Salı, Aralık 24, 2013

Ne Kadar Yaşarsan Yaşa, Sevdiğin Kadardır Ömrün..*

Bu aralar yazma konusunda ne kadar çalışkan olduğumu herkes görmüştür sanırım.Kuralı bozmayalım,sene sonu çalışkanlığımı Datça gezimizle devam ettirelim. Annem buradayken anneme sürpriz yapıp 2 günlük Fethiye Cumhuriyet Kadınları Derneği gezisine yer ayırtmıştım.O gelmeden, gelince de hemen paylaştım,çok sevindi.Seneler önce tatile gitmişler ve tekrar görmek istiyordu,benim içinde iyi oldu.Ben Datça'yı çok sevdim.Daha önce Uzunbey'le gittiğimizde merkezde, deniz kıyısında  bir otelde kalmıştık.Yeni ve güzeldi.İsteyenler için butik otelin adresini tekrar verelim ve biz geziye fotoğraflarla başlayalım.

Bir otobüs Cumhuriyet Kadını ve bazılarının eşleri :))hep beraber cumartesi sabahı yola çıktık.Marmaris kızkumunda mola verdik.
Oradan Selimiye'ye geçtik.
Daha sonra da Bozburun'a uğradık.
Bozburun' da öğle yemeğimizi yedik.
Gezdik,dolandık ve dinlenmek üzere Datça'ya otelimize gitmeye karar verdik.
Otel,Palamutbükünde deniz kenarında bir motel-pansiyondu. http://www.ceylanmotel.com/   Biz önce kahvelerimizi içip dinlendik, akşam için otelde grup olarak yemeye karar verilmişti,ulaşım sorunu olduğundan merkeze inmedik,bizde herkese uyum sağladık.

Balığımız geç geldi,istediğimiz balık yoktu falan ama o kadar keyifli ve eğlenceli bir yemek yedik ki anlatamam.
Zaten salata ve mezelerle doyduk.
Grupta çok güzel oynayanlar vardı,oraya kadar gidipte Fethiye zeybeği oynamadan olmazdı.
Gece yemekten sonra sırf spor olsun diye ıssız yollarda yürüdük,saat daha 23.00' tü.
Gece kızlı erkekli oturduk masalarda ve dışarıda, sabah aynı masalarda kahvaltı ettik ve ayrıldık otelden.
Keyif kahvelerimizi içmeyi unutmadık.

Önce Ovabükü

sonra Hayıtbüküne uğrayıp, resimler çektirip Datça'ya geçtik.

Eski Datça'yı turladık,tezgahları gezdik.

oyadan küpeler

Eski Datça

Can Yücel'in evinin önünden geçtik.Parçalanan mezar taşı evinin bahçesine taşınmış.
Evin kapısı...
Annem dahil çoğunluk resim çekti.

Bu evi her gittiğimde çekiyorum :))

Sonra mezarına da gittik Can Yücel'in.

Bu sefer meşhur Zekariya Sofrasına gittik. Ev yemekleri,güzeldi ,temizdi ama ben mecbur kalmadıkça böyle yerlere girmem.Ev yemeği yemeliyim diye derdim olmaz.(Daha önceki gezimizde  Uzunbey'le gece gittiğimiz Coşkunlar Kebap daha iyiydi sanki.. Önceki yazım )
Datça Yarım adası
Marmaris Yarımadası
Datça genel görünüm.
Kahve keyfi yapmadan olmaz.
Mambocino Cafe.
Marmaris genel görünüm.
Çok güzel bir geziydi,Fatoş ve Annem,Asiye,onun arkadaşı Nurşen,Fatoş'un arkadaşı Filiz,Hanife  kalabalık bir gruptuk ama aramızda uyumsuz biri yoktu.Gittiğim güzel gezilerden biriydi.

*Başlık:  Datça yazısına Can Yücel'den başka başlık yakışmazdı zaten :)