Cuma, Temmuz 07, 2006



Annemler yolda.Sabaha kısmetse karşılayacağım..Günler geçmek bilmedi..Geçen akşam rüyamda bile onları gördüm.Hangisine önce sarılacağımı şaşırmış halde karşılarken gördüm kendimi :)) Uyandığım için kime sarıldığımı göremedim ama..

Annemler Edirne dönüşü Lüleburgaza uğramışlar..Lüleburgaz da Babaannem, Halam, Amcam ve Dayımlar oturuyor.Burcu Hüseyin Amcama bloglarımızın adresini vermiş.Amcam dedimse benden 8 yaş büyük..Geçmişte paylaştığımız çok zaman oldu..Bir dönem okulunu bitirirken bizde kalmıştı..Çok kafa olduğunu ve iyi anlaştığımızı yazmak istedim..Onu bugün msn de beni adresine eklemiş gördüğümde ne kadar çok özlediğimi farkettim..Hoşgeldin Amca :))

Bu gecelik bu kadar..Ara ara yazmaya çalışacağım ..Resim Nuri İyem' den..İlk defa bloğa aldım onu ama sevdiğim bir ressamdır kendileri..Ayrıca Türkiye' de kartvizitinde tek ressam yazan kişidir de :))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah kavustursun asortik :)
uzaktan

Annelog Atölye dedi ki...

Bak az kalmış bile:) Yazmayı unutmazsın umarım:))

Asortik Krep dedi ki...

Uzaktan, sağol şeker :)
Annelog, ilk günler burada olduklarına inanamamakla geçiyor..

zeyno dedi ki...

Evet, nasıl da geçti günler bak:) Sanırım bu yorumu yazdığım sıralarda sen çoktan sarılmışsındır hepsine, gözün aydın....

Asortik Krep dedi ki...

:)))

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

Asortikcim benim içinde sarıl tamam mı :)

Adsız dedi ki...

asortik krep bucumla atoşuma iyi bak tamammı onlar bana çanakkalede lazım.tatillerini yapsınlar dinlensinler gelsinler tabii senide bekliyoruz.bodrumdan sevgiler size.

Asortik Krep dedi ki...

Sizin içinde sarıldım :)) iyi bakmaya çalışıyorum :))