Cumartesi, Şubat 21, 2015

Gökyüzü mavi ise, umutlar beyaz olsun...

"Özgecan Aslan ve kadınlara şiddete hayır " demek  için perşembe günü protestomuzu ve basın açıklamamızı yaptık. Bugün   parti okulunda eğitimci eğitimi almaya Muğla'ya gittik arkadaşlarla.Diğer ilçeden gelenlerle buluştuk. Gidip gelmek zor olduğu için yarın Muğla'da öğretmen evinde  yer ayırttım kendime. Sabah dokuz akşam yedi dersteyiz. 3 gün süreceğinden pazar akşamına kadar oraya kanalize olmuş durumundayım. Çok keyifli ama biraz zor gibi.. Şu saatte yarınki sunum için çalışıyorum.Hocalarımız çok değerli, hiç bir kelimeyi kaçırmadan takip etmeye çalışıyorum.

Evde Voyage fm açık. Sunumu tekrar edip duruyorum. Uzunbey gelmiş, tam kapıyı açtığında bir kere de ona sunum yaptım.Bu ilk olduğundan şimdilik çok kısa ama heyecanlı :)  Herkes zamanı uzun kullanmaktan şikayet eder, ben erken bitiriyorum, kalan kısmı sorulara ayırdım ve daha yavaş sunum yapmaya çalışıyorum.Hem de bir sürü şey anlatarak.

1 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Parti okulu mu? E hadi kolay gelsin:))başarılar