Cuma, Şubat 03, 2006

Saçlarım Değişti

Uzun süredir koyu kumral saçlarımda beyazlar çıkmıştı.Saçımla oynamayı sevmediğimden ve doğallığı bozulmasın diye şimdiye kadar hiç boyatmadım.Ama artık beyazlarımdan rahatsız olmaya başladığım için dün gidip saçlarıma kızıl gölgeler attırdım.Kızıl olması kuaförümün tercihi idi.Memnunmuyum ..Evet.Dün fazla kişiye görünmeden büroya gittim.Daha yakın arkadaşlarım pek görmedi.Hem bugün büroda basın açıklaması var.Sanırım herkes görecek.Zaten kuaförüme dedim ki güzel olursa herkes görür ama çirkin olursa da herkes görecek! bu motivasyonla dükkanda ki herkes bana çalışmaya başladı..Kendileri beğendi..Bende beğendim ama benim beğeniş sebebim teknik olarak güzel bir iş yapmışlar, estetik olmuş gibi değil kimseye benzememiş diye.Pek başkalarına benzemeyi sevmediğim için..Bu sabah eşim beni yeni karım diye uyandırdığına göre biraz artiz oldum galiba..(kibar adam)Kuaförden çıktığımda makyajda yapmıştım..zaten makyajsız bakkala bile gitmem ben.Dün saçlar boyalı olunca da yolda bir arkadaşımın bürosuna girdim.Çok havalı bulduklarını ve çok güzel olduğunu söylediler..Neyse gidip yap boz şeyler yapacak biri olmadığım için insanların böyle artiz artiz gezmeme sabretmekten başka yapacak birşeyleri yok.Hem ben beğendim .Eşimin de yeni karım demesi hoşuma gitti.Eskisinden bende sıkılmıştım artık :)) Bu arada pazartesiden beri 2 kilo vermişim..Rejim aynen devam yani..Gerçi benim yolum çok uzun ama hoşuma gitmedi desem yalan olur..Yandaki resmi kendi resmimi koyamayacağım için seçtim.Filmin konusunu da bilmiyorum..Umarım yanlış imaj vermez.Gerçi beni görselerdi sanırım ona gerek kalmazdı ama iyi olmuş elalemin amerikalısını işsiz bırakmaz olmazdı.Hem ben buralarda bile kendimi gurbette hissediyorum oralara gidemezdim..Eğer Türkiye de şişman artiz ararlarsa ben burdayım arkadaşlar..Hem güzel hem havalı hem de Türk.

17 yorum:

Sunthing Special dedi ki...

Owww yeni saçlarınıs hayırlı olsun efenim :)

huysuz dedi ki...

güle güle kullan saçını, asortik :)

Adsız dedi ki...

AKŞAM YİNE UĞRADIM ANNEMLERE İYİLERDİ. BABAM HER ZAMAN Kİ GİBİ 'ORJİNAL' FİKİRLERİYLE BENİ DEHŞETE DÜŞÜRDÜ.( İZİN GÜNÜNDE SİLİVRİ YE GİDELİM DİYOR.) BAZEN YAPAR YA BİR ŞEY SÖYLER NERESİNDEN TUTARSAN TUT ELİNDE KALIR. AYNEN ÖYLEYDİ. EH BE BABA DİYEBİLDİM SADECE. SANA DA SELAMLARI VAR

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

abla, kilo vermene çok sevindim. eminim ki devamı da gelecek. seni yeni saçlarınla hayal bile edemiyorum mutlaka bir an önce seni görmem lazım.bulduğun resim de uymuş. bence bundan sonra şemsiyeli kadın yerine onu koy sen.o seni daha çok yansıtıyor.hem güzel hem havalı olduğuna da sonuna kadar katılıyorum. senden iyisini mi bulacaklar.ben sana boşuna Asortik dememiştim. Sevgilerimle...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Çarli, bu yeni tarzın mı, haftalık raporumsu mektubumsu yorum?

Asortik Krep dedi ki...

Teşekkürler sunthıng ve huysuz ( sana bu isimle hitap ediyorum ama ben severim hele de huysuz ve tatlı kadın şarkısı benim şarkımdır:))
Çarli, mantıklı bir yaklaşımla babamı istediğin gibi ikna edebilirsin:)A.SELAM.
Burcu, olabilir düşüneyim biraz..

Sulin dedi ki...

hahaha sortikcim dun ben de sacimi kestridim boyattim bakim gunuymus megersem:)

Asortik Krep dedi ki...

Eşekbaşı, bence de yakıştı galiba :)
Sulin, keşke aynı yerde olsaydık..Benim gibi sıkıntılı birini kuaförde zor zaptettiler..Biz orda dedikodu yapardık..zaman su gibi geçerdi.

Gün dedi ki...

Güle güle kullan yeni saçlarını :) Kilolar içinde hayırlı olsun, darısı başıma...

kedi dedi ki...

Güzelliğim konusunda bir de ben kendime derdim "alçakgönüllü!"diye.Bu konuda beni geçmiş gördüm seni:)
Okullar açılacak ya,yarın benim de genel teknik bakımım var.5-6saat sürer büyük ihtimalle.Ben de yarın ki yazımı bu konuya ayıracaktım,güzeldim nasıl daha güzel oldum?diye.Sana güle güle kullan derim:)))
(sabah ki mailimi aldın mı?Google tıkladın mı?)

Asortik Krep dedi ki...

Teşekkürler Gün' cüm..

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzelim ya benim teknik bakımlar az sürüyor genelde :)))
Bakıyorum çıkıyorum :)

Asortik Krep dedi ki...

Biyonikkedi, evet mailini okudum..

kedi dedi ki...

Ee haliyle o kadar sürecek güzelim.Nerdeyse 1aydır evdeydim.Kıldan tüyden işler yani,yoksa güzelliğime extra yapılması gereken bişey yok Allaama bin şükür:))Sadece bıyıklarımın alınması 1saat sürer.Ya Asortik,bidaha kaytan bıyık bırakmıcam,bana yakışmıyor.Badem bıyık daha iyi durcak sanki,ne dersin:)))

Eee mailimi aldığına,google girdiğine göre kafanda ki soru işaretleri gitti mi?
Artık inandın benim Hasan olduğuma dimi:))))))))))))))))))
Ne dediiin?Duyamadım canım?Yaz da okuyum:)

Aysel dedi ki...

verdiğin kilolar için tebrikler ve saçlarını güle güle kullan

Asortik Krep dedi ki...

Obezanne, teşekkür ederim..Blog sorunu yüzünden biraz geç cevapladım kusura bakmayın..

Asortik Krep dedi ki...

Aysetun, bende seni çok özledim..En yakın zamanda görüşmek istiyorum..sevgiler:)