Pazartesi, Ekim 22, 2012

Bir daha beni sevdiğini söyleme,yoksa yine inanırım*

İki gündür Datça'dayız. Yarın Muğla'ya teslim edilmesi gereken bir
iş vardı , bizde iki gün önce çıkıp Fethiyeden, sezonun kısa tatilini yapalım dedik.Cumartesi sabah yola çıktık ve Marmaris' i direk geçip Datça'ya geldik.Han Royal Otelden yazıyorum şu an :) Burada Uzunbey'in okul arkadaşı var,onlarda dokuz senedir burada yaşıyormuş, onlara uğradık ve ilk defa görüşmemize rağmen çok hoş zamanlar geçirdik :)

Marmaris
 Marmaris Datça yolu.
 yeni şapkam
 manzaramız

Eski Datça, cumartesi günü yolda kahvaltı ettiğimiz için geldiğimiz gibi Uzunbeyin arkadaşının iş yerine uğradık,bize kaldığımız oteli tavsiye etmişlerdi.Otele eşyalarımızı bırakıp direk Eski Datça'ya geçtik,gezdik ,yemek yedik,akşam onların bahçeye yemeğe davetliydik.

begonvil

eski datça
Can babanın evi kapalıydı ,gezemedik.

Datça kedi cenneti, her köşede kediler vardı.
küpeler

Datça Sofrası, yemekleri güzeldi,ama mezeler süperdi :))
Kedi,köpeklerle dolu bir mekan, bizde hem sevdik hem besledik onları.

Orada da bir Ares bulduk, ismi Çello. Bana fazla yüz vermedi....

Yemekten geldikten sonra otelin önünden denize girdim,su temiz ve ılıktı.
otelin yoldan görünüşü.

Mine Çiçeği
otelin kahvaltısı, acılı biber sosunu kimin sevdiğini çaktınız sanırım :))

Cumartesi gecesi çok keyifli ve hoş bir yemek geçirdik,bahçede içtiğimizden nasıl içtiğimizi anlamadık bile.Bol muhabbet bol kahkaha dolu bir geceden sonra otele döndük
Pazar günü çok ısrar etmelerine karşı, Uzunbey bir pazarları var, rahatsız etmeyelim dediği için buluşmadık ama öğleden sonra alıp başımızı Kargı Koyuna gittiğimizde orada bir gece önce bahçede oturduğumuz arkadaşlarımızın arkadaşları ile buluştuk. Sonra diğer arkadaşlarda gelince bütün öğleden sonramızı beraber geçirdik yine, onlar gece düğüne gittiler.Israr ettiler ama düğünde ne işimiz var diye gece gitmedik :)

Kargı koyu, suyu enfes güzellikte ve çok temiz bir koy,mutlaka gidilmeli...

Hurmalar dallardan sarkacak kadar çoktu bu sene.
otelden
Pazar gecesi Coşkunlar kebap diye bir restauranta gittik,beytileri güzeldi, buradaki arkadaşlarımız önerdi.Meyve ağaçları altındaki masalarla görüntü süperdi, yemeklerde güzeldi ama servisi idare ettik :))
beyti
künefe

Uzunbey''in okul arkadaşı ve ailesi bizi çok sıcak karşıladı, bizde onları çok sevdik, sanırım daha sık görüşeceğiz.Yarın-bugün- kısmetse Muğlada olacağız,akşama Fethiyeye döneceğiz.

*Başlık: Can Yücel tabii ki :))

öykü dedi ki...

özendım

hersey o kadar guzel kı

cok guzel olsun tatılın

sevgıler gonderıyorum

bücürükveben dedi ki...

Ne güzel yerler bunlar, bayıldım, loto alayım bu cumartesi belki çıkar da Datça'ya yerleşirim:)yemeklere afiyet olsun..sevgiler

Evren dedi ki...

datça! görmeyi hep istediğim ama şu yaşıma kadar gidemediğim masal diyar... ne güzel fotoğraflamış, ne kadar içten kaleme almışsınız.

gülsen VAROL dedi ki...

Türkiye genelinde denizinin en temiz olduğu kumunun en sarı olduğu söylenen yer.. yıllar önce bir kere gitmiş ve yanımdakiler nedeniyle hiç zevk almamıştım.!! :(. Şimdi senin nefis sunumunla yeniden ve zevkle dolaşıyorum..

