Perşembe, Ekim 18, 2007

Yeni Büro..

Burası yani bu tablo :) Fethiye Kültür Merkezi önünde bu öğleden sonra çekildi.Öyle güzel görünüyordu ki resim sergisi vardı ,dışarı çıkıp çekip girdim tekrar.

Büronun balkonundan Babadağ görüntüsü..

Uzunbey'in odası..

Benim yerim..


Masamın yakından görünüşü..Plaketler ve ödüller kapalı yakın plandan görmeyesiniz diye :)

Masanın sağ tarafındaki kütüphanem..Atatürk resmi daha sonra arka duvara geçecek..Çünkü çok güzel yağlı boya bir tablom var.Çerçeveletene kadar diğer duvarda "Kaplumbağa Terbiyecisi" olduğundan yanına Atatürk'ü asmadım.

Çok sevdiğim üç özel insandan üç hediye :)



Mutfağımız..


Kapıdan ilk giriş..Tam karşıda en köşede benim masam var..Kapıdan her gireni görmek için :)

Kapıya en yakın müştrti Temsilcisi arkadaşın masası..

Sigara içmeyenlerin duman tüttürme odası :) Balkonumuz...

Girişte yine Fethiye ve Kaş'ın depremöncesi fotoğrafları..





Konuyla alakasız ama Arzu ile Çarli'nin ev hediyesi...Mudo tabaklar..

Not: Burcu ve Çarli yüzünden yeni büronun resimlerini sizde görmüş oldunuz..Aslında iyi de oldu.

İlk resimde karşıda görülen yer Letonya tatil köyü :) Koylar büklüm büklüm uzandığından sanki karşı kıyı gibi değil mi? Resim dün çekildi.

Aslında depomuz ve çok güzel bir tuvaletimiz var..Resimleri çekmeye fırsatım olmadı.

Uzunbey modern eşyaları ben daha doğal eşyaları sevdiğimden tarzımız farklı.Bu konuda kendimizi kasmıyoruz ve herkes kendi sevdiği gibi yaşıyor. Eski berjeri ve kanepemizi atmadım..Onları da yeni büroda kullandım.Benim olduğum yer aslında bir salon ve odadan oluşturduğumuz bayağı büyük bir alan.Yeni gelenler ne kadar ferah diyor.Duvarlarda saten boya ve açık renk.Bundan başka Uzunbey'in odası büyük bir odaya bakıyor ve orası teknik elemanların! çalıştığı bir oda. -resimlerim belki :) - yani 80-85 m2 gibi bir yer. 1.kat ve daha bina yeni bitmek üzere..İlk oturanlar biziz :) Masalarımızı diğer büro için yaptırmıştık.Onun için değiştirmedik. Biz geldiğimizde ofis mobilyası bile yoktu buralarda..Ne garip değil mi oysa 900 otel vardı ben geldiğimde Fethiye'ye 2000 de..

18 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Harika bir ofis, çok beğendim...Umarım ömür boyu böyle güzelliklerle gidersiniz...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Çok güzel bir ofis olmuş. Umarım bir gün kahveni içmeyede gelebilirim.

kedi dedi ki...

Ev sıcaklığında tefriş edilmiş bürolardan biri gibi görünmesine rağmen beni ilgilendiren yanı:İşinde on kaplan gücünde,sorumluluğunun bilincide,insan ilişkilerinde adil ve empatik,gerçek bi iş kadını olan senin olman!Upuzun eniştemi de atlamayım haksızlık olmasın ama ben kız tarafıyım:))
İşte büronu diğerlerinden ayıran en güzel ve en önemli nokta bu.Ve bu nokta benim için çok özel.

Mutluveumutlu dedi ki...

Çoook güzel olmuş. İyi günlerde, güle güle oturun.
En üsteki fotoğraflarda harika, ya ben fethiyeye gelmek, hatta orada yaşamak istiyorum :))

Annelog Atölye dedi ki...

Yeni ofisiniz hayırlı olsun Asortik. Tertemiz düzenli. Güzel işlerin olur umarım hep:)

Sanem dedi ki...

Hayırlı olsun Asortik. Ne kadar sade ve pırıl pırıl.

sofi dedi ki...

Duvarların rengi ve yerdeki açık renk büyük ebatlı granitler (parlak sanırım) mekanı çok ferah kılmış, aldığı ışık çok iyi çünkü çevresinde yüksek, gudubet apartmanlar ve işmerkezleri yok.Bakıyosun hep doğa,sade,sıcak bir mekan olmuş keyifle çalışılacak.Ben en çok sigara odasını beyendim, yanında da bir Türk kahvesi valla ömre bedel:)
Hayırlı müşteriler ve bol kazanç diliyorum.Sevgiler...

Alphecca dedi ki...

Hayırlı işler diliyorum bu durumda Asortik,
Yeni mekanınızda güzel işler çıkarıp, bolbol paralanmanızı diliyorum :)

gönül dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gönül dedi ki...

Sevgili Asortik
Yeni büronuz hayırlı olsun,inşallah ordada kahveni içmek kısmet olur.
Bol kazançlı günler diliyorum.
Sevgiler

Nazkız dedi ki...

Zaten çok kıskanıyordum sizi Fethiye'de yaşadığınız için, bir de karı-koca böyle şıkır şıkır bir ofiste çalışacağınız için iyice kıskandım vallahi:-))) Şaka bir yana, hayırlı uğurlu olsun, yeni ofisiniz size bol kazanç getirsin....
Sevgiler

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayırlı olsun, hayırlı bol kazançlar getirsin inşallah. Çok güzel bir ofis. Ben Uzunbey'in misafir koltuklarını çok beğendim. Bir de o sigara odası fikri çok güzel. İçenler içmeyenleri, içmeyenler içenleri rahatsız etmez ne güzel..

Asortik Krep dedi ki...

Gamzeli, teşekkür ederim :) Umarım sende güzel bir ofis bulursun kendine..

Mutlu Kadın, tabii ki herzaman beklerim :)

Biyonikkedi,en çok kız tarafı olman hoşuma gitti :))

Mutluve umutlu, gelin ve yerleşin ..Burada bizim gibi çok sonradan yerleşen var.Hem bak biz burdayız :)Sen bana mail at..Ben sana söylerim burada iş bulup bulamayacağınızı ..

Annelog, teşekkür ederim.Umarım hep öyle olur :)

Sanem,ileride de böyle sade olması için elimden ne gelirse yapacağım :) Eskidikçe eşyalar çoğalıyor da.

Sofi, ben parkeciyim o granitçi..Onun beğendiği yer döşemesi seçildi..Onun odasının koltuklarını o beğendi, yerleşimi ve aksesuarlar benden.Benim renk takıntımı fazla olaya sokmamaya çalıştım.Çünkü o zaman her yer çok aşırı uyumlu olacaktı..Bu da bazen sıkıntılı gelebiliyor.Yani uymayan renkteki eşyayı kullanamıyorum.Onun için eşyalar öne çıksın diye yer ve duvarlar açık renk.Koltuklar için ya yeşil ya da kırmızı düşündük,açık renk deri çabuk kirleniyor..Koltukların kırmızısı resimdekinden çok daha iyi,burada parlamış.Sigara içenler için diyememişim içmeyenler için yazılmış..Orası balkon, sağdaki sandalyeden de Babadağ manzarası görülüyor..Biz her ikimizde sigara içmediğimizden sigarayı illa içeceğim diyen 2 elemanımız ve gelen müşteriler burada hava çok güzel olduğundan yaz-kış balkonda içiyorlar..Bir-iki istisna büyüğümüz hariç.Balkona kesin bekliyorum :) Çok güzel Türk kahvesi yaparım ama fal bilmem :)

Çocuk Gibi, yeni yerimize bekliyorum :) bu yaz.Size göndereceklerimi aksattım,üzgünüm.Benim yüzümden :(

Gönül Hanım,ilk geldiğinizde bekliyorum.Sizi özledim :))

Nazkız, teşekkürler kıskançlığınız için..Sizde gelin sizi de kıskansınlar :)

Fikrimin İnce Gülü, sizi de orda ağırlarız artık.

sofi dedi ki...

İnşallah gelirim,falada ben bakarım...

Asortik Krep dedi ki...

Tamam gel :)

uykucu dedi ki...

süper olmuş gerçi ben öbür büroyuda çok beğenmiştim küçük ama şirindi daha sıcaktı burası çok boş geldi eminim yakında dolar ::

Asortik Krep dedi ki...

Figencim, zaten bu yeni bitmiş hali ve daha inşaat bitmedi.Biz kendimizi içine attık,camlar ve balkonlar pis gördüğün gibi..Görmen lazım anlatmakla olmaz gerçi :))

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

Yeni büronuz çok güzel olmuş, bol kazançlı, hayırlı, uğurlu olmasını dilerim..