Cuma, Temmuz 20, 2007


Bugün Burcu'nun doğumgünü..Önce geçen seneki yazıma baktım.İyi fena değil hatta güzel yazmışım duygularımı.Sonra Burcunun bloğuna baktım.O da bugün yaşgünü yazısı yazmış.Sonra ona da yorum yazdım.Burcu daha yeni gitti ama ben onu şimdiden özledim.Çok uzak köşelere düştük be güzelim.Msn, mail,mektup,cep telefonu teknolojinin bütün nimetlerinden faydalanıyoruz ama inan ki yetmiyor.Dün bir arkadaşa manzara resimleri gösterirken Atahan'ın resimlerini ve senin resimlerini gördüm.Özlemişim.O zaman anladım.Birbirimizden farklı olmamız beni anlaman için bir engel olmadı hiçbir zaman.

Biz bazen ayrı şeylerden keyif aldıysakta karşımızdakinin mutlu olması yetti.Senin Çanakkaleyi sevmen bize de sevdirdi..Ya da benim mutluluklarım size de yetti ama zaman geçtikçe daha bir sizleri özlüyorum..Belki bunda Çağıl'ın büyümesi ve bize giderek daha az ihtiyaç duyması da rol oynuyor olabilir.Yine de seni eskisinden çok daha fazla özlediğimi hissediyorum.Sen her zaman benim iyi bir arkadaşım ve dostum oldun.Kardeşimsin zaten..Bundan ölene kadar mutluluk ve keyif duyacağım.Ben daha doğduğun gün iyi bir can yoldaşı olacağını biliyordum.Nerden diye sorma ablalar bunu bilir...


Seni seviyorum.Bunu sakın unutma ve teşekkür ediyorum sana beni hiç yanıltmadığın için ve nereye gidersem gideyim bana destek olduğun için.Şimdi inip alt kattan senin bana 1996' da hediye ettiğin"Çok Sevgili Kızkardeşime" adlı kitabı aldım ve kitabın ön sözündeki ilk yazıyı seninle paylaşıyorum..

" Çok Sevgili Kızkardeşime...

Birbirimizden uzak olsak da,
Yaşam bizleri değiştirmiş olsa da,
Sonsuza dek birbirimize bağlıyız.


Herzaman benim bir parçam olarak kalacaksın."



Resim: Waterhouse

7 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Asortik Krebim , kusura bakma, sen Burcunun gönlünde zaten birincisin :) Ben bloggara girerken goggleda elim alışmış hep mutfak camı yazıp Burcu nun sayfasından gezinti yapıyorum diğer bloglara. Sabah sabah ilk açıp doğumgünü yazısınıda görünce adaşıma hemen iyi seneler diyeyim dedim.
Bende hem kardeşim,hem ablayım.Üstelik üçümüzde kızız.İki duyguyuda çok iyi biliyorum,çok şükürki bizde sizin gibi ablam ve kardeşim ile birbirimize çok bağlıyız.Bizle aynı şehirde olduğumuzdan sürekli görüşme şansımız var,ama en önemlisi uzak mekanlardada olsa kalplerin birlikte olması.
Buradan tekrar güzel ablanın , güzel kardeşinin doğumgününü kutlarım. Hep böyle birbirinize bağlı kalın.
(Bak sanada ilk yorumu ben yazdım :)

Asortik Krep dedi ki...

Böğürtlengözünannesi, çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için..
İyi ki ilk yorumu da sen yazmışsın bak ne güzel oldu :)

Bocuruk dedi ki...

Burcu'nun yeni yaşı kutlu olsun. Mesafeleriniz uzak olsa da kalpleriniz hep yakın olsun:)
Sevgilerimle...

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Böğürtlengözünannesi, teşekkürler. ben hep şanslı hissettim kendimi Asortik benim ablam olduğu için.

Böcürük, amin ve teşekkürler. biz kolay kolay kopamayız zaten....

Asortik'im Krep'im, biricik ablam. O kadar güzel ve özel yazmışsın ki çok duygulandım okuduğumda. İyi ki varsın. seni çok seviyorum...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yazdığın bir satır benim için de önemliydi, evet ablalar bunu bilir.. gerçekten de bilir..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aranızdaki bu güzel sevgi ve sıcak bağ, hiç değişmesin inşallah. Nice yıllara, hep birlikte olun.:))

Asortik Krep dedi ki...

Güzel kelimelerinizle benim duygularımı paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim.