Perşembe, Temmuz 25, 2013

Ne çok ağladım ben bir damla yaş dökmeden*

Bu resmi çok sevdim...
Bu akşam kitap atölyemiz var, onunla ilgili bir blog hazırlamaya başladım.Fatoş istedi ve diğer arkadaşlara da sürpriz olacak.Her on beş günde bir kitap atölyesini iple çekiyorum, benim için süper bir dinlenme yöntemi.Eskisi kadar çok okuyamıyorsam da-çok eski günlerde ki kadar- okuma hızımı arttırdım bu sayede. Bunda  biraz sakinleyen işler de zemin hazırladı.Kitap okumak güzel şey... Kaktüsler kadar güzel :)  Bahçeyle ilgili yeniden yazmaya karar verdim.Yine özel bahçe ve kaktüs yazıları yazacağım bloğa. Bu aralar Anka Kuşu gibiyim,küllerimden doğmaya çalışıyorum kaçıncıya...
*Başlık: Özdemir Asaf


5 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Sanki benim yazımın başlığına nazire gibi ... gizli bir cevap verdiğini düşündüm sevgili Krepim..
Sitem ettiğime bakma göz yaşlarıma.. iyi bilirim akıtmadan ağlamayı!..
Bu aralar, bazı içimde gizli kalmak istemeyenleri hayalimde seninle paylaşır oldum!!! Geldiğinde gerçek olsun isterim ! :) :)

yeliz dedi ki...

Kitap atölyesi kitap kulübü gibi bişey mi? Ben de bizim kulübü çok seviyorum farklı kitqplar okumayı da:)
Asortikçiğim bizim için bir şiir kitabı önerir misin? Özdemir asafı görünce aklıma geldi

Asortik Krep dedi ki...

Gülsen Hocam, çoğunlukla yazıyı yazıp sonra yazıyı yazdığım zaman kadar düşünüp neredeyse başlık koyuyorum.Bu da genelde içimden geçen bir başlık oluyor.Son yazınızda gözyaşlarınıza kıyamadım belki, şimdi düşününce olabilir diyorum,belki de sizin yüzünüzden çıktı bu başlık :))
Ben de sizinle çok görüşmek istiyorum,ilk geldiğimde bu sefer görüşelim,özledim sizi..

Yeliz'cim, evet kitap kulübü gibi.. Bizimkisi şöyle oluyor,bir yazar seçiyoruz, onun istediğimiz bir kitabını okuyoruz, hayatını araştırıyoruz,anektodlarını araştırıyoruz varsa filme çekilen eserlerine bakıyoruz.Değişik kitaplarını ya da belki herkes aynı kitabını okuyor-çoğunlukla ilki- ortaya topladığımız her bilgiyi koyup iki saat boyunca konuşuyoruz,anlatıyoruz,karşılaştırıyoruz.Hayatımızdan örneklerle irdeliyoruz :)) Bazen arada şairleride ufaktan katıyoruz,tümüyle sadece şair yapamadık,o kadar çok yazar var ki..Birde bizim daha önce okumadığımız ama yeni tanıştığımız yazarlar da yeme de yanında yat durumları nefis oluyor :)) Tüm ayrıntılar diğer blogda olacak,buradan yazılarda link vereceğim.
Sana şair önermek gerekirse de -özelden mailde atacağım merak etme-
öncelikle eskilerden istersen Cemal Süreya, Nazım Hikmet, yeni ve kadın istersen Didem Madak, değişik yeni.. Oğuz Bal, farklı..Küçük İskender. Şimdilik yeter mi..?

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

The Merika dedi ki...

başlığına ithafen : düşlerime ne bıçaklar fırlattım hepsi saplandı .özdemir asaf