Çarşamba, Temmuz 08, 2009

Geçtiğimiz hafta iki yeni yere yemeğe gittik.Biri marina da Mod Yacht Lounge, ben orayı zaten gündüz patates-bira için kullanıyordum ama gece yemeğe gitmemiştim.. Nefis bir balık ve rakı gecesi oldu bizim için.Dr. arkadaşların çoğunlukta olduğu grup bu.Çağıl'ın gittiği gündü sanırım..O gece bayağı içtik.Normalde herzaman bu kadar içmiyorum aslında, o gece abarttım ama iyi geldi bana. Ertesi gün kalkıp işe gittim. İçkinin kötüsü sabah baş ağrısı yaptığından aynı yerde bir daha içki içmem öyle olunca.. Çok içtim ama güzeldi doğrusu.

Biz özel sipariş balık istedik diye balık aslında.Yoksa direk balık lokantası değil ama balık alınıp önceden rezervasyonla yaptırılabilinir.Mezeleri,sunumu ve balığın pişmesi nefisti..Tadı tamağımızda kaldı.Sohbetle beraber geç çıktığımızı söyleyebilirim.Direk denize bakan bir masada üstteki tekne görüntüleri gibi bir manzara da oturduk.

Ev ekmeği kullandıklarını belirtmem gerek aslında. Bu tarz özenli masalara Fethiye'de herzaman rastlayamıyoruz da. Mod Ecesaray Marina da..Güzel bir geceydi, ağustos planlarımızı da hemen yapıverdik orada..

Mozaik Bahçe diye yeni bir yer açıldı.İlk defa Fethiye'de Hatay kebap çeşitleri gördüm..Hatta ben de ilk defa Hatay yemeği yedim diyebilirim.. Zeytinli Zahter Salatası aldık önce ardından da Mozaik special ama adı başkaymış da burda special olmuş.Yediklerim farklıydı ve salatayı kebaptan daha çok beğendim.Gerçi deneyecek daha çok çeşit var daha.
Kaymakamlık karşısında bahçeli deprem evlerinin birinde açılmış ikinci sırada ,arada. Bizde bir öğlen Uzunbey'le kaçamak yaptık da gördük. Güzeldi, zaten bir mozaik müzesi için bir de mutfağı için o taraflara gitmek istiyorum bir ara. Bence adı zeugma'nın bahçesi olsa daha iyi olurdu :)

Çağıl İstanbula gitmeden Koca Çalışa gitmiştik ya bira içmeye işte bu resimler o günün resimleri.. Deniz kenarında at turu yapanlara Ares hayranlıkla baktı.Köpekler atları ayrı seviyorlar sanırım.

Atlar önümüzden geçip gittiler.Sonra tekrar döndüler..

Ares'i bazen bağlamak zorunda kalıyoruz, etraf kalabalık oluyor ve o gidip insanlarla oynamak istiyor.Hatta hiç yapmadığı hareketleri yapıyor ve şımarıyor.

Ares

Kışın bomboş ve denizin dalgalı halinin resimlerini yine bu bölgeden çekmiştim.

Arkada hamaklar ve gölge de var ama biz zaten akşamüstü geç vakit gittiğimizden rahatlıkla minderlerde oturabiliyoruz. Gündüz de güneşleniliyor.

Ares gezmeye giderken :)

Asortik Krep :) rüzgarda saçları dağılmış..

Her ayın ilk çarşambası kurulan 2.el pazarından görüntüler bunlar. Ben çektiğimde pazar daha yeni kuruluyordu ,bu yüzden sakin. 10 lira verip masa alıyorsunuz, sattığınız ne varsa size kalıyor.Kural bu. Her tezgahı ayrı ayrı çekmedim o gün işim vardı. iki tur atıp döndüm. Alışveriş yaptım yalnız,çok güzel bakır sürahiler aldım.Bir kaç parça bir şey daha. Backtoblac 'in masasını çekmemişim.Tahminen birbirimizi görünce tamam seni tanıyorum diyeceğiz, festivalde birlikteymişiz ama daha yüzyüze görüşemedik.

Mavikuşların masasındaydı bu elyapımı çanta.Gülsen Hanım yapıp getirmiş Ölüdeniz sanatevi öğretmeni, Deniz Hanım almış daha sonra da o gün satılması için bırakmış gönüllülere..

Başka bir masada gördüğüm örgü yatak örtüsü..

Ahşap boyamalar..

Evde kullanılmayan takımlar..Biblolar, vazolar.

Arada yiyecek masası da vardı :)

Bu da dernek yararına satış yapan bir masa.. Porselen bir şekerlik vardı, onu aldım ben oradan..
Bugün geçen sene kızı okulu kazandığı için kendi memleketi İzmir' e yerleşen Mavi Kuş'un kurucularından Deniz Hanıma veda yapıyoruz aramızda.. Ölüdeniz Festivalinde eskiden ekürimdi benim..Derneği de beraber kurmuştuk aynı ekiple..Geçen sene gittiğinde bize çok zor geldi o da her yaz geleceğini söyleyerek bizi biraz rahatlatmıştı.Şimdi Çalış'ta kalıyorlar bir kaç zaman daha beraberiz.. Geçen sene apar topar gittiğinden yapamadığımız vedayı şimdi yapıyoruz..
Zaman geçiyor yarın oğlum dönecek kısmet olursa.. Bu ay iki düğünümüz var, biri İstanbulda ay sonunda..Arabayla iki aile gidip gelmeyi düşünüyoruz. Bir gün konaklamalı..
Ahh İstanbul bir -iki gün olsa bile seni görmek bana iyi gelecek :)