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

baya oldu gitmeyeli özlemişim... çok hoş fotolar, hele o fillere bittim...

serpil dedi ki...

Kargı rüya gibi bir yer, denizi de harika, bu mevsimde de güzel demek ki

Hamarat Kontes dedi ki...

bende çok beğenmiştim datçayı.ama eski datçaya gitmedim.senin resimlerinden gördüm .sağol asortik krep.seni öpüyorum.

beste dedi ki...

seni seviyorum :) eski Datça'yi da...

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne güzel.
Şu SSK işi tozutmasa da biz de seneye Dalyan da olsak.

Can babanın evi senede bir gün açık oluyormuş. Biryerde okudum ama nerede. O masrafı, yani hergün açık olması külfetini kaldıramıyormuş dernek.

En sondaki lokantaya bayıldım.

Hurma sı da meşhurmuş Datça nın.

Sağlıkla
İyi bayramlar diyen anne Çiğdem

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Datca asik oldugum mekandir...yillar evvel gitmistim, dede pansiyonda kalmistim, ruya gibi biryerdi...keske yeniden gidebilsem

Blogunuza ilk girdigimde sevdigim yeerin deniz kokusunu hissettim, huzur buldum diyebilirim
Birazda ozlem
Guzel bir paylasim, izleyiciniz oldum, benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler

Ates boceginin annesi Muge:)

Öykücüm, teşekkür derim,bende açtım baktım her gün ne yazdın diye :)

Bücürük ve ben, bence de Datça'ya yerleşilir,çok güzeldi.

Evren, mutlaka tatil hedeflerine al,yazmadıklarım yazdıklarımdan fazla,belki yeni yazıda yazarım.

Gülsen Hocam, nedense sizin bayılacağınızı düşündüm :)

Gökçe, gördüklerimi fotoğraflamaya çalıştım ama bunlar kısa zamanda çekilmiş fotolar,uzunbeyle dolanırken,yalnız dolansam neler çıkardı bilmiyorum :))

Serpil, ben görünce burada denize girelim dedim,genelde bu konularda iyiyimdir :)) Orası en güzel koylardan biri çıktı.Öğleden sonra bir kalabalık oldu sormayın gitsin.

Hamarat Kontesim, o güzel hediyelerine bayıldım, bende sana çok teşekkür ediyorum.Eski Datça bizim kayaköy gibi taş evlerden oluşuyor.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bu güzel görseller eşliğinde sağlıklı, mutlu nice bayramlara...

Beste, teşekkür ederim,bende mutlaka sana uğramadan edemiyorum :)

Çiğdem, Datça hurması iklim olarak da peyzajda tercih edilmeli aslında,arap hurması ithal edip belediye paralarını savuranlar biraz etrafa baksalar bunu görebilirler...

Müge, çok memnun oldum tanıştığıma :))
ve Datça bu kadar değil aslında yazmak istiyorum zaman bulursam.

Mehmet, size de iyi bayramlar :))

Yüreğimin İklimi dedi ki...

vallahi yerinde oturupta gezemeyenlere bu büyük hizmet oluyor:))) senede bir tatil alacağızda biz buralara gideceğiz nerdeeeee:) çok güzel anlatmışsın teşekkürler, hayırlı bayramlar

Yüreğimin iklimi,çok geçmiş olsun ya, seller,yağmurlar,trakya bayrama kötü girdi. Yine de iyi bayramlar.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Biz de Datça yı çok ama çok sevenlerdeniz güzelim :D Yolundan dolayı bir kere gittik ama gönlünümüz hala orda belki bu yaz gidebiliriz oraya... Çok güzel, denizi temiz, heryerde denize girebileceğiniz, insanları paragöz olmayan şirin bir yer Datça...

Vallahi tatiliniz çok güzelmiş arkadşaım, özellikle o Atatürk imzalı fincana bayıldım. Sevgiyle kal, öpüldün canım...

ÇAĞATAY dedi ki...

Benim memlekete de gelmişsiniz, fotoğraflar çok güzel. Bir daha ki sefere köyüme de beklerim.