Perşembe, Kasım 20, 2008

Eski ve güzel :)

Bu hafta Hisarönünde yapılan bagaj satışından ahşap boyama yapmak için kendime aldığım küçük dolap bu. Daha fırsatını bulup ilgilenemedim ama en yakın zamanda boyama yapmaya başlamak istiyorum.Son zamanlarda bu tarz bir çalışmam olmadı ve boyayıp seramik kulplarla eksik olanları tamamlayıp yine fotoğraflayacağım.Artık iki halini de karşılaştıracak şansımız olur o zaman..

Rengine daha karar vermedim..Mavi olabilir diye düşünüyorum.



Hisarönündeki ilk bagaj satışından Uzunbey'in bulduğu eski el feneri.. İlk önce arabaya takılan far niyetine kullanılan bir eşya olduğunu sanmıştık. Daha sonra keşfettik ki camlı ve kapaklı tarafından içine mum konuluyor, daha sonra her yeri camlı olduğundan mum düşse bile kırılmadıkça yangın çıkmasını engelliyor.

Üst tarafında kapalı ve açık hali tutmak için ayrıca bir kapağı var ve elde taşımaya uygun yapısı..Tahminen eski görünümlü yani model olarak o zamanı taklit eden bir ürün olarak yapıldığını düşünüyoruz.

Smirnof votka bardağımız :) Satıştan aldık ve Berna ile eşini bekliyoruz tekrar denemek için :)


Çağıl bugün sabahtan biraz rahatsızdı.Nitekim daha işe gitmeden mesaj çekti ve dr.a gidelim mi diye sordu.Bizde okuldan sonra gittik ama dr.dan sonra mutlaka yemeğe götürürüm ben onu.Kepapçıya giderken anıtın orada balık ekmek yapan tekneyi görünce orada yemek istedi.Bizde balık ekmek keyfimizi orada yaptık.



Parka bakan tarafından teknenin içi... Belediyenin yaptıkları arasında en sevdiğim uygulama bu parka Atatürk resimlerinden oluşan panolar uygulamasıdır..Yürürken bir tarafta deniz bir tarafta Atatürk resimleri açık hava müzesi gibi yol boyunca izliyorsunuz.. Burada tam bizim karşımıza gelen gibi..

Balıklar gelene kadar gazetemizi okuduk..

Balık ekmek güzeldi, arada Çağıl' la yine gitmeye karar verdik.
...
Bu arada yanda izlediğim bloglar kısmında linklerimin hepsini görüntüleyemiyorum.Nedeni şifreli bloglar zaten görüntülenemiyor ama bir kaçını da kaç kere eklediysem problem yaşadık.Zaten bu işlemi Çağıl yaptı da ekleme de bende uğraştım biraz.Linkler listesinden yine okuduğum tüm bloglara ulaşabilirsiniz..
...
2 gecedir klimayı çalıştırmaya başladık yani havalar soğudu..
Ares bir aşı daha oldu ve beş gün ıslanması ve yıkanması yasak. Hergün evden işe geliyor bizimle. Büroda da gayet rahat idare ediyoruz.Bazen gelen müşterilerle oyun oynamak istemesi dışında bir problemimiz olmuyor :)
...
28-29 kasım da 2 gün Fethiye Kültür Merkezinde FETAV kaynaklı "Çevre Dostu Ürünler Sergisi " açacağız..Çalışmalar tam gaz gidiyor.
...

18 kasım la beraber bloğum 4. yılına girmiş bulunmakta :))

18 kasım 2005- 18 kasım 2008

8 yorum:

HAYAT dedi ki...

balık ekmek hıımm süper gözüküyor resimde:)
çağıla geçmiş olsun.
eskilerin yeni halini merak içinde bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Herşey çokgüzel görünüyor ama en çok Balık Ekmeğe bayıldım :) İnanılmaz lezzetli görünüyor.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Bir blogta yorumunuzu ve avatar resminizi görünce geldim blogunuza.
Beğendim :)

:)den dedi ki...

Asortik Krep, o canım eski ahşap dolabı boyayacağını (hem de maviye!) okuyunca, sana "DUR, YAPMA" demek istedim. Kullanılan malzemesi ne fotoğraftan anlayamadım ama dolap bu haliyle güzel. Kırığını döküğünü sağlamlaştırdıktan sonra iyi bir gomalak cila en fazla yeter.
Fener de çok hoş. Eşim de fener topluyor. var. Biri 100 yıllık mesela. Onunla pek bir gururluyuz:)
Bu bağaj satışını da öğrendikten sonra gelecekte Fethiye'ye yerleşmek farz oldu artık:)

(Fethiye'den lezzetler postunu deneme amaçlı girmiştim. İzleme panellerinde takılıp kalmış! Şimdi sırada Kayaköy ve Üzümlü başlıklı yazı vardı ınu yayınladım yeni:)

Asortik Krep dedi ki...

Hayat, sağol, Çağıl artık daha iyi gibi.

Hayatın ta kendisi, tadı da güzeldi:)

Hayatın ortasında, ne güzel :) Aynı resmi paylaşabilirim sizinle, Ben yazıda da belirttiğim gibi 3 senedir aynı avatarlayım .

:)den , dolabı boyamak istiyorum çünkü konsepti farklı düşünüyorum.Hatta bir kaç resim buldum. Mavi de en sevdiğim renk :) Mutfak ve ev mavi dolu :))

Neyse senin için sonraki yazımda resim koyarım anlarsın nasıl boyamak istediğimi..

Asortik Krep dedi ki...

Hayatın ortasında , senin bloğuna yorum bırakamadım ama bloğuna ve şiirlerine bayıldım..

Unknown dedi ki...

Ziyaretinize, beğenmenize ve bayılmazına.. sevindim :)

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

ooooo koca dört yıl.. nice yıllara asortikimmm