Cuma, Aralık 16, 2011

Van Depremzedeleri için

Bu güzellikler bir kitaptan.Kitabın kendisi mi daha güzel ya da uygulanmasındaki fikir mi bilemiyorum ama içinde olduğum için çok mutluyum.DECAF LATTE ilk sözettiğinde tesadüfen gördüm ,orada Van'daki depremzedeler için bir şey yapmayı istediğini, bunun için en uygun fikrin içinde fotoğraflar olan bir kitap olabileceğini düşündüğünü yazdığında da tereddütsüz bende varım dedim.Sağolsun bizim için de çabaladı ve en sonunda kitap piyasaya çıktı.
Kitabı buradan alabilirsiniz...
Kitaba destek olanlar aşağıda adı geçen  arkadaşlar...
Arzu Yucekaya Bat
Asortik Krep
Ayda Algin
Ayda Tuncay
Aynur Bicer
Ayse Yigiter
Bahtigul Varol
Batu Berkok
Berna Boztuna
Burcin Bay
Burcin Caliskan
Celine Necef
Cigdem Akkaya
Delfina
Deniz Yegin Ikiisik
Derin Necef
Elif Ergisi
Emel Deveci Badur
Enhar Koc
Esin Sahin
Evren Alparslan
Fatma Yildir
Gorkem Sahin
Harika Uyanik
Ilkay Ider
Ipek Ataman
Ipek Tuncbilek
Lebide Girgin
Mor Koyun
Muveddet Sen
Nergis Ogretmenoglu
Nese Dogan Ozturk
Nilufer Necef
Nursen Gulluoglu
Pinar Arici
Pinar Buyukgural
Rosie Roman
Sati Sahin
Sedat Donmezer
Selin Yuksel
Senem Bolukbasi
Sevdiye Girgin
Sibel Akgungor
Tugba Ünsal

Herkesin ellerine sağlık.En başta da Nilüfer Hanıma teşekkür ediyorum.İçinde olmaktan büyük mutluluk ve gurur duyduğum bir çalışma olmuş.Sizlerden ricam yardım bir ekip işidir, bizler bu başlangıcı yaptık,lütfen sizlerde bloglarınızda  kitabın satış linkini verip tavsiye ediniz. Ne kadar çok paylaşabilirsek o kadar çok duyurma şansımız olur. Yazılarınızın içinde geçen küçük bir cümleyle bile destek olabilirsiniz.
Kitapta yer alan soldaki fotoğraf benim çektiğim Akyaka'daki küçük iskele, şu an bilgisayarımda masaüstü fotoğrafım.Bazı anların unutulmaz kıymetli anıları vardır,bende bu resmi bu kitap sayesinde hiçbir zaman unutmayacağım. (sayfadaki diğer resimler kiminse paylaşabilir mi? İsimlerini bilemediğim için yazamadım.)

... ... ... 

Bugün saat 14.00 de Tecavüz davasının duruşması var Fethiye Adliyesinde.Kadın davalarına sahip çıkan yine kadınlar olmalı ama ne yazık ki bazen birbirimize destek konusunda tereddüt edebiliyoruz.Destek hep dışarıdan geliyor,Fethiyenin adı eğer bir tecavüz davasında kadına sahip çıkan, koruyan ve kollayan tarafta olursa onda ne gibi bir zarar olur anlamıyorum.Yapanlar utanmadan yapıyorsa korumak ya da desteklemekde en az yapanlar kadar cesaretli olabilmemiz lazım.Kadın ya da erkek zor durumda olan birine insan neden elini uzatmaktan imtina eder ki.-Bu eski kelimeleri kullanmayı çok seviyorum :)) Yaşım büyük gözüküyor ama umrumda değil.-

... ... ...


Maillerim yavaş açılıyor, bloğumda KUBİLAY yazdığımdan  filtre yiyiyorum,telefonumda gariplikler var, etrafta tecavüz eden sapıklar serbest geziyor, adam öldürenler kısacık cezalarla ödüllendiriliyor, ben, benim gibi biri filtre yiyor,telefonları bir acaipleşiyor, bu dünya çok komik!

Bu arada ben ne yapıyorum. CHP Kadın Kollarıyla MENEMEN'e 23 aralık günü için gezi düzenliyorum.22 sinin gecesi yola çıkıp kısmetse 23 ünde Menemen'deki KUBİLAY'I Anma Günü'ne katılmayı düşünüyoruz.Gidip törene katılıp döneceğiz aynı günde. Yalnız özel bir durumum var,gelecek hafta için son dakika geziye katılıp katılmayacağım kesinleşecek.Şimdilik liste açık, katılımcıları yazıyoruz.

... ... ...

Hiç yorum yok: