Cuma, Temmuz 31, 2009

üç vakte kadar :)

Düğün yazısını yazdığım akşam 21 sene sonra lise arkadaşımla Fethiye'de buluştuk. Çarşamba akşamıydı.Zaten bugünde kendisi yurtdışına gidecek,eşi kalacaktı.. Orada yaşayan bir ailenin çocuğuydu ve okulu yatılı okuyordu. En son Çağıl bebekti annemlerin telefonundan ulaşıp bana allahaısmarladık ben artık yurtdışına gidiyorum demişti.. Facebook sayesinde arkadaşlar bulmuşlar onu, o kadar sevindim ki..En sevdiğim arkadaşlarımdandı ve izini kaybetmiştim. Neyse o gece eşi ve çocuklarıyla oturduk, sohbet ettik, hasret gidermeye çalıştık.Eşinin ailesinin Ovacık'ta yazlığı varmış ve her sene yazlığa geliyorlarmış.. Akrabalarım taşınmış gibi oldum :))


Aynı gün gündüz bir randevum vardı, öğleden sonra eve gelip ikramlar yaptım.. Dünde evde yattım.

Bugün sabahtan gidip pazar günkü kahvaltımız için davetiye verdik Berna ile.. Sonra Zen'e uğradım biraz, beraber kahve içtik.Çok değişik şeyler çıkıyor fincanda.. Hatırladığım mesela bisikletli biri vardı geçen hafta(bu galiba manikürde içtiğim kahveydi :) , ben olamam çok istiyorum ama bisikletimin lastiği inik , gezmek mümkün değil.. Zaten bisiklete baktım zor yolculuk, eh onu da geçen hafta sonu yaptık :)) Gerçi benimki bisiklete binen biri.. Farklı anlamı olmalı(bilen varsa söylesin lütfen :) 8 rakamı çıkmıştı Zen' dekinde ,yanında da harfler falan o daha netliğe ulaşmadı.. (baktım : 8 rakamı bir yakınınızla tartışma demiş) geçti gitti, tartışmış olabiliriz ,hatırlamıyorum.. Bu hafta da yine balıklar ve kocaman evliya gibi bir şey çıktı son dakika da farkettik.Beni koruduğuna inandığım bir şey bu :) Bir de ördek :) Anlamını bilmiyorum.. (Yine baktım :ÖRDEK: Sizi çok etkileyecek olan birisi ile kısa sürede tanışacaksınız. Kalp: Kocaman bir kalp çıktı..Kalp.. birini aşırı sevmek) İşte böyle oyalanıyoruz kendimizce.. Buradan okuyan ya da beni biraz tanıyan biri hemen sana kahve yapayım diyor :) Güzel bir şey bu, ben yalnız kahve içmeyi sevmem zaten. İçerim ama kimseyi bulamazsam yanıma ya da çok bunalmışsam..Bana göre yanında biri olmalı keyif için .. Birde benim fallarım çıkıyor hep :)


Pazar günü Çalış' ta Tıkıntı Beach Cafe 'deyiz.. Mavi Kuşlar kahvaltı için toplanacağız.. Akşamına da pazar pazarının karşısında yeni açılan Roka Restauranta davetliyiz Uzunbey'le.. Yarın kuaföre gitmeyi düşünüyorum saçımı boyatmak için. Birde alışveriş yapacağım bir kaç ihtiyacım var.

Bugün Zen' den aradı Uzunbey, sıkıldım, işimi de bitirdim, hadi yemeğe gidelim dedi. Kayaköy Oba'ya gittik..Biralarımızı içtik, karnımızı doyurduk geldik..Şimdi yatak odasında klimayı açıp yazı yazıyorum..


"İnsan ya hayrandır sana, ya düşman.Ya hiç yokmuşsun gibi unutulursun ya bir dakka bile çıkmazsın akıldan... "
Nazım Hikmet RAN

Nerden çıktı şimdi bu derseniz, görünce dayanamadım.. Çok güzel değil mi..?
Bunu da Efsa 'da gördüm..O yazmış sanırım..Muhteşem :)
Bunu da aydınlıktan korkan yetişkinlere ithaf ediyorum.. Onlardan etrafta çok var.

Bu konuda Berceste için yazmak istiyorum ama çok hakim olduğum bir konu değil,yine de söylemek istediğim başkalarının bebekleri iri benimki küçük,yok senin bebeğin daha yürümedi mi..? benimki daha önce konuştu gibi karşılaştırmaların kralını yapan ve bu konulara takık Türk annelerine ne oldu..? Bebeklerle ilgilenmek sadece fiziksel yapısı ve alışverişiyle sınırlı değil.. Biberonların sağlıklı olup olmadığı da en az bir araba markası kadar önemli bir konu bence.. Ne kadar çok anne ve kadın bu konuyu irdelerse o kadar çok netice alınabilecek bir konuda sizlerden ricam hiç değilse bu konuyu okuyup, bloglarınızdan duyurmak için link vermeniz. O markayı kullanmıyor olabilirsiniz ama bu diğer ürünlerde başınıza gelmeyecek diye garanti değil. Paranın aldığı en garantili ürünleri kullanmak herkesin hakkı diye düşünüyorum. Lütfen bu konuda bloglarınızda yazılar yazın,yazamıyorsanız da link verin.. Herkesin haberi olmasını sağlayabilirsek bir adım ileri götürebiliriz gibi bu savaşı.. Neden çocuklarımız avrupa standartlarında kaliteli ürünleri kullanmasın ki..? Özellikle de buna daha çok para harcıyorsak!

Not: (Eylül için özel ): Osman Bey için başın sağ olsun..Allah gani gani rahmet eylesin.Yeni haberim oldu. Çok sevilen bir insandı.. Uzunbey tanıyormuş,ben bir türlü hatırlayamıyorum..

5 yorum:

Özlem dedi ki...

bunca yıl aradan sonra arkadaşınla görüşmek çok hoş,mutluluğunda yazından belli:)
patronumun askerlik arkadaşınıda bu sayede bulduk artvinli kendisi.
gerçekten mutlu edici şeyler bunlar.

Adsız dedi ki...

Facebook sayesinde bende izini kaybettiğim üniversite arkadaşımla buluştum geçenlerde, telefonlar kaybolmuş numaralar değişmişti oluyor bazen, banada bir kahve falı bu ara çok lazım bana :)))

Asortik Krep dedi ki...

Özlem, çok güzeldi.. Birde mayısta benim gitmediğim toplantıya gitmesi ve arkadaşları görmesi de süperdi :) O anlattı ben dinledim..

Pelince, kahve falı zamanın geldiyse baktırman lazım.. :)

Tanya's dedi ki...

Nuri Kurtcebe bayıldım ben.

Asortik Krep dedi ki...

Kendisi de en az çizdikleri kadar muhteşem biridir :) Ben de çok severim..