Çarşamba, Şubat 13, 2013

Saçların papatya yaprakları bana..*

Bu güzel resmi ben çektim. Uzunbeyle geçen hafta yaptığımız küçük kaçamaktan. Bu aralar zaman nasıl, nerede geçiyor bilmiyorum ama en çok insanlardan sıkılıyorum.O gün yine böyle bir zamandan sonra çıktık, şarap ve açacak aldık yanımıza, ben peynir de aldım,hatta tek kadeh aldık ama sonra bende içtim bu iskelede.Öyle resimlerimizde var facete. Hava çok güzeldi,biraz esiyordu sadece, o da bizi etkilemedi.Son zamanlarda yazılarımı ve hatta hayatı, hiç bir şeyi beğenmediğimden bu fotoroman yazıları da aslında sevmiyorum ama yazmak bana iyi geliyor hele insanlardan sonra.

Ares
Ares kazları kovalarken :))
yakışıklı oğluş
Sağı, solu,otu,denizi her yeri çektim o gün. Yeni makina aldık iş için ,onu denedim
Güzel resimler çıktı..

Ares sağa sola koşturdu durdu.Onlar önde ben arkada kayalarda gezdik,burna gidip etrafı seyrettik.
Babadağ
Öndeki ada st.nicholas adası.. Yapılarının büyük çoğunluğu İ.Ö 5-6. YY' a ait mutlaka gezilmesi gereken yerlerdendir.Ölüdeniz tekne turuna çıkarsanız bu adayı tekneler uğradığından gezebilirsiniz ya da özel gelmeniz gerekir.Arkada Babadağ tüm haşmetiyle Ölüdeniz'i korur.

Ares

Bu poza bayıldım.

Ares albümü gibi oldu ama bu kadar mı yakışıklı olunur..? :))

İskelede şarap keyfi..
Suyu da güzeldir, hatta Ares iskeleden düştü ve yüzdü kıyıya.. Sonra hoşuna gitti, özellikle tekrar denize girdi.
Sessizlikte oturup sohbet ettik kimi zaman, kimi zamanda sustuk.. Boyozla simit  almıştı Uzunbey,o gün onlarla kahvaltı ettik birde.

Gemile Koyu ve Gemile Adası - Gemiler de diyorlar...

O gün deniz kabukları topladım,resmini çektim.
Sonra Kaya da yemek yedik...

ocak..
Eski klasik arabaları hem ben hem Uzunbey sevdiğinden Kayaparkta görünce inceledik :))

Bu da başka bir tane..
İçini açtım , resmini çektim.Bu tarz arabaların iç aksamlarına bayılıyorum.O dönemi yansıtıyor.. Bu çok bakımsız ama ne sebeple oradalar bilmiyorum.
Duruş,tarz hala çekici.. Ya da bana öyle geliyor :))
Sonra Bülent'in yerinde gözleme yemeğe  gittik- Gönül hanım duymasın :)) Gelince gideriz ,söz..
Ares dilediğince gezindi.

Ares kedi kovaladı ki yakalasa kediler döver onu.. Yani korkulacak bir durum değil.. ama aklıma geldi ki bazen akşamları, gündüz yürüyüş yapmamışsak gece sahilde yürüyoruz, doğal olarak deniz kıyısında Şatta  arabada içki içip takılanlar var..Fethiye öyle bir yer ki yalnız ve turist bile olsanız gece dolaşan birini rahatsız etmezler, yani her yerde olma olasılığı neyse Fethiye'de biraz daha düşüktür..Neyse karanlık,sokak lambaları ışığında Uzunbeyle yürüyoruz,Ares 'te serbest dolaşıyor..Şimdi bu her arabadan koku alıyor doğal olarak, meraklı meraklı yaklaşıyor, burun havada ne içiyorlar diye..Eğer biraysa hareket yok,yani yanlarına gitmiyor.. ama rakı içiyorlarsa yanındaki mezelere bakıyor ne diye :)) Gerçekten .. Hani işine yarayacak bir şey var mı diye sanırım.. Biz o hallerine bayılıyoruz,arabaya yaklaşıp,ya da araba başında yiyen içen durumlarına bakıp uzaklaşmasına.. Kaç zamandır anlatacağım sizlere,unutuyorum.O kadar komik ki.. Uzunbey mezeci diyor ona.. :))
Birde oltayla balık tutanlara sabah yaklaşınca kızıyoruz, gitmiyor.. Ya da onlar hadi git dediklerinde gidince şaşırıyor balıkçılar..Oysa o cümlelerden laf anlıyor ve dinliyor doğal olarak.. Ona istemediğin bir şey yaparsa sadece hayır demelisin ,anlıyor..

Mevsimin ilk papatyaları :))

Gözleme.. Fethiye de börek, Bülent'in yeri Kayaköy.

Keşke fırsatım olsa da gitsem...
Bu arada bu pazar 17 şubatta 2. el pazarı var Çalışta..
Yarın sevgililer günü ama ben kutlamayanlardanım..Bizim zamanlarımızdan çok sonra kutlanan  özel bir gün olduğundan çok kutlama taraftarı değilim,samimi gelmediğinden- kutlayanlara da saygı duyarım...  Zaten  kalp formu  bana çok itici gelir :) O tarz hediyelerden de hoşlanmam. Yine de birilerine göndermek için böyle bir parça önerebilirim.. (facebook hesabı olanlar görebilir)

* Anonim  :)

Not: Ankara'da bir arkadaşımız sergi açtı, özellikle ziyaret edebilirseniz çok memnun olur diye düşünüyorum..Ankara da yaşayanlara küçük bir Fethiye esintisi...
Isabelle Cordes
The exhibition of Isabelle Cordes will be extended till half March 2013 at the gallery at NIHAnkara
Openinghours: 09:00 till 17:00

Gaziosman Paşa Koza Sokak no: 111 Ankara...............
Sergi martın yarısına kadar açık kalacak.