Pazartesi, Nisan 13, 2015

Ben seni ölene dek seveceğim boş laf.Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim.*

Pazar gününü yazana kadar perşembeye geldik.. Pazar sabahı kahvaltıya İzela Restauranta Kayaköy' e geldik. Burayı daha önce de sık sık yazdım.Çok güzel kahvaltısı var, burası butik apart zaten ve kaliteli hoş bir yer. http://www.gunaysgarden.com/ 

Erika sık sık ergenler gibi Çağıl'ın odasına kaçıp duruyor evde. Aradığım zaman oralarda bulacağımı biliyorum artık.

Hava bir açıp bir kapatıyor, ben de balkonda keyif yapmaya başlamak istiyorum artık. Oysa uzun zamandır evde zaman geçirmedim.


Balkon kuşu...

Mavikuş yeni binasına taşındı.Bunlarda yeni binadaki kıyafetler.


Fethiye'de yörük müzesinde kahvaltı etmeden Fethiye'den gidilmez.
Ares
Erika ve Ateş.. Geceleri bu şekilde uyuyorlar.

ADD Başkanı Sayın Tansel Çölaşan Fethiye'deydi.

Bunlar geçen haftanın.Yeni yazı daha sonra.
*Başlık : Can Yücel.

2 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar efem :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Yerim ben bunları, yer,m.

hayvansever anne