Perşembe, Kasım 20, 2008

Çekmeceli dolap


Aşağıdaki yazıda bahsettiğim çekmeceli dolabı bu konseptte boyamak istiyorum.Daha karar vermedim gerçi ama bu resimlerdeki gibi dursun istiyorum. Ayrıca birde ekmek dolabım var boyanacak.. Dolapla aynı renk olabilir eğer ilk boyadığım güzel olursa onu da aynı renk boyamayı düşünüyorum.Resimler atölyeetilerdükkan dan.. Bütün ürünler çok hoş geldi bana , kim yaptıysa eline sağlık artık..
Bir acı tad dilimde,
günüme eşlik eden.
Yüreğim acıyor..
Kelimeler uçuşuyor etrafımda minik kanatlarını çarparak, kelebekler misali.
Ellerin yok ya.
Gözlerin.
Sözlerin.
Tükeniyor içerimde tüm birikmiş umutlarım.
Sızıyor bedenimden bir öfke.
Yakıyor, kavuruyor..
Senden gelen..
Senden kalan..
Şimdi bir avuç kül.

Bu güzel şiir de Hayatın Ortasında'n..
En çok bu şiirini sevdim sanırım.


Derin bir kesik attın, sevdama..
Görmeyecek belki hiçbir bakış,
Anlatmayacak sesim.
Tek ben bileceğim,
Sızısını..
Saatleri saatlere eklerken,
Yürürken sokaklarda bir başıma,
Yağmurlar altında ıslanırken,
Şarkılar daha bir derinden çalarken nağmelerini,
Acıyacak sen'li sevdam.
Sandalyelerimde bu modele çok yakın..
Belki ileride onları da boyarım:))



Yatak odamda bu kadar büyük olmasa da bir sandığım var boyanması gereken. İçine eşarplarımı koymayı düşünüyorum.
Alttaki dolap kapakları da fena durmamış aslında, düşünebilirim..

Bugün Çevre Dostu Ürünler Sergisi için toplantı yaptık.Aynı zamanda da sabahtan çekirdek kampanyasını anlatan broşür çalıştık Berna ile benim büromda.. Sergi de Mavi Kuş standı açıp çekirdek kampanyasını anlatacağız insanlara..
Oradan hastaneye gidip Çağıl'ın tahlillerini aldım,dr.la görüştüm ve koşturarak büroya döndüm..Gün bitmeden yapmam gereken bir işi yetiştirdim..
Yarın Sağlık Meslek Yüksek Okulunda Atık Piller ile ilgili bir öğrencinin projesinin sunumunu seyretmeye gideceğiz Mavi kuş olarak arkadaşlarla. Bir terslik olmazsa ordayım öğlende. Sabahtan da bir genç bir erkek arkadaşım gelecek büroya özel ders veren.Sanırım bu konuda benden yardım isteyecek.Kışın daha çok koşturuyorum bir de baharda çok yoğun oluyorum..Yazın daha rahatım,şimdi farkettim :))
Bu yazı biraz da bir önceki yazının yorumunda geçenler için yazılmıştır :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Fotoğraftaki tüm boyamaları ve eşyaları çok beğendim..

Yorumdan daha kıymetli bir şey yaparak, blogunda şiirlerimi okumak çok çok mutlu etti beni :)
İçten teşekkürlerimle..