Çarşamba, Mart 04, 2009

Bahçe: 6 Aksesuar ve dekorasyon



Benim gibi büyük bir çam ağacıyla komşuysanız bu tarz bahçe aksesuarları yapabilirsiniz.. İnternette bu tarz objeler gördükçe aklıma daha değişik fikirlerde geliyor. Genelde bunları inceleleyip daha sonra çalışmak üzere bir kenara not ediyorum.




Aslında bu resim bahçe tanzimi ile ilgili sakladıklarımdan.Yerin döşemesi çok hoş, bu şekilde yeşillikler arasında yol yaptığınızı düşünün.. Beyazlar içinde olmasa da böyle bir kameriye altında beş çayı içmek güzel olurdu :)




Bahçeye gelen kuşları beslemek için oldukça estetik bir yemlik ..






Eski çizmeleri değerlendirmek için birebir..
Yabancı bir siteden aldım ama Alaçatı-Çeşme de bir cafe..



Bahçede böyle boyanmış büyük saksılar çok seviyorum.Henüz böyle yüksek yok bende ama kısa ve yuvarlak bir saksım var..

Toprak saksıların güzelliği de bir başka oluyor..


Geçen hafta böyle bir aparat olsa keşke diye arabalarda düşünmem boşuna değilmiş :) varmış ve güzel oluyormuş.. Ben kaktüs ya da sukulent koyardım :)

Her saksının süslü olmasına gerek yok ama arada bazılarında böyle atraksiyonlar olabilir..
Kuş yuvaları , bahçeye ayrı bir güzellik katabilir aslında..


Evdeki fazla kumaşlar saksılara giydirilebilir..


Mozaik saksı.


Mozaik kuş yuvaları..


Saksı adamlar ülkemizde çok bilinmesede itina gösterdiğiniz oranda güzellikler katabiliyor bahçeye.Bende yok ama yapabilirim..




Doğal ve güzel bir köşe..




Kedili bahçeler için aksesuar yapımı..

Bahçeden alacağınız koca bir yaprak kalıp olabilir.









Her bahçeye ayrı koltuk.




Ahşap kuş evi.. Elde ve evde yapılabilir.

Yine el yapımı büyük bahçe saksısı..
(Resimler googledan..)

12 yorum:

Malla dedi ki...

Nefesim kesildi Asortik. Artık bahçe konusunda burdan başka yeri aramaya gerek yok valla. Bu arada o cafe benim olmalı:P İsmim de aynı, hazır yani bi e eksik:)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ayyy saksı adama ve kedi aksesuarına bittim :))
gene bahceli ev istegi depreşti bende!

denizanasi dedi ki...

ya bu resimler beni öldürüyor.. ben de istiyorum bahçe :)))

Asortik Krep dedi ki...

Malla, o cafe bence de senin olsun :))
Bahçe yazılarının devamı gelecek..Hazırlıklı ol :)

How i miss my name, bahçe yoksa balkonda olur :) Onun içinde fikir yaratabiliriz..

Denizanası, benimde bahçem çok büyük değil,bende kocaman bir bahçe istiyorum.. Anneannemin bahçe keyfi meşhurdu ,sabah çıkar akşam eve girerdi.Sanırım sadece fiziksel olarak değil huyumda ona benzemiş :) İşe gitmesem akşamı bahçede yaparım sanırım..
Yine de bu aralar bahçeye çıkmam lazım ama çıkamıyorum işlerden..

Aunt Debbi/kurts mom dedi ki...

Hello there. Just found you on my site meter. Your blog is beautiful. Going to google translate to read what you have to say.

Aunt Debbi.

Asortik Krep dedi ki...

Aunt Debbi/Kurt mom, Hello! I'm glad to hear that you enjoy my blog.Soon, I will put the translation system in my blog,whıch will hopefully enable the foreigners enjoy my blog more.

Nilambara dedi ki...

önceki evim bahçe içindeydi, kışın bile en ufak bir güneşte / Ankara'da :) / hemen bahçede alırdık soluğu... her köşesi ayrı bir keyif her yaprağı, çiçeği ayrı bir zevkti... özledim bahçemi :)

Adsız dedi ki...

Ben cam kozalaklariyla yaptiginiz sepete bayildim,cizmelere yaptiginiz dizayn cok harika ellerinize saglik.

cesetizleri dedi ki...

bu resim eklemelerine bayılıyorum nasıl bir sabır bu :))
ben bi taneyi eklerken deliriyorum :)

Asortik Krep dedi ki...

Nilambara, en küçüğünden en büyüğüne,en bakımlısından en bakımsızına bahçeler de özlenmeyek şeyler değil ki :))Nursen, sanırım bir yanlışlık var, bu resimler benim beğenipte sakladığım resimler..Ben yapmadım,sadece yapmayı düşündüm..

Cesi, çalışırken resimleri koyuyorum..Yani bu arada yazı yazıyorum, ya da bilgisayarda başka bir iş yapıyorum.. Ya da iki müşteri arası bir resim ekliyorum..

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir fikirdi! Sadece paylaştığımız bilgiler için size teşekkür etmek istiyorum. Sadece yazılan bu tür yazmaya devam. Senin sadık okuyucu olacak. Tekrar teşekkürler.

ne bakıon gerizekalı dedi ki...

çok süper olmuş hele kedi yatağı...