Çarşamba, Haziran 19, 2013

Tüm çiçekleri kopartabilirler ama yine de baharın gelmesini engelleyemezler*

Önce seni yok sayarlar,
Sonra sana bakıp gülerler,
Sonra seninle savaşırlar,
Sonra sen kazanırsın.

                                                      Düşünce özgürlüğü için "duruyoruz" !


*Başlık: P.Neruda
Karikatür: Kürşat Zaman
Dörtlük: Gandhi

Ben iyi sayılırım,hayata karşı değişik duygular içerisindeyim.Çok konstantre olamadığımdan yazamadım.Çok şey yaşadım,çok şey gördüm.Kızdım,korktum,sakinleştim.Son yirmi günde ne hikayeler yaşandı orada..Türkiye değişti,Dünya değişti,biz değiştik...

3 yorum:

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Yazacak, söyleyecek şey o kadar çok, o kadar çok ki... Seni çok iyi anlıyorum.

gülsen VAROL dedi ki...

BU NEREDEYSE BİREBİR OLACAK KADAR BENZERLİK TAŞIYAN, 3. TARİH YAZAN OLAYI YAŞAYIŞIM.. HEPSİNDE, "BUNDAN BETERİ OLAMAZ" DEMİŞTİK... AMA BU SEFER GERÇEKTEN BUNDAN DAHA BETERİ OLAMAZ.. EN AZINDAN BEN ARTIK YAŞAYARAK GÖREMEM.. DİLERİM ÇOCUKLARIMIZ GÜZEL GÜNLERDE AĞAÇLARIN ALTINDA SERİNLESİNLER.

Lezzet Taneleri dedi ki...

Size sonuna kadar katılıyorum..Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.