Perşembe, Kasım 24, 2022

Masallarda peri çıkar karşınıza, gerçek hayatta öğretmen *

Sevgili Annem ve Babam için...
En sevdiğim fotoğraflarıyla başlamak istedim aslında, nedense çocukluğumdan beri bu törene öğrencileriyle giden öğretmen fotoğraflarını çok seviyorum. Başka yerlerde de öğretmenlik yapmalarına rağmen eski fotoğrafları favorim. Daha çok evde Demirköy fotoğrafları var, aslında albümler dolusu ama 24 Kasım deyince arada seçmek zorunda kaldım. 
Sevgili ailem, evde ve ailemde öğretmenlerle büyüdüğüm için benim için çok özel bir gün olan "24 Kasım Öğretmenler Günü " nüzü  sevgiyle kutluyorum. Ve tüm öğretmenlerimin Öğretmenler Günü Kutlu Olsun ❤️
Özel bir Üniversitede öğretim üyesi kardeşim sevgili Çağlar ve Belediye' nin halk evinde öğretmenlik yaparak bir nebze ailemizin öğretmenlik geleneğini bozmayan sevgili kız kardeşim  Mutfakcamı Burcu...
Sizleri de canı gönülden kutluyorum.. 

Demirköy Ortaokulu

Demirköy
Büyükçekmece
Büyükçekmece
Demirköy
Demirköy
Demirköy
Babam bir okul gezisinde
Babam ve ben

Ben 2 yaşındayken Demirköy
Demirköy
Annem, yeni öğretmenken.

* Başlık : Ahmet Şerif İzgören 
 


 

1 yorum:

Haccecan dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar, ne güzel anılar böyle... Çok şanslısın :)