Cumartesi, Aralık 07, 2013

Ben not tutmayı beceremem,sen aklında tut olur mu? :)

Böyle güzellikler görmek bir şans, bu yüzden güzel bir yerde yaşamanın bedeli olarak genelde çevremdeki güzellikleri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.Hala sonbahar günlerini bitiremedim. İstanbul'a gitmeden ya da orada devam edebilirim sonbahar resimlerine.Çünkü buralarda çok güzel yerler var ve herkes görsün istiyorum. Kışın kapalı ama yaz boyu hafta sonları kahvaltıya gittiğimiz yerlerden biri Günays Garden. Bazen gecelerde. Kayaköy'de.Küçük bir butik apart diyelim.

Bahçesindeki bu çiçeğin adını bilmiyorum ama bana ziyaretine gittiğim Hatice Teyze kurusunu verdi ve bahara doğru toprağa atarsan bu eflatunlar tohum olur dedi.Deneyeceğim.
 Masaları bahçede,kapalı yeri de var ama genelde hava güzelken gidiyoruz biz Kaya'ya.
 Bunlarda kapanmadan önceki son fotolar.
 Bahçe
 Havuz
 Çiçekler
 Mercan çiçeği

Sakız sardunyası

Bunların adını bilmiyorum.
 Ares ben resim çekerken etrafı geziyordu.
 apartlar
 Görüntüleri de içleri de güzel.
 Bu pembe çiçeklerinde adını bilmiyorum.
 havuz

Kahvaltısı daha zengin.Yanız kaldığımızda fotoğraf çekiyorum genellikle, bunlar servis arası..

Bu tırtılı  bahçede gördük...
 Bu da küçük ama Ares'e havlayan cesaretli yavru. Yanına gidince Ares'in büyüklüğünden korkup kaçıyordu :))
 Bu bana hediye,eşimin annesi getirdi,eşimin anneannesinin.
 Biz her ay bir cumartesi düzenli bir şekilde kahvaltı yapıp mesai saatlerinde partiye gelemeyenlerle buluşup görüşme olanağı yaratıyoruz.
Muğla'daki kadın başkan aday adaylarımızdan. Bilgilendirme toplantısından.
 Dont testileri.. 2. el pazarı Çalış.
 kaktüs ve sukkulentler..
 Ayrı ayrı standlarda sergilenip satılıyor.
Bu demlik benzerini bende aldım son pazardan ,içine kaktüs dikeceğim. Bendekilere kıyamıyorum aslında yoksa bende bir sürü demlik var.

Yarın bir sürü iş var yine.. Bu aralar işlerle uğraşmak zor geliyor.Bol bol yazayım istiyorum.Yılbaşı için burada bir sürü alternatif var. Hem bizde xmas ve yılbaşı ayrı ayrı kutlanıyor.Biz xmas kutlamıyoruz ama denk gelirse gidiyoruz. Bunun haricinde Fatoş ve Fevzi'lerle konaklamalı güzel bir otele rezervasyon yaptırdık yılbaşı için burada.Ayın 22 sinde ise bir küçük gezimiz  var Antalya'ya.. İstanbul'a gidip geleyim evde üç ayrı misafir için organizasyon yapmam lazım şömine başında :))

Yarın Zentara Kültür Evi açılışı var Çalış'ta saat 16.00 da. Pazar günü ise forum-fkm de- ve xmas pazarı Çalış pazarında.

Fethiyespora "yüce atatürk" yazılı formları için ceza gelmiş futbol disiplin kurulundan.
Haberi.
Takımımızı kimse üzmemeli..

Adsız dedi ki...

