Çarşamba, Mayıs 02, 2012

Soluğundan öptüm seni *

Yazmayı özledim.Ne zaman biraz ara versem gerek iş yoğunluğundan  gerekse bazı durumlardan yazamıyorum.Bu sefer bilgisayarım bozuldu.Cumartesi ancak gece açmaya kalktım ve bilgisayarım açılmadı. Ben iyi baktığımı düşünürken Uzunbey bazen bilgisayarı açık bırakıp yattığımı ,bazen de kapattığımı sanıp uyuduğumu söyledi. Bu yüzden sorun yaşadığımı ,elektronik aletleri bozduğumu belirtti.En kötüsü de battaniye gibi bir örtüyle dizimde kullandığımda hava almadığını, bu yüzden sık sorun yaşadığımı da bilgisayarcımız söyleyince inandım.Ancak bugün yeni bilgisayarıma kavuştum.
Gezdiklerim yazacaklarımdan fazla bu yüzden kısa kısa değineceğim.
Geçen hafta Hanife yeni bir kolye yapmış, birde sipariş almış,günümüzde takmıştı bende çektim.
Yeni bir arkadaşla küçük bir yemek kaçamağı yaptık.Alarga Restaurant- Alesta Hotel- Fethiye
Sarı Efe, tam benim masamın yanında kafesi ama arada büroda dolaştırıyoruz.
Ares
Bir sabah Kaya kahvaltısındaydık yine... İzela Restaurant.

Taş ev
Kaya köy
Akşam yemeğini Koca Çalışta Mutlu 'da yedik.
Güneşi orda batırdık,- bu sene hala serin akşamlar...
Ertesi gün 23 nisan haftası etkinlikleri sebebiyle konuk öğrenciler vardı her tarafta.
Bu müze kendi binası Ölüdenizde belediyenin elinden alındığından şu an Keçi Kitabevinde sergileniyor.

Geçen hafta gittiğim bir resim sergisinden...

Eski bir elbiseden.
Mihri Hanımlardaki günden etaminler,gördük daha önce ama her seferinde tekrar tekrar hayran kalıyorum.
Balkondan görüntüler.
O gece Uzunbey ve Ares gece pikniğine gittik.Çok güzeldi, yeni aya bakıp yemek yedik.Lamba ışığında mangal yaptı Uzunbey, bende sofrayı hazırladım. Plajdaydık,etrafta kimse kalmayana kadar karanlıkta oturup,dalga sesleriyle keyif yaptık şezlonglarımızda.

Bir ara eski radyolar sergisine gittim.Onun resimleri daha sonra,özel yazmak istedim.

Mardin işi şal.
FETAV Müdürü Dilek Hanım benim için modellik yaptı.Onun şalı.
Pazar sabahı Kayada yemekteydik.Hep gezmiyorum o gün hem gezdim hem
 de evde iş yaptık.Ben cam sildim,ev temizledim :) Uzunbey bahçeye gül dikti.Onun resimleri de diğer yazıya kaldı :)

Kayapark'ın konaklama yeri, yeni yapıldı bu bungolovlar, içleri de güzel.
Bu pazartesi turizm otelcilik lisesinde kermes vardı, bizde gittik.İşler Hanifenin standından.
Dantel yastık
oya

Bu küpeleri kendime aldım.Başka rengini de Burcuya :) Fimodan.
5.Fethiye Kültür Sanat Günleri başladı.Pazartesi açılış vardı, Hulda teknesinde kokteyl.
Programı çok yoğun bu sene, ben direk çalışmıyorum ama her zamanki gibi destekliyorum. Behiç Ak Karikatür sergisinden fotoğraflar.
Beyaz ceketli olan Behiç Ak.
Keçi Kitabevinde yeni kitaplar ağacı...
Müzeyi gerçekleştiren öğretim görevlisi.
Son zamanlarda en etkilendiğim sergilerden biri İlhan Koman, fotoğraflar sonra. Sergi İlhan Koman 'ın teknesinde oldu, açılışı geçen sene de gelen ve  Kanatsız Kuşlar kitabının yazarı olan Lois de Bernieres yaptı.Kitap Kayaköy de geçtiğinden Lois de Bernieres sık sık Türkiyeye geliyor.Buraları çok sevdi.
Sergiye bayıldım.O gece Üzümlü festivalinin teşekkür yemeğinde olduğumuzdan klasik müzik konserine gidemedik ama bu hafta her gece bir etkinlik var gidilmesi gereken.

Yazacak çok şey var ama ben çok yorgunum.Ayrıntılar ve sergiler diğer yazıya.