlar.Sağ taraf ise Karataş Plajı.Görünen küçük koy Karataş Plajının başı.Genelde yazın kalabalık olur ama denizin içi taş ve kayalık olduğundan ben pek sevmem.Ben sağ tarafta gözüken kıyının ortalarına doğru daha az kalabalık olan yerleri seviyorum.Ares'le beraber rahat oluyor.
Burası tepenin arkası.Kimi yerleri su basmış.Görünen site Telmessos.
Bu taraflar kayalık.
Burası da Koca Çalış Plajı.
Çalış Plajı
Dün deniz çok güzel dalgalıydı,aslında oturup seyretmek gerekiyordu ama çoğu yerde salınmış köpekler var,insanın yanında da köpek olunca rahat vermiyorlar.İnsanlara bir şey yapmıyorlar ama sırf bu yüzden deniz kenarında gidip oturalım demedim.
Çağıl hasta, keyfi yok, benimde dişimde küçük bir şişlik var, iltihaplanmış,antibiyotik içiyorum. Ana-oğul bilgisayarlar kucağımızda dinleniyoruz bugün. Akşama Emine'ye gideceğiz bir kaç kişi.
Bu hafta cuma kahve günü bende. Bu ara çok sık yazı yazdım, 2012 bereketli bir yıl olacak demek ki :)
Dışarıda hava çok güzel ama ben evde oturup dinlenmek istiyorum.

Ares evde en çok bu pozisyonda yatmayı seviyor.Yani kafayı ya bir yere dayayacak ya da ışık görmeyecek şekilde uyayacak.Resim beş dakika önce çekilip yazıya eklendi ve Ares klasiklerine alındı bile :)

Sosyal güvenceler ve sigorta düzenlemeleriyle ilgili gelişmeler var.İyi takip etmenizi önermek adına bende paylaşmak istiyorum.Burada güzelce bahsedilmiş ve yabancılarla ilgili sosyal sigorta güvenceleriyle ilgili  düzenlemeleride buradan takip edebilirsiniz.Hükümet hakkında düşüncelerimi zaten biliyorsunuz ama yabancılarla ilgili yapılan düzenlemelerde de o kadar çok eksik var ki sorunları sadece ötelemişler çözmemişler diyebilirim. Bu düzenlemeleride yumurta kapıya gelince yaptılar, ayın bitmesine on gün kala açıkladılar.Tanınan süre ocak ayı sonunda bitiyor.Bir görseydiniz üç gün önce bu yazıyı beklerkenki halleri  ve hiç bir resmi daire bu konu hakkında soru sorup cevap alabileceğiniz ölçüde bu işlere hakim değil.