Cumartesi, Temmuz 21, 2007

İzmir'de yaşayan arkadaşların dikkatine; verilecek her destek önemli !
Merhabalar,

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Servisinde Çocuk Gelişimi Uzmanı ve Servis müdürü olarak görev yapıyorum.

Servisimizde yatan, yaşları 10 ile 18 arasında değişen hastalarımızın tedavisinde multidisipliner yöntem tercih edilmiştir ve servisimizde yatış süreleri ortalama 2,5 - 3 ay civarındadır. Tedavinin medical kısmının dışında çok önem verilen ayağı sosyal aktivitelerdir. Eğitim dönemi boyunca çeşitli branşlarda öğretmenlerden gönüllü yardım ve destek alınmış ancak yaz tatilinin gelmesiyle bu çalışmalar sona ermiştir.

Tedavinin sürekliliği büyük önem taşımakta olup yaz dönemi programı uygulamamız gerekmektedir. Bu nedenle, müzik, dans, resim, heykel, el sanatları, vb. alanlardan biri ya da birkaçında yeni gönüllü eğitimcilere ihtiyacımız bulunmaktadır.

İzmir'de yaşayıp da hastalarımıza yardımcı ve destek olmak isteyen gönüllülere servisimizin kapısı açıktır.

Destekleyen herkese teşekkürler..

ÇGU Oya Kasapçı
DEÜ. ÇERSS Müdürü
0232 412 54 56


.....
Bu mail 29 haziranda bir mail grubuna geldiği için burada yayınlıyorum.İzmirli arkadaşların dikkatine...

2 yorum:

Sanem dedi ki...

Böyle bir konuda aracı olup da destek vermen ne güzel sevgili Asortik Krep. Gönlüne, o güzel kalbine sağlık.
Sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Bu tarz yardımların her zaman destekçisiyim..Gidemezsem bile duyurabilirim diye düşündüm..