Pazartesi, Mayıs 15, 2006

Anneler Günün Kutlu Olsun :))

Ben aynen bu resimdeki gibi Annemin dizinin dibinde büyüdüm..Bu ne demek ..Her çocuk Annesinin dizinin dibinde büyür..Anlatmak istediğim Annem 21 yaşında anne olmuş..Yani evlendikten tam bir sene sonra ve evliliğinin her döneminde özellikle kardeşlerim doğduktan sonra biz hayatı daha bir paylaştık..Bazen bana zor gelen olayların daha sonra bana çıkış noktası olabileceğini o zamanlar anlamazdım..Annem sayesinde hayatı erken öğrendim ben..Onunla alışverişlere çıkar..Beraber dikiş diker..Ev işi yapar hatta bazen arkadaşlarımızı paylaşırdık..Ben evlendiğimde de en iyi arkadaşım hep o olmuştur..Öyle tarafsızdır ki ..Ağzı da çok sıkıdır..Onu tanımlamak gerekirse tek kelimeyle pozitif biridir diyebilirim..Ona çok güvenirim..Çünkü genelde ben sivri davranışlarda ya da çıkışlarda bulunabilen biriyim..Beni çoğu zaman yapabileceğim büyük hatalardan çevirmiştir..Her zaman madalyonun diğer yüzünü o göstermiştir bana..
Buraya taşındığımda sudan çıkmış balığa döndüm.Hayatı onunla paylaşmaya o kadar alışmışım ki burada yeni bir şey keşfettiğimde geldiğinde onunla giderim diye çoğu zaman erteliyorum..
Burada en çok onunla yaşadığım arkadaşlığı özlüyorum..Herşeyi ondan öğrendim ve beğenilerimizde birbirine çok yakın..Tip olarakta ona benzerim..Ufak bir kaç değişikliği sadece Babamdan almışım..Bizi beraber görenler bizi abla-kardeş sanırlar bu da beni mutlu eder :) Burada beni mutsuz eden tek şey Annemlerden uzak yaşamaktır..Onu çok seviyorum..İyi ki onun kızı olarak doğmuşum..
En çok eflatun ve mor rengi sevdiği için o renklerde bir şey gördüğüm zaman Annemi hatırlattığı için alırım..Zamanla ortak olmayan zevkleriminde onun zevklerine döndüğünü farkettim..İyi ki böyle bir Annem var..Kendimi çok şanslı hissediyorum..Burada onu tanıyan bütün arkadaşlarımda aynı fikirde..Ben çok şanslıyım :)))
Resim: Renoır

14 yorum:

ibeking dedi ki...

Allah muhabbetinizi hiç bozmasın.

Gamzeli dedi ki...

Senin yazılarında hep kendimi görüyorum..Annemle ben ve ablamla yine ben...ÇOğu şeyimiz uyuyor..Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin...Allah onlara uzun ömürler versin....

Annelog Atölye dedi ki...

Gerçekten çok şanslısın Asortik! Annene, sana ve ailene uzun ve sağlıklı yıllar dilerim:)

Asortik Krep dedi ki...

İbeking, en önem verdiğim konuların başında gelir bu..
Gamzeli, ne güzel.. Keşke bizde hep yakın olsak..Ben 5 saate bile razıyım ama çok uzak ya..13 saat..Yine de buna şükür diyoruz..Çarliyle de iyi anlaşırız biz :))
Annelog sağol..İyi dileklerin için çok teşekkür ederim..Babalar gününde de babamla olan muhabbetleri yazacağım..Bayılacaksınız :))
Hatta bir erkek arkadaş mevzuumuz bile var dillere destan..Olay şu..Lisedeyim..Babamda aynı okulda öğretmen..Bir sürü arkadaşım vardır benim kız-erkek..Bazen eve gelip beni alırlar, gezeriz ..Ya da çekmece merkezde oturuyoruz,postahane arkasında uğrarlar sağolsunlar..Fakat babam çok sert bir öğretmen öğrenciler çok çekinir ondan..2 çok samimi erkek arkadaşım var..Eve korkmadan gelen ..Diğerleri gelemiyor..Bir gün kapıya gelmiş bir tanesi..(Kulakları çınlasın..)Kapıyı babam açmış..O hengamede babama kızınızı istiyorum demiş ..! Babamda şimdi küçük, büyüyünce gel demiş ona :))
Devamı gelecek aya ...

kedi dedi ki...

Ne mutlu sanaaa.
Ablana! da selamımızı söyle:)))))
De ki sanal arkadaşlarım da seni çok seviyorlarrrr.

Adsız dedi ki...

anne ve babanla çok iyi anlaşıyorsunuz anlaşılan.allah muhabbetinizi bozmasın.bu arada anneler günün kutlu olsun.

KUGUU dedi ki...

Tatlim benim Asortikim.
Ne guzel anlatmissin.
Babalar gununu de bekliyoruz OK.
Hep seni bu agirbasliligindan, olgunlugundan daha buyuk sanmistim ben bayanboga1971. Carli ve Burcu da eminim annen ve baban da hasretine senden zor dayaniyorlardir canim ama olsun varsin 13 saat neki.
Sissst baksana Asoritikim, sence Burcunun kayinvalidesi bana hakiki cilek receli verir mi, Burcucugum eminim ezine verir, aileye girdim mi ben ki:))
Kuguu, theyuzsuz seni seven

zeyno dedi ki...

Biliyor musun ben de 21 yaşında anne oldum ve kızımla birlikte büyüdük/büyüyoruz. Yaş farkı az olunca gerçekten daha bir başka arkadaş gibi olunuyor herhalde.Ben de senin şanslı olduğunu düşünüyorum, ne mutlu sana...

gazel vakti dedi ki...

Ayy benim babamla muhabbetlerimiz son derece resmi ben sadece seviyorum onu.Ama sizinkiler çok hoş Allah mutluluğunuzu daim etsin.Annesiyle arkadaş olmak çok ayrı bi güzellik.

Asortik Krep dedi ki...

Biyonik..olur söylerim..sen hiç merak etme..
Nenoni, seninde anneler günün kutlu olsun..
Kuğuu, Burcu tabiki ezine verir ama çilek reçeli konusunda bir şey diyemem :)) Ben sana yaparım portakal reçeli o zaman :))
Zeyno, bende 21 yaşında anne oldum :)) şimdi boyumu geçen oğluşumla gezmek çok güzel oluyor..Bu arada oğluş daha 14 yaşında..
Hazanvakti, bende öyle olmaya çalışıyorum ama erkek çocuklarla iletişim daha zor sanırım..Küçükken öyle değildi ama büyürken zorlanıyorum..Sanırım 20li yaşlarda daha iyi anlaşacağız..

Annelog Atölye dedi ki...

Arkadaşın babana, bir babaya en son sorulacak soruyu sormuş:))Yine de ucuz kurtarmış bence Asortik:)

ince eleyen karakter dedi ki...

slm zordur bılırım aileden ayrı sehırde olmak bende bes yıldır yanlız hıc akrababm olmadan (es tarafından olan kayın gurgenleri saymazssak) kımsem yok yanımda allah yardım etsn
bazen sımsıkı sarılcak bırını arıyorum
oğlum a hatta bazen monıtore sarılmak bıe gelıyor ıcımden

Asortik Krep dedi ki...

Annelog,bence de :))
ToprakveBen, önce hoşgeldin...Sonra da evet bende çoğu zaman bilgisayar ekranına yapışıyorum..

Gün dedi ki...

Bende anneme çok düşkünüm ve bu uzaklık çok yoruyor artık beni :(