Pazar, Ekim 04, 2009

Damla Damla Aksam Sana..

Nasıl geçtiğini anlayamadığım bir hafta daha geçirdik işte. Bu hafta pazartesi resimlerini gördüğünüz Kaputaj ve Kaş yollarındaydık.. Çarşamba bu senenin ilk Çalış Karnaval toplantısını yaptık Roka Restaurantta, perşembe Zen'de aylık yüz bakımındaydım, bu hafta masaja gitmek istiyorum, cuma MaviKuş 'ta toplandık,eğitim komitesiyle beraber, cuma gecesi de organizasyonunu benim düzenlediğim dr.lar gecesinde (çoğunluğuk dr. olduğundan gecenin adı bu :) Kayaköy Sarnıç'taydık. Konuşmalara da böyle yansıyor zaten.Biz terayağında mangalda pastırmadan bahsediyoruz,dr. dostumuz ama bunun sakıncaları var diyor :) Biz tatlıyı nasıl seçelim diyoruz,o tatlı yerine meyve yiyelim diyor falan.. :) Yine de ortak paydalarda buluştuk ve gelecek organizasyonda aramızdan bir kişi eksik olduğundan geçen sefer buluştuğumuz diğer dr. beyin yazlığında sezon bitmeden yürüyüş ve kahvaltı organize ettik. Bu arada Sarnıç Gecesi muhteşemdi, hem çok keyif aldık hem de bana özel olarak teşekkür ettiler.. Ben bir şey yapmadım aslında, onlar becerikli insanlar..Fotoğraf Kaputaj Plajı. 28 eylül 2009.
Fotoğraflar tersten geldiğinden önce Kalkan-Kaş yolu.. Dönemeçli ama keyifli, deniz manzaralı, hava da güzel olunca sabah gidip öğlen dönmek zorunda kaldığımızdan deniz keyfi eksik.Yarın yine gideceğiz duruma göre Kaputaj Plajında deniz keyfi yapabiliriz belki Uzunbeyle ..

Kaş'a yaklaşırken bu tarz manzaralar hep gözünüzde..

Burası Kalkan çıkışı sayılır..İlk dönemeçler.

ve Kalkan.Bu pozlar hep arabadan çekildiğinden en güzellerini seçtim.Vaktimiz olmadı inip çekmeye.

Mevsimin ilk Çalış Karnavalı car boot'unu (2. el pazarını ) yaptık.Sabah 6 da kalktım o sabah.Arkadaşlarla buluşup tezgah açtık.Burslar için satış yaptık. Sonra da eşyaları götürüp eve döndüm.

Artık bizimde butik bir pasta dükkanımız oluyor.. Neslihan Hanım diye genç bir hanım açacakmış Çalış'ta..Özlediğim güzellik :)

Bir İngiliz tezgahı.. El işi takı yapıp satıyor. Bu arada ben BACKTOBLACK ''ten bir yeşil bilezik ve siyah örgü deri bileklik aldım.Muhteşemdiler..Kendisi yoktu,bu yüzden resmi yok. Sırada küpe var, küpeleri de çok zevkli görünüyor ama çeşit azdı pazarda,o evde gece için sipariş yaptığından küpe için bekliyorum.

Yine bir İngiliz standı.

Bunları bir Türk Hanım yapmış,ben de en arkadaki pembeli taçı aldım.1.5 lira.Daha bir sürü şey aldım aslında. Kitap, yap-boz, bluz, etek, aklıma gelirse görüntülerim bir ara.

İlk pazar olduğundan herzamanki kalabalık yok gibi geldi..Yine de en az 80 stand vardı.

Gözüm bu abajurlarda kaldı, gelecek pazar alacağım satılmamışsa. Bu arada artık her ayın 3. pazarı olacak 2.el pazarımız.Hatırlatayım buradan takip eden arkadaşlarıma.Bu yaz çok hoş arkadaşlar edindim ,hanımı tanıyordum ama daha sık görüşmeye başladık. Müzik dostları diyelim.. Daha önce radyolarda falan program yapmışlar karı-koca. Bazen nefis müzik mailleri yolluyorlar bana. Çoğunlukla onlarda geliyor belirteyim. Plak koleksiyonları var,tanesi 2 liradan aldım bende 4-5 tane,daha sonrada bakacağız, hepsini getirmemişler.

Pazarda bir ara Nurdanlar çağırdı kahveye ,kahve keyfi yaptık seashell cafede deniz kıyısında. Yorgundum bu yüzden satışı Berna ile Fatoş yaptı, ben benim arabayla taşıdım,yerleştirdim, dizdim,kaldırdım, birde yeme-içme keyfi genelde bana ait :) Pazarda komiteden olduğumdan birde beni bulan birileri mutlaka oluyor,yoğun olunca satış kaçırıyorum, resim çekiyorum bu yüzden satışta ben yokum.Birde genelde herkesi tanıdığımdan tezgah önünde durup burslar için satış yaptığımızı söyleyip davet ediyorum tanıdıkları :)) Bu kadar görevliyim yani..
bazen görüntüsü diğerlerine göre daha iyi tezgahlar oluyor,umarım güzel satış yapıyorlardır.

Fotoyu çevirmemişim ya sileceğim ya da böyle yan bakacaksınız..Zamanım yok düzeltmeye :) B şıkkı :)

Bu çarşamba da merkezdeki 2. el pazarı var. Pazaryerinde.

Genelde mutfak eşyaları ve elektrikli eşyalar çok tutuluyor buralarda.

Mavi Kuş standından size bebek süveteri modeli,yeni örülmüş.Biz zaten bu hafta iki stand açtık.Biri bebek ve çocuk standıydı,diğeride giysi.

Bugün güzel yazılar yazan Ankaralı bir bloggerla buluşacağım burada. Akşam
görüştük,şimdi telefon bekliyorum. Aslında bugün müsait olmayacaktım ama biz dün Uzunbey'le Ares'i alıp yürüyüşe gittik.Ares patisini kesmiş yürüyüşte.Dün eve girdiğimde girişteki yollukta kan izlerini görünce aklım gitti. Uzunbey bizi eve bırakıp gitmişti.Pansuman yapıp Çağıl'ın yara bağlarından biriyle sardım ayağını,önce kanı kestik,sonra tekrar açıp yara tozu koydum.Çok kıprdarsa açılıyor ama dün hep yattı.Onunda yürüyünce canı acıyor sanırım . Dışarı çişe götürdüğümde açmıştı,akmıyor diye sarmadan götürdüm ama yürüyünce kanıyor,bayağı derin bir kesik patinin siyah kısmında. Bu yüzden bugün Fethiye Ticaret Odasının Kayaköy yürüyüşüne katılamıyorum.Ares' i yalnız bırakmak istemedim saatlerce. Bu yüzden Uzunbey gitti ben kaldım. Yoksa bugün tüm gün yürüyüşte olacaktık hep beraber. Kiminle buluşacağım sürpriz artık, gelince anlatırım.
Yarın bir terslik olmazsa Kaş' a gideceğiz..Çarşamba 2. el pazarı var. Hafta arası bürodayım.
Berceste yine çok güzel yazmış, tekrar bu konuya tekrar dikkatinizi çekmek istiyorum.
Geçtiğimiz haftalarda arkadaşım bana çok güzel bir şarkı yollamış,ben nasıl farketmemişim bu şarkıyı bilemedim.. Özleyenlere armağan ediyorum..