Pazartesi, Şubat 07, 2022

Farklı olan niyet ve yürektir..


Bol doktorlu bol hastaneli bir haftaydı. #akıllıilaç ağır gelince doktorum değiştirmeye karar verdi. 4 günde 3 gün hastanedeydik. Sonra da dinlendim evde. Çok güzel bir hediye aldım yılbaşında çocuklarımdan 🙂 uzun süre paylaşım yapamayınca  koymamıştım buraya. Takılarımı arada çıkarıp düzenliyorum.#Akik takım  olan 19 yaşımdan,onun yanındaki büyük #akik #yüzük en sevdiğim. Siyah #oniks ve #yeşiller #Fethiye'den. Resimler onlar. 
Burayı bir çeşit günlük / arşiv gibi kullanıyorum. Kemoterapi de alkol yasak, içkilerim kutlama yapmayı bekliyor 😀 Canım bu aralar  #şekersizlokum istiyor. Alışverişimin çoğunu internetten yaptığım için arıyorum ama bulamadım daha. Şekersiz reçeller de alıyorum, onları sonra paylaşacağım. Maviş  kısırlaştırma ameliyatı oldu. Kar haftası 5 gün veterinerde kaldı. Ateş her zamanki gibi. Kemoterapi ilacının yan etkisi olarak vücuttaki kan çok düşüyor, bende bu hafta ekstra 3 ünite kan aldım. Halsizliğim biraz gitti. Kendime geldiğim gibi yatağımı kaldırdım. Hayata kaldığımız yerden devam. Şimdilik dinleniyorum ve yeni ve uyumlu bir akıllı ilaç için #gentesti yapılacak bu hafta. Şimdilik beklemedeyim. Baharı, bahçeyi  özledim.. #ortayakarışık #takı #gümüş #lokum #viski #nostalji #kanserlemücadele  













 



9 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

En kısa zamanda şifa bulmanı diliyorum arkadaşım, Sevgiler

hüznün tadı dedi ki...

Tez zamanda şifalar diliyorum.

Canan dedi ki...

Merhabalar servet şekerlemenin şekersiz lokumları var bir bakın isterseniz allah şifa vwrsin güzeş haberler alın

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun, şifalar dilerim.

Şekersiz lokum için 👇
https://www.servetsekerleme.com/en

Asortik Krep dedi ki...

Teşekkür ederim 🌷

Asortik Krep dedi ki...

Çok sağolun 💐

Asortik Krep dedi ki...

İnternete bakınca gördüm, servet şekerleme Fethiyeden eski müşterim. Böyle bir Fethiye firmasının büyümesinden sevinç duydum. Sağolun..🌸

Asortik Krep dedi ki...

Googledan bakınca buldum, yarın koska var çok yakında ona bakacağım, olmazsa Fethiyeden Servetten alacağım. Sağolun 🌷

Arzu sarıyer dedi ki...

Blog günlerini özledim geldim. Duacıyım acil şifalar diliyorum. Selam ve sevgiler.