Pazar, Mayıs 21, 2006


CUMHURİYETİMİ SEVİYORUM :)

7 yorum:

kedi dedi ki...

Ben de seni seviyorum.

KUGUU dedi ki...

ASLANIM ANKARAM, ASLANIM ANKARALIM...
ASLANIM ANKARADA OLAMASA DA YUREGI ORADA OLANLARİM BENIM...
Kuguboynu

KUGUU dedi ki...

Bu arada Asortikim, yukaridaki commentimi senin bir onceki postunu ve bunu pespese okuyarak yazdigim icin senin cumlelerini buraya tasimistim. Anlamayan olursa nedense simdi gorunce yazayim dedim. Efendim sadece yorumdaki son cumle sadece bana aittir:)

ece dedi ki...

sevgili asortikim merhaba,
biyonik kediye yorum bırakamıyorum yardımcı olabilir misin acaba...
sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Ece, baktım bırakmışsın..İlk önce biyonik denetliyor..sonra çıkıyor.

kedi dedi ki...

Asortiğim dün yatmak üzereyken uzun yazamadım.(Yanii şımarmaya geldim ;P )

Koyduğum bu yazımı ve hazırladığım CUMHURİYET ÇAĞRISINA ilk sen cevap verdiğin için teşekkür ederim.

Bu arada Ece de çok tatlı yaw,panikle kaç yorum bırakmış bana,sonra bide gelip sana sormuş,hani annesini evde bulamayıp ,komşu teyzeye soran çocuklar olur ya:
"deyzeee,annemi gördün müüü,evde yoktaaa"

Çok hoşuma gitti,hâlâ gülümsüyorum.

Sen de komşunun evine balkondan bakıp cevap vermişsin:
"Yoo çocuum,bak annen evde,önce kapı deliğinden bakıyor,sonra açıyor kapıyı annen"
:)))))))))))))))))

Gamzeli dedi ki...

Bende çok seviyorum ve her zamanda sevicem :)