Pazar, Ekim 09, 2022

Dünya küçük..


 Dünya küçük, İstanbul daha küçük... Ama hala insanlar kaç yaşına gelirsek gelelim bizi şaşırtmaya devam ediyorlar. Geçen gün #migrossanalmarket ten sipariş verdik, gelmedi. Sonra teslim edildi diye bilgi gelince araştırdık. Teslim eden çocuk tekrar gelince kapıya ben sordum. Nereye teslim ettin diye. O da sanırım işe yeni girmiş ve 3 katlı olan  bahçeli evimizdeki giriş katına değilde adresteki numaraya göre koca Beykent sitesindeki, koca koca apartmanlardan bizim kapı numaramıza denk gelen daireye siparişi teslim etmiş. Düşünün bir  bir üst caddemizde yaklaşık 18-20 katlı en az 30 blok olan bir sitede kapı çalınıyor, marketten sipariş geliyor ve sizde sizin adınıza gelmeyen kargoyu teslim alıyorsunuz. Hem de değeri 200-250 lira kadar olan bir sipariş. Yüksek bir değerde değil.

Neyse, bizim sipariş ikinciye eve gelince ben hangi eve teslim edildiğini öğreniyorum. Bilin bakalım kim çıkıyor ? Çok iyi tanıdığım birinin komşusu. (Onları da tanıyorum)  Dünya küçük, İstanbul daha da küçük, bu olaylarda hep gelir beni bulur. Şimdi o kargoyu evden kimin aldığını merak ediyorum ama gidip soramıyorum. Şapşik siparişçi çocuk çok acemi olabilir ama bu yaşadığımız olayda hala şaşırmaya devam ediyorum insanlara.. 

Not : Buralar benden sorulur :)


4 yorum:

serpil dedi ki...

Çok ilginç gerçekten, siparişi teslim alan kişiyi merak ettim :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Abla, daha çok ve daha uzun yazmalısın buraya diye düşünüyorum :O). Uzun zamandır söylemek aklımdaydı bugüne nasip oldu. Daha çok yaz, daha sık yaz!

Asortik Krep dedi ki...

Serpil, Dedikodu gibi olacak ama yaptık artık, bu kadar yaz, gerisini yazma olmaz. O evin benim tanımadığım bir ferdiymiş. Tanıdığım kişi olmaz zaten diye düşünüyordum. Konuyu orada bıraktık.ileri götürmedik komşularla...🙃

Asortik Krep dedi ki...

Burcum, bende istiyorum ama senin için daha sık yazmaya çalışırım. Buraya da sen istediğin için girdim ben biliyorsun. Bloğu sen bana sürpriz açtın ve yazmam için zorladın. Bloğa senin için başlamıştım ama çok sevdiğim bir şey oldu. Tekrar aklıma gelmişken teşekkür ederim..🥰