Pazartesi, Ocak 21, 2013

Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben*

O kadar geriden yazabiliyorum ki kendimden sıkılıyorum. Fotoğrafları picasaya almışım ama yazıyı yazdım sandım.Bakınca farkettim, uzak zamanlarda bu işi yapınca yazmış gibi oluyorsun, bir daha fazla fotoğrafı bir kerede kaydetmemeliyim. Bugün 21'i , yılbaşı o kadar uzak geldi ki  neredeyse yazmaktan vazgeçecektim ama yarın vaktim olmayacak, ne yazarsam bu akşam yazabilirim.

Yılbaşının ertesi yürüyüşe gittik, kahvaltı ettik,Uzunbey Ares'le.Yörük Müzesi Kahvaltı o kadar güzel o kadar güzeldi ki fotoğraflamayı unutmuşum :)) Sofrayı görünce kendimden geçtim. Bu yüzden fotoğraflar linkte..

Ares

Koca Çalış

Çalış'tan Babadağ ve Mendos Dağları.(Sağdaki Babadağ)
 2. el  pazarından ,süper değil mi..? :))
 Hanife'nin standında bir kaç parça bir şeyler görüntüledim,yorgunluktan unutmuşum başka fotoğraf çekmeyi.

Hanife'nin bebekleri..
 Zayra Pidede bir akşam yemeği.. Çalış
    Bize yakın olması iyi oldu,yemeksiz kalınca gittik bir akşam.
 Ares büroda...

Keçi Kitabevinde bir kahve molası..

Evde şömine başı keyfi.
 Hava güzelse Uzunbey'le yürüyüşe gidiyoruz koylara.Resimler oradan.
 Bürodan çıkıp bir saatlik bir kaçamak yetiyor, sonra işimize dönüyoruz.Trafik olmadığından beş dakikada şehirdesin.
 Koylara giden yollar..
 Dönüşte Ares arabaya binmek istemiyor yalnız.

Metin Uca'nın Hakuna Matata gecesinden.Bütün gece bana bir şey soracak diye ödüm koptu, ben cevap vermeden duramam, onunla da laf yarıştırmak çok muzipçe olurdu,allahtan sataşmadı :))

Aralık ayı kadın kolları gezimiz Datça'daydı. Arabalarımızı Datça 'da böyle karşıladılar :)) Bütün ,ilçe kadın kolları arabaları arka arkaya gidince miting gibi olduğundan oldukça dikkat çekiyor,seviyorlar bizi :)) Bunu hemen birileri laf soksun diye yazmadım.Üstünde parti logosu olan arabalarla gezmek çok keyifli, yolda giderken korna öttüren,selam veren gırla olunca geziler keyifli oluyor.Tavsiye ederim,bir gün gezin.
 Hava soğuktu,ara ara yağmur da yağdı ama biz pazarı gezdik,broşür dağıttık.
 Anıtın önünde basın açıklaması yaptık.
 Güzel örgü perdeli evlere baktık :)
 Ata'mıza çiçek sunduk.

Cumhuriyet Kadınları Derneğinin kermesini gezdik.
 Sonra tekrar buluşup keşkek yedik.Bizimle ilgilenen CHP Datça Kadın Kollarından arkadaşımızın küpesine bayıldık.
 Hep beraber ,toplantı yapıp,sarı saçlım ,mavi gözlümü söyledik, sonra ilçelerimize döndük.
 Pazarda gezerken çok üşüdük,ben daha günün kahvesini içmemiştim, deniz kenarında salaş bir kahvede dünyanın en güzel olmasa bile en ısıtan kahvesini içtik :) Tadı da hiç fena değildi aslında.
Hava kar soğuğuydu, badem ezmesi,badem içi ve ceviz reçeli aldığımızı yazmıyorum,özenmeyesiniz diye.
 Sonra da dönüşte Yörük Ali'ye uğrayıp kurufasulye yedik. Esentepe mevkii- Muğla Fethiye karayolu.
 Bu da Fethiye'den...Veranda cafe..
 Bu ne diyeceksiniz,Ares'in pati izi.. Çağıl'ın bir ödevi için gerekti,sağolsun Ares kırmadı :))
 Dukan ekmeği yaptım bir ara.. Çok güzel oldu.Kahvaltıda yedim,daha doyurucu oldu, bu sıralar tekrar yapacağım.
 Ekmek pişince 6 eşit parçaya bölüp her gün bir parçasını yiyiyorsunuz.
Dükaniçe'nin tarifi...
 Bunlar birine hediye alındı ama yazmam, kendisi tahmin etsin.Antalya'dan.
 Bu kuşu daha önceden resimlemiştim,çok önce geldi ama bunu yapan görmediğinden tekrar görüntülemek istedim.Teşekkür ediyorum Özlem :))

Fethiye'de alışveriş için girdiğiniz dükkanlarda böyle kahve içersiniz... Gülev..
 Etamin, iki ay önce başlayabilseydim bunu yapan Kadriye Hanım gibi ustalaşmaya başlayacaktım ama ben hala başlayamadım.
 Kozalaklardan sepet. FETAV'dan.
 Kitap okuma atölyesinden...
 Koca Çalış
 Komşu kahvesi,Hatice Teyze'den...

Yılbaşında Göcekteydik..

Club nen

Sonra Paspaturda barlara baktık biraz.Canlı müzik vardı bazılarında.
Bu da yürüyüşten Kızılada manzarası.

Şimdi buraya kadar yazımı okudunuz  ama sizden beklentim ve önemli isteğim şu...

Lütfen İşitme Engellilerinde bizler gibi film seyredebilmesi adına bu yazıyı okuyun, hatta bloglarınızda paylaşın,onu da yapamıyorsanız link verin ve dilekçeyi meclis komisyonuna gönderin.Paylaşabildiğiniz alanda paylaşın lütfen.
*Başlık :  Şükrü ERBAŞ.

ÇAĞATAY dedi ki...

Güzel bir gezi ve etkinlik olmuş.

Datça Petrol'ün oradan geçerken; Kurtuluş Savaşı zamanındaki, akrabaları eski Kuvayi Millici'lerden olan Kore Gazisi İsmet PULLU amcanın oradan geçmişsiniz, İsmet amca biraz rahatsız size bayrak sallayanlar da eşi ve kızı, köyümüzün değerli insanlarından.

öykü dedi ki...

gunaydın yazınız cok guzeldı

yazı sonundakı cagrınıza sevgıyle destek verıyorum

(blogumda da)

Çağatay Bey, Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiden dolayı.Ne kadar çok sevindik onları görünce anlatamam.

Öykü'cüm,teşekkür ederim :) Biliyordum bizleri yalnız bırakmayacağını...

Yüreğimin İklimi dedi ki...

şu dantel perdeleri yakından çekseydin ya asortik merak ettim şimdi:)))
altyazılı film ile ilgili yazını da bloğumda paylaştım canım.
sevgiler

Yüreğimin İklimi,Resmi başka bir pencerede aç, üstüne tıkladığında oldukça büyümüş ve her penceredeki danteli görebileceğin boyuta erişeceksin.Örneği çıkaracak kadar değil ama fikir alacak kadar belli :))

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Oooo dolu dolu geçiyor günler!
Ares2e imrendim,bizim kız çok tembel yürümekten hoşlanmaz. Bir yürüyüşte yarı yolda zınk diye durdu ,yürümez Allah yürümez. Dön dönemezsin . Ne yapsın garibim arka ayakları sakat. İki kez ameliyat oldu anca bu kadar iyileşti :(

Kahve keyfiniz daim olsun1 Yolunuz buraya düşerse- İkea ziyaretine kalabalık gelecekmişsiniz gruptan kopamam diyorsunuz o başka-kahve içmeye beklerim ben de.
Sevgiler!

dijle dedi ki...

Başlığı da en az yazının içeriği kadar sevdim...Sevgiler

bücürükveben dedi ki...

Hepsi çok güzeldi ama ençok Ares'i sevdim, maşallah çok tatlı:))

Arzu Sarıyer dedi ki...

Benden selam söyler misin o güzel yerlere .Ares i gördükçe bizim Goldiea ile karşılaşacağı günleri hayal ediyorum .Tabiki bizim de ,elbet bir gün umuyor ve diliyorum.Kolay gelsin sevgili kardeşim ,selam ve sevgiler.

fiamma dedi ki...

Kendimden sıkıldım deme yaz bence... çok güzel resimli roman gibi bir de fotolar enfes olunca beni de alıp götürdü oralara o manzaralara.Aresle koşasım geldi:) Zaman nasıl hızlı geçiyor değil mi kendimize bile yetişemiyoruz bazen...keyfin daim olsun...

Adsız dedi ki...

Tam bir keyif olmuş :) Görsellere bakarken çok heveslendim ve bende orda olmak istedim :)

sellinismode.blogspot.com

Özgen dedi ki...

Hayatı ne kadar dolu yaşıyorsun tebrik ederim seni arkadaşım ahh ahh mailin için teşşekkürler sevgilerimle...

Hepimiz dedi ki...

Ne guzel yerler, ne guzel dokunuslar... dogaya, insanlara, hayvanlara. Bir gun tanismaliyiz.:)
Yolariniz acik olsun. Dunya gozu ile bende memleketimden insan manzaralari goruyorum sayesnizde. Varolun emi:)

Calette, tanışmayı çok isterim, Ares'te bakmayın doğada yürümeyi seviyor,aslında o tam bir züppe :)) araba kuşu, uzun yürüyüşlerden sonra bir gün dinleniyor :))

Dijle,teşekkür ederim :) Başlıklarda benim için en az yazılar kadar değerli..

Bücürük ve ben,Ares bambaşka :))

Arzu Hanım,sizi de özel olarak bekliyorum buraya.. :))

Fiamma, teşekkürler, zaman gerçekten çabuk geçiyor..

Selin Artun, Fethiye çok güzel bir yer, anlatabildiklerim yaşadıklarımın bir kısmı..

Özgen, işine yaradıysa sevinirim.. :)

Hepimiz, sizinle tanışmak çok isterim.. :)) Memleketimiz çok güzel gerçekten...

acupofcaffein dedi ki...

şekerci fotoğrafı Ali Muhiddin Hacı Bekir'in önündeydi.Bende bayıldım çok hoşuma gitti. Keşke her yerde sevgi olsa ve insanlar sevgilerini gösterse...
Bende odamı menekşe (koyu mavi gibi olan) bir renge boyamıştım. Nefis olmuştu. Çok dinlendiriciydi. birde ona uygun nevresim takımları ile harika olmuştu...:-) güle güle kullanın...