Pazartesi, Kasım 20, 2006


Kalbim ve duygularım bu gece bu resimdeki kadar karışık..Nedenini size anlatmak istemediğim ama bazen insanların hayatla yaşadıkları gönül kırıklıkları vardır ya bu işte öyle bir şey..Bunun eşle, çoluk çocukla bir ilişkisi yok şu an.Bu sadece gönlümün en ince çizgilerinin dayanamadığı ve istediği bir şey karşısında olmayan şeylerle ilgili..Aslında bunu biriktiren ve çoğaltan da hayat..
Dün evde geleneksel cumartesi temizliğimi yaptım ve bugün kahvaltıya Yörük müzesine gittik ..Uzun süredir gidememiştik..Sohbet edip, gazetelerimizi okuduktan sonra eve döndük ve ufak bir işimizi hallettikten sonra yemek yedik erkenden..Daha sonra benim canım birşeyler içmek istedi..Babamlar bayramda Kapadokya gezisinden çok güzel bir şarap almışlar..Geçen gün bana kargo gönderirken Annem onu da göndermiş..Bende kimseyle paylaşmaya kıyamadığım için bu gece içeyim dedim..Çok güzel bir şaraptı..Babam kulakların çınlasın..Keşke sen geldiğinde beraber içseydik..Turasan 2003 Kapodokya..Kim yaptıysa ellerine sağlık :) Bu gecenin en güzel şeyi buydu..Şarabı benim içtiğimi Uzunbey' e sadece bir kadeh verdiğimi söylememe gerek varmı bilmem..Bu gece Star'da ki Alaturka pop star yarışması da ne güzeldi..İçtim ağladım ağladım içtim.

Bu aralar buralardan iyice sıkıldım..Bayramda Uzunbey İstanbul' a gidebileceğini söylediği için ben şimdi gidemiyorum..Beraber gitmeye karar verdik..Şafak 41

Resim: Burhan Doğançay..Eğer yanlış hatırlamıyorsam NY Metropolitan Müzesinde tek Türk sanatçısı olarak bizi temsil etmekte..Bu kurdela serisinin mavi zeminlisi (değişik kompozisyonlusu) şu an sergilenen eserler arasında..

1 yorum:

Mavi dedi ki...

Cok iyi anlıyorum seni.Sayılı gun cabuk gecer. Uzulme, bir bakmıssın hemencecik gecmiş:)