Cumartesi, Aralık 21, 2013

Zaman ölü, mekânsa hiç olmadı, kelimelerdi sadece canlı olan…*

Hızlı bir yazıya hazır mısınız..? Yine güzel görüntülerle başınızı döndürmeye başlayacağım çünkü. İstanbul'dan geldim gelmesine ama elimde o kadar güzel anılar  var ki bir türlü ana dönemiyorum.Bu yüzden hızlı bir tur atacağız ve şimdiki zamana kısa yoldan ulaşıp öyle devam edeceğiz.
Burcu' nun kedili notluk hediyesi  ve  Özlem'in kuşu benim en çok kullandığım eşya sanırım büroda.
Bu da büroda kahve keyfi.
Bürodaki balkonda kaktüs ve sukkulentlerim.

Aralık 2. el pazarının yiyecek standı bizdeydi. CHP Kadın Kolları olarak satış yaptık. Soldan sağa- Aysen Hn,Fatoş, Turna Hn, Canan Hn.
Eğitimlere devam ettik.
Yine 2. el standında gönüllü olarak çalışıp burslarımız için giyecek standı açtık.
Seydikemer adı ile bölünen bucağımız ilçe oldu, bir sürü köy oraya bağlandı.İlçe haritamız değişti.
Büyükşehir belediye başkan aday adaylarımız konuşmaya geldi. Ali Aslan.
Keçi kitap klubüne devam ettik. -kedi dekor değildir-
Yazlık mekanlarımız şömineli kışlık mekanlara dönüştü. Deniz kıyısında ama şömine başında yiyiyoruz yemeklerimizi.. Escape.
Ares'in bank keyifleri bitmedi.
Bizimde kahve keyiflerimiz devam etti.
Fatoş'la arada yine espresso içmeye Arty's  fish & chips'e gidiyoruz. Beşkaza meydanına çok yakın.

Ya da keçi kitabevinde kahve içiyoruz.
Yörük mumya bebeklerle ..
Kahvaltıya gidiyoruz. Oky Garden Yanıklarda. Aynı zamanda at çiftliği..Biz Ares'le gittiğimizden çok rahat ediyoruz ve çok özenli sofraları var.

Çok güzel ev yapımı reçelleri var.Soldaki turunç,sağdaki üzüm reçeli.
Ve olabildiğince sakin, yeşil,keyifli.

Gölevi diye yeni açılan başka bir kahvaltı evine de gidiyoruz.Arkadaşlarımız çağırdı,bu sefer kahveye uğradık.

Çok güzel kaktüsleri var..

Birde Mişa'ları.Bu yüzden Ares'le gitmiyoruz :))

Gölevi Yanıklarda.
Cumhuriyet Kadınları Derneğinde kitap imza günü..Daha havalarımız güzelken.

Çok iyi bir dostun evinde güzel bir kahve keyfi.. İsmi de güzeldir kendide.. Özlenen.
 Her gidişime değişik fincanlarla hem de.
 Arada bir sinema keyfi. Lady Dİ. Ben yazana kadar film gündemi değişti...
"Tamam mıyız" a gitmeli dedi arkadaşlarım.Ben Çağan Irmak'ın, diğer filmlerini de izlemeyi düşünüyorum. Karanlıktakiler gibi.İstanbul'da annemlerle gidiyorduk, gezmekten zaman yaratamadık.
 Annemin gelirken getirdiği masa örtüsü.. Eski dantellerle süslemiş.
 Benim güzel masa örtüm :)
 Rana'dan.
 Fatoş'un örme kazağı..
 Annemin gelirken getirdiği Fatoş için yaptığı bileklik.
 Mozaik Bahçe - Fethiye 'de Hatay Yemekleri.. Tavsiyemdir..Mutlaka gidilmeli...

Kitap Klübünden. Keçi Kitabevi.
 Ayfer Tunç'u sevdik...
 Hale'cim kendi şalından yaptığı bluzuyla.Ne kadar yaratıcı biri olduğunu anlatmama gerek yok sanıyorum.Kendisi ressamdır :)
 Belcekız - Ölüdeniz.
Bu da birlikte Datça gezisine  gittiğimiz Zeynep Öğretmenin ziyafet Sofrası.Bu öğretmenler hem becerikli hem de özenli oluyorlar. Yada benim çevremdeki öğretmenler böyle bilmiyorum. Yazlığında bizi ağırladı,mevsim dönmeden. Annem daha gitmemişti.

Pazar günü xmas alışverişi turu var Antalya 'da bir kaç alışveriş merkezi ve Terracity'de.Oradaki Derimod'dan geçen seneki turumuzda  kırmızı  küçük bir çanta aldım, günlük etkinliklerde  ve turlarda kullanmak için.Derisi soyuldu daha 3-4 ay geçmeden,geçen gidişimde konuştum,yanımdaydı, gösterdim, getirin inceleyelim demişlerdi. Geçtiğimiz ay kargoladım,pazar günü uğrayacağım, umarım yeni bir ürünle değiştirirler. Genelde beğenerek ve severek alırım çantalarımı, zamansız eskiyince hevesim kursağımda kalıyor böyle.Oysa deri senelerce eskimez,modası da geçmez. Mağazadan çok ilgilendiler ama bakalım,gelişmeleri yazarım.

Yarın fotoğraf çekimim var :)) hadi merak edin bakalım.. Çok güzel çekemiyorum ama nedense bu işler bana kalıyor işte :)) Sonra da müsait olursak Şükran Teyze'yi ziyarete gitmeyi düşünüyoruz Fatoş'la huzur evine...