Cuma, Eylül 02, 2022

Her Eylül bir başlangıç...

Bende isterdim eskisi gibi bol resimli yazılar koyayım. Ağustos' u geçirmişim. Bu son hafta Beril ve Çağıl' a geldim. Hastayken yer değiştirmek zor ama fotoğraflardan anlaşılacağı üzere elimizden geldiğince -sıcağa rağmen - güzel zamanlar geçirmeye çalışıyoruz. Bir yandan da antibiyotik tedavisi için hastaneye yatmam gerekiyor. Onu bekliyorum. İlacı yatarak alıyormuşuz.


İnstagramdan böyle bir paket aldım. Avakodo lu , limonlu almıştım, memnun kalınca bunu da aldım. 
@dedeminbahçesi1962 diye bir sayfa.  

Gidip gitmeyeceğim belli değil, keşke o güne toparlayabilsem de gitsem. 
Beril okuyor, ben de kitaplıktan seçtiklerime bakıyorum.


Kahvaltılarım hep böyle özel 😀
Geçen hafta birde gelin aldılar apartmandan.



Eski fincanlarla büyükleri yad ederek içiyoruz hep. 
Hayatım ilaç oldu bu sıralar.
Son okuduğum #barışmuslu


#ejdermeyvesi

Allahtan önümüz açık 🙂
Çağıl' ın 1-2 yaş bisikleti.

Tüylü torunum Bud.. ( Amerikan birası) 

Kahve isteyince kahve, çay isteyince çay içiyoruz. Kadıköy çok sıcak, özlemediğim Fethiye' yi hatırlattı resmen. Ağustos bitti ve ben çok sevindim 🙂 Biraz daha ılındı hava sanki, gündüz devamlı klima açık. Gece tüm camlar. 

Evden çalışanlar, iştekinden fazla çalışıyor bence. Bitmez tükenmez toplantıları var görüyorum. 

Eylül' ü seviyorum. Artık benim için değeri olmayan hiç bir şeyi hatırlamıyorum. Bu sanırım güzel bir şey ya da büyüyorum...


6 yorum:

gencadana dedi ki...

İnsan, bir yükü yüreğiyle taşır mı hiç? Sırtında omuzunda dünyaları taşımak yüreğinde bir sözün ağırlığını taşımaktan çok daha kolay belkide.
Sabır, inanç, özveri, yüreğe dayanak oluyor sanırım.
Büyüyoruz, yaş alıyoruz direncimiz azalıyor belki ama inadımız var, inadına yaşamak arzumuz var.
Sağlıklı günler diliyorum...

serpil dedi ki...

Yazını görünce sevindim, instagram da var ama blog yazıları bambaşka.
Ben de sıcağı sevmiyorum, Eylül gelince sevindim:)

Asortik Krep dedi ki...

Yüreğiyle taşımak ağır bir yük olsa da bazen engel olamıyoruz işte...

Asortik Krep dedi ki...

Facebookta ayrı, insagramda ayrı, blogda ayrı samimiyette yazıyorum, itiraf edeyim. 🙂 Fotoğraflar aynı, yazılar çoğunlukla farklı. 🙃

Zapere dedi ki...

Ben de bloga geldim..! Oh...

Asortik Krep dedi ki...

Hoşgeldin o zaman 😀