Çarşamba, Nisan 29, 2009

Pazartesiden beri koşturuyorum. Resimler çektim,daha sonra ki yazıda anlatacağım, çok güzel günler yaşıyorum aslında.Keyfine varmaya çalışıyorum, bir yandan da hem bizim işler hem etkinlikler çok yoruluyoruz. 2.Yunus Nadi Günleri hala devam ediyor, cumartesiye kadar görevliyim..

Bu arada bahçeye çıkamasam da geçtiğimiz sabah erkenden bir kaç resim çektim.Ben çok özledim bahçe resimlerini..

Artık havalar iyiden iyiye ısındı buralarda.Ceket giymeden geziyoruz. . Geçen pazar denize girende vardı.. Bir yandan da bu hafta Çalış Karnavalı toplantısına katıldım.. Bu sene 17 mayısta el sanatları sergisi var Çalış köprüsünün yanında.. Yine ayın 23 ünde karnavalı yapacağız..

Çağıl, son 3 okul gününde 3 yazılı oldu.. Sanırım bir kaç gün rahatız, bana bir şey olduğu yok ama yine de takip etmeye çalışıyorum..
Balkondan bir görüntü :)

Bunu Koçtaş'tan internetten satın almıştık geçen bahar..Güller büyüdü de üstüne bile sardırdık..

Bahçeden sokağın görüntüsü..

Çam ağacının altını geçen sene taş döşemiştik ama memnun kalmadık.Bu sene ahşap kaplama yer döşemesi düşünüyoruz..Taşlar kalacak çünkü bahçeyi suladığımızda oturma grubu su içinde kalmasın istiyoruz.İlk boş kaldığımız zamanda yapacağız :)

Pembe gül..
Eski komşum Hatice Teyze bir sürü çiçek vermişti, 2. el satışta pazar günü sattık onları gönüllülerle ve gelirini burslu öğrencilere bağışladık.. Onların hepsi benim bahçede bekledi günlerdir, pazar günü onlar gidince masanın üstüde bayağı boşalmış oldu.

Pembe Ceylan sardunya..
Sardunyalar ve güller açmış halde şu an.. Bu sene çiçeğimiz bol olacak demek ki..


Kırmızı Sakız sardunya..


Beyaz Ceylan Sardunya ..

Somon rengi Sardunya..

Kırmızı-beyaz sakız sardunya..

Kırmızı Gül

Pembe Ceylan Sardunya..

Gül

Sardunya.
Katmerli sardunya..

Eflatun ceylan sardunya..


Pembe-somon sardunya..
Şarkı aslında yeni değil ama bugün benim yanımda çalışan genç arkadaşlardan birinin telefonunda duydum, çok güzel çalıyordu..Yeni cep telefonu melodim.. İki alyans :)

13 yorum:

sardunya dedi ki...

E ben de bu yaz ne yapıp edip gelmez miyim? Gece gece sardunyalar dağıttı beni:)

Adsız dedi ki...

Ben şimdi evi çözdüm :) bir sabah uyanınca sakız sardunyalar yok olmuşsa sakın benden bilme.. Çalma çiçek iyi tutarmış, belki başkası çalmıştır.. (Gerçi bizim otele de çok yakışırdı ama :P)
Delil kalmasın diye kimliğini gizleyen N.

pinarbk dedi ki...

Bayılırım ben sardunyaya. Nazsız, sitemsiz her koşulda açışına, canlı, diri, rengarenk çiçeklerine, suladıktan sonra etrafı saran kokularına...Hep çocukluğumu hatırlatır...

Adsız dedi ki...

kalbin gibi çiçeklerde çok güzel açmışlar.harika.obahçeyi yakından görmek istiyorum.ha bu arada kaktüslerin topraklarını değiştireceğim düzenleme için seni bekliyorlar.öptüm

HAYAT dedi ki...

bahçe görüntülerin harika.
içim cıvıl cıvıl oldu.
ve iki alyansı bende telefonuma yükledim:)teşekkürler

Anne İş'te dedi ki...

iNSAN İMRENİR DE KISKANIR DA;İNSANIZ NİHAYETİNDE...

BAKIP BAKIP İÇ ÇEKTİM SADECE..AHHHHHHHH AHHHHHHHHHH

denizanasi dedi ki...

off. benim evimde çiçek yetişmiyor :(( yeşiilikler ormana dönüyor ama çiçek ölüyor..

ruhdagı dedi ki...

İçim açıldı. Güller sardunyalar şahaneydi. Benim balkonumda iki saksı sakız sardunyam var ama henüz çiçekleri açmadı beklemedeyim.

Seninkilerle yarışamazlar ama küçük bir balkona neşe veriyorlar işte.

Sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...

Sardunya, Gelmezsen üzülürüm zaten :))

Sevgili N, sen iste ben sana çelik getiririm :) İstersen çalabilirsin de..

Pınarbk, bana da öyle..Bu yüzden çok seviyorum.

Sevgili Zen, Ben sana yeni kaktüsler getireceğim zaten ama senin kaktüslere toprak değil kum kum ve taş koyalım biraz..Bu arada bir gün bahçeye bekliyorum sıcaklar basmadan..

Hayat, ben de bu şarkıyı ilk defa çok sevdiğim birinden dinlemiştim..Daha önce hiç duymamışım.

Anne İşte, zaten siz güzellikler göresiniz diye resimleri koydum..Gerçekten :)

Denizanası, bir şeyi eksik yapıyorsundur..Toprağı azdır,su fazladır, güneş görmüyordur veya budamadın hiç.. Bir görüntüle bakalım,derdine derman bulmaya çalışalım :)

Ruhdağı, boşver yarışmasınlar zaten bunlarda sizin..Bak resimlerine farzet balkondalar :)
Balkonunu merak ettim birde :)

ASLI dedi ki...

Sevgili Asortik; bu resimlerin güzelliği ne böyle? Ben de doğa resimleri çekmeye merak sardım. Yanlız bir de blog içine yerleştirmeyi becerebilsem tam süper olacak :)

burcu dedi ki...

merhaba,çalışanların çok şanslılar hem de çok...:))
böyle hayat dolu insanları çiçekleri doğayı seven birinin yanında çalışmak gibisi var mı acaba...:))
bayıldım bahçene çiçeklerine harikalar...:))
sevgiyle kalın...

Asortik Krep dedi ki...

Aslı,yoğunluktan yorumunu geç farkettim :) Resim çek çeke insan öğreniyor..Bloğa koymak da göründüğü kadar zor değil..

Burcu, çalışanlarım en az 3-4 senedir yanımda..Kolay kolay insanlardan vazgeçmem.Burası için iyi bir zaman.İşyerinde de çiçeğim var ama az.Zaten Ares ve kanaryam da var büroda.. Gülleri baharda her gün büroya getiriyorum.Vazoda da seyrediyoruz..Zor bir insanım yine de böyle göründüğüme bakma.Kıstaslarım başka insanlara göre farklıdır.Yanımda çalışan insana güvenmek isterim ben.Güven yok olursa bir gün bile çalışamam..

burcu dedi ki...

merhaba :)),yok yok aynı göründüğün gibisin yani burdan hissettiğim gibisin bence,sevecensin güzel bir eş anlayışlı bir annesin..:)) tabi ki güven çok önemli hem de çok :))
ayrıca işini seven severek yapan titiz en iyisini yapmak için çabalıyorsun burdan hissediyorum bunları,bir cümle bir başlık bir kelime yetiyor bazen uzakta bile olsak...:))
görüşmek dileğiyle sevgiyle kal...