Perşembe, Nisan 02, 2015

Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında,sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz?*

Bugün Sabahattin Ali'nin ölüm yıldönümü. Ona bir selam gönderip gündemle ilgili pek bir şey yazmadan son zamanlarda yazı tarzımı değiştirmemden bahsedeyim.Biriktirip gelip yazıyordum ya arada atladığım bir sürü şey oluyordu,ülke gündemine yetişemiyordum, artı kendi gündemimden de uzak kalıyordum.Geçen gün kısa yazılar yazmalıyım ki biraz içimi dökeyim dedim.Olay tamamıyla bundan ibaret :) 


*Başlık: Sabahattin Ali.Benimde çok yapmak istediğim bir şey bu.Ruhumu konuşturmak :)

Bu hafta sonu 


Atatürkçü Düşünce Derneği Genel Başkanı Sayın Tansel ÇÖLAŞAN 04 Nisan 2015 Cumartesi Saat 16:00 FBKM de Fethiye' lilerle buluşuyor.


Kayaköy'de Şenlik ve standlar var...

10-11-12 nisan Üzümlü'de Festival var.
Son zamanlarda dinlemekten hoşlandığım bir   şarkı .Ekleyelim tam olsun.. 

2 yorum:

sessiz balik dedi ki...

Sen nasıl yazmak istersen öyle yaz ama yaz, burayı okumak ilaç gibi . sen ve senin gibi kadınlar becerikli akıllı duyarlı .... Özeniyorum

Asortik Krep dedi ki...

Sessiz Balık, böyle güzel şeyler yazıyorsunuz ya bazen, teşekkür ediyorum ama asla şımarmıyorum, sadece yorgun ve vazgeçmiş olduğumda birşeylerden kaçıp bu yazılara bakıyorum ve evet, iyi ki yazmışım,iyi ki yazmışlar, iyi ki bloglar var diyorum. Teşekkür ederim.