Perşembe, Mart 19, 2009

evdeyim yine..

Bugün biraz daha iyiyim.. Biraz gözüm açıldı, boğaz ağrım var ama fazla değil.Burnum ve gözüm akmayı durdurdu.Şu an yine dinleniyorum kanepe de ama en azından arada kalkabiliyorum. Ankara'dan Özlemle, Burcu aradı.. Arkasından da Aysetun Ankara' dan..
İz tv.de gezi programı var, bugün Ankara 'yı izliyorum, dün İstanbul Fatih vardı..
Şimdi Çarliyle de konuştum,Beylikdüzünde kar yağıyormuş :) Benim için balkona çık ve yut onlardan dedim :)) Yani karlardan ..

Oysa burada hava güneşli ama serin biraz,nerden mi anladım Ares bugün benimle evde, sıkılmasın diye biraz balkona çıkardım onu.Ben de kapıdan baktım, serindi..

Yazacak çok şey var aslında ama biraz dinlenmem lazım..

Not: Yeni bir haber

5 yorum:

Adsız dedi ki...

evet şu an Beylikdüzünde iş yerindeyim. Yağmurla karışık olsada bayağ kar yağıyor :)
Ve ben nisanda denize girmeye alışmış bir İzmir'li olarak şaşkınlıkla izliyorum :))
bu arada çok geçmiş olsun.
sevgiler

pinarbk dedi ki...

Burada da yağıyor kar. Avuçlarımı açtım, tuttum senin için birsürü. Getiririm yaza:)))

Asortik Krep dedi ki...

Hayatın ta kendisi, bizim oralarda çalıştığını bilmiyordum :)
Bende bir sene nisanın birinde burada denize girmiştim, şimdi çılgınca geliyor, o zaman normaldi:)sağol..

Pınarbk, yazı heyecanla bekliyorum o zaman :))

Nenoni dedi ki...

Geçmiş olsun.
Ben Zonguldakta oturuyorum biliyorsun,buralarda bol bol yağmur yağdı bu kış.Şimdi de zırıl zırıl bir yağmur var işte.

ruhdagı dedi ki...

Geçmiş olsun umarım çabucak toparlanırsınız.

Kar bugünün bonusu oldu :) Çok güzel yağdı ama şimdi güneş açtı yavaştan.

İyi dinlenmeler.

Sevgiler.