Salı, Temmuz 11, 2006

BİYONİK KEDİ FETHİYE' DE :))

Kaç gündür denize gittik, yemek yedik, gezdik, bulaşık yıkadık, havuz keyfi yaptık, pazara gittik, okey oynadık, ortalığı dağıttık, yedik, şarap içtik, misafir ağırladık..sonra bir mesaj geldi ve Biyonik sen gelemedin ben geldim Fethiyedeyim diye..bana mesaj çekti..Ev dolu, evsahibi benim. sadece Annemler değil başka misafirlerim de var :) nasıl gideyim? Mesaj çektim..Ne zamana kadar burdasın diye..salı sabahına kadar diye de cevap geldi..Ben seni arayacağım diye cevapladım ve uygun zamanı yaratıp beklemeye başladım..pazartesi Atahanın doğumgünü..O gün Ölüdenize gittik..Geldikten sonra da Atahanın doğumgünü için kendimize bir pasta aldık..Yemekten önce pastamızı kestik ve Burcu ya hadi Biyonik' e gidelim dedim..Babamlardan izin istedik ve sofrayı toparladığımız gibi arabaya atlayıp gittik..Fethiye de yaşayan ben olmama rağmen Biyonik bizi Letonya tatil köyünde çok güzel ağırladı..Eşiyle ve kızlarla tanıştık..Çağıl organizasyon hatasından gelemedi..Biyonik kapıda karşıladı ve öyle candan sarıldı ki bize..Ben resmen utandım..Asortik olan benim güya ama Biyonik hem şıktı hem de çok sıcaktı..Yazılarındaki gibi biri o..İnci küpeleri ve kolyesi, şık dekolteli mini elbisesi ve sivri uçlu pabuçları vardı üstünde..Yemekten kalktıkları için önce kahve içtik sonra da ben çay içtim..Eşi de en az Biyonik kadar sıcaktı ve hem kızlarla hem de Atahanla ilgilenerek bizim rahat etmemizi sağladı..10 ' a doğru gitmiştik..12' ydi evdeydik..Doyamadığımızı söylememize bilmem gerek var mı ? Biyonik Burcuyla birbirimize benzediğimizi söyledi ve sanırım arabadan indiğimizden hemen sonra bizi tanıdı..Ben Çağıla resmini gönderdiği için onu daha kapıda gördüğüm gibi tanıdım..Onunla ilgili söyleyebileceğim tek şey gerçekten yazıları kadar sıcak biri..Onu tekrar görmek isterim..Ve onunda izniyle ona arkadaşım diyebilirim..Eğer isterse de sık sık görüşmek isterim..Burcuyla buluşmadan sonra fazla konuşmadık aslında..Ve istesek bu kadar iyi zamanlamayla bu işi kotaramayacağımızı düşündük.. Yani Burcu 2 senedir ilk defa Fethiye de..ve Biyonikte..ben onu görünce daha bir sevdim çünkü benim aradığım o sevgi samimiyeti onda yeterince var..Yapmacık değil..(doğal yeşil) gözlerinin içine baktığınızda o samimiyeti ve sıcaklığı hissediyorsunuz zaten..Çok güzel bir zirve yaptık..Çanakkale- Fethiye zirvesi ve böbrek toplantısının en keyifli yerinin ayaklarımızın resmini çekmek için ayağa kalktığımızda Atahanın da ayağını koyması ve Biyoniğin büyük prensesinin bizi ilk karşıladıklarında kameraya çekmesi oldu..Küçük prenses bize alışana kadar zaten uykusu geldi ..Ben kızların halası olmaya karar verdim.Letonyanın lobisinde turistlerin bakışları arasında ayak resimlerimizi çekmek çok güzel ve keyifliydi :)) Eylül de Akdeniz buluşması yapmak istememizi Biyonik bir fantezi olarak yorumlamış ama ben çok ciddiyim :))
Biyoniğin mi Fethiye de olması daha büyük haber yoksa buluşmamız mı karar veremedim..Bana göre iyi bir zirveydi..Onu çok sevdim :)
Resim: Nedim Gürsun

17 yorum:

CaDı dedi ki...

Süpersiniz valla, ne diyeyim:) Yazılarınızdan hepinizin sıcakkanlı ve güleryüzlü olduğunuzu tahmin ediyoruz zaten. Bi de turistlerin bakışlarını tahmin edebiliyorum:))

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

Ben de gelicemmmmmmmmmmmmmm İstifamı bastım biliyorsunuz. Talihsizlik sonucu kontorlu hattımı takmıştım biyonun mesajı faturalı hattıma gelmiş kontorüm bitince taktım öyle gördüm çok üzüldüm :( bilsem bende misafir sanatçı olarak toplantıya telefon ile katılırdım. Kendinize iyi bakın kızlar öptum hepinizi :)

Annelog Atölye dedi ki...

Hani ayak resimleri Asortik?:))

huysuz dedi ki...

evet, ayak resimleri lütfen?

Asortik Krep dedi ki...

Cadı, böyle olacağını bilseydim daha önce Biyonikle buluşurdum :)
Pretty,bizde öptük seni :)
Annelog ve Huysuz ve Tatlı resimler Burcu ve Biyonikte ..
P.Arıza, bekleriz efendim Fethiyeye :))

kedi dedi ki...

Ayy ayyy ayyyyy!
Nasıl mutlu oldum bilemezinnn Asortiğim tatlı krebimmm,ben de bu mutlulukla o geceyi sürekli sırıtarak ve kamerada ki görüntülerimizi defalarca izleyerek geçirdim:)))

Ben senin ve Burcunun böyle tatlı olacağını biliyordum kiiii,insan belki yazılarında tam anlatamıyor kendisini ama o elektriği ve sıcaklığı anında hissediyorsun be kardeşimmmmmm:)))

Ne güzel yazmışsın öyle yaa,ben yaşadığım halde yeniden yaşadım,okuyanlar da eminim yaşamış gibi olacaktır.Hele Atahanın o yorgunluğuna rağmen büyük adam gibi uslu uslu durması,benim Maviş gibi mızırdanmaması da ayrı bir taktir konusuydu,az yazmışsın bu davranışını teyzesi:)

Sen "hemen yazıcam bloga"demiştin ya,Ben de ertesi sabah 7 de kalkıp internet cafe henüz boşken gittim ;P
Baktım yazı yok,Asortik o kadar msafirden fırsat bulamadı diye düşündüm doğal olarak.Bugün de yolumuz Marmarise düşmüşken Nefin'le buluştuk onların kaldığı otelde,Sardunya tel.ederek haber verdi"Asortik buluşmanızı çok güzel yazmış"diye.Hemen Nefini satıp internete koşasım geldi ;P

Şaka bir yana Nefinle ve cici kızıyla buluşmakta çok hoştu. bu güzel yazından ve benimle ilgili güzel düşüncelerinden dolayı çok teşekkür ederim canım yaa.O sizin kendi sıcaklığınızzzzzz.

Ben de Marmariste olan İbekingle buluşabilsem İzmirin acısını çıkarmış olacağım.

Eylül zirvesinde görüşmek dileğiyle ARKADAŞIM BENİM:)))

Adsız dedi ki...

Sevgili Asortik hanım;
Eşimin mutluluğu benim mutluluğumdur.Açık söylemek gerekirse Sizlerin birbirinize olan bu bağlılığını ve arkadaşlığınızı Fethiye buluşmasına kadar garipsiyordum ama sanal ortamda da olsa arkadaşlığın mümkün olabileceğini gösterdiniz ve beni yanılttınız doğrusu:-)
Eşimin ve değer verdiği arkadaşlarının rahatı için herşeyi yaparım.Sizler de bunu fazlasıyla hakediyorsunuz.
Sevgiyle kalın Asortik Hanım.
Saygılar

Cerise dedi ki...

Ayy ne güzel :)

Adsız dedi ki...

Ayrıca biyonik çokta güzel bir kadındır vede yaşını göstermez.

Bende Biyoniği çok fazla sevdiğim için ve artık blogunu other yoruma kapattığı için ona yazamayacağımdan,içtenliği,tatlılığını yazıpta yazmayı unuttuğunuz bu detayı eklemek istedim.
Umarım kusura bakmazsınız Asortik krep. :)

Gamzeli dedi ki...

ben geldim ve gidiyorum...İyi tatillerrr...

Asortik Krep dedi ki...

Biyonikçim duygularımızın karşılıklı olması beni çok sevindirdi..Bizde seni çok sevdik ve aynı heyecanı hissettik :)
Biyoniğin Sevgili Eşi Bey :), aslında bizim sizi ağırlamamız lazımdı sizler bizi ağırladınız ..Sizleri tanımaktan mutluluk duydum..Sözüm sözdür kızların halasıyım :)
Cerise, o gece o kadar güzeldi ki aslında paylaşmaktan hoşlanmam ama herkesle paylaşabilecek kadar keyifliydim :)
Sevgili Sibel, tabiki kızmam..Kızmak ne demek ! Ayrıca daha önce telefonda sesinin çok güzel çıktığını bildiğim için kendisinin de güzel olacağını biliyordum..Az yazmışım gerçekten..Çünkü iki arada bir derede yazıyı yazdım..Eksiklerim çok..Hem güzel hem de cıvıl cıvıl bir kadındı işte.Sıcak , herkesin arkadaş olmak isteyeceği biri :)Ben kendimizi yazılarımızda tam anlatamamaktan şikayet ederim hep ama o aynen yazılarındaki gibi hayat dolu :)

hayal dedi ki...

anlat anlat hatta Fethiye yetmedi Oludeniz'in ne renk oldugunu falan da anlat ne yapalim kilyos da idare eder.

gazel vakti dedi ki...

Asortikçim çok sevindim o anı yaşamış gibi oldum.Ben yazılarınızdaki gibi üçünüzdende böyle güzel kaynaşma bekliyordum zaten beni yanıltmadınız.Ne mutlu size.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

NE GÜZEL YA...

hayal dedi ki...

Bi daha okudum bi daha canim cekti
Ben de geliceeem
Ama ikibinkacta onu bilmiyorum

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

yeni yazı istiyorum artık. mesela, ben gidince beni ne kadar çok özlediğini, yokluğumu ne kadar fazla hissettiğini, yine sana gelmemi nasıl sabırsızlıkla beklediğini yazabilirsin:O)

ibeking dedi ki...

ne güzel oluyo değil mi buluşmak kaynaşmak..ben göremedim biyoniği walla organize olamadık bir türlü..