Salı, Ocak 31, 2006

Aşk ve Gurur



İşte benim beklediğim film..Aşk ve gurur.3 şubatta büyükşehirlerde gösterime giriyormuş..Bize 3 hafta sonra gelir herhalde..Fragmanlarını görünce seyretmek istemiştim çok.Şimdi tv.de izleyince sabırsızlandım :)

Bugün sunthıngle buluşmamız güzel geçti..Yanımızda Ay olduğu için fazla bloglar hakkında konuşamadık.Genelde iş konuştuk.Daha sonra sık sık konuşacağımız fırsatlar yaratacağımıza eminim :) Bunu saymam tekrar görüşelim Sunthıng...

Bugün çok yoğun ve güzel bir gündü..Herkesle telefonda konuştum:)

7 yorum:

kedi dedi ki...

"Bugün o kadar yoğundu ki Biyonikkedinin yazılarını doğru dürüst okumadığm için -kantin-kelimesini görünce eşini öğretmen sandım"diye devam etmeliydin yazına.Üüüüüüüüüüüüüüüü:(((((
Gönlümü nasıl alcan bakalım....

Asortik Krep dedi ki...

"Götürür yersin.dedim."O da _"yok kalkma yavrum,kantinden alırım ben."dedi." bu cümleden onu çıkardım..Ama doğru söylüyorsun çünkü çok yoğundum..
Bize gelirsen sana börekler açayım:))Gönlünü almaya çalışayım..

Sunthing Special dedi ki...

Evet ama eminim söylediklerinizin Ay için çok yararı olacak, çok teşekkürler önerileriniz için. Zaten yanımda Ay olunca konuşmak için fırsat kalmıyo bana, cırcır başlıyo adam konuşmaya :P Blogları ayrıca değerlendiriris :P Görüştüğümüze sevindim,tekrar görüşmek üzere :)

kedi dedi ki...

Aldın mı mailimi canikom?

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

abla, filmin reklamını ben de gördüm ve içimden, bu filmi izlemeliyim diye geçirdim. İstersen gel burada beraber izleyelim.

ycurl dedi ki...

Bu kitabin aslinda BBC dizisi var yaklasik 6 saatlik. Kesinlikle bu filmin o dizinin basarisina yakalayacagina inanmiyorum. Diziyi tavsiye ederim.

Asortik Krep dedi ki...

Bende ilk dizi olarak izlemiştim..Gurur ismiyle..Tavsiyen için teşekkürler..BBC de de bakacağım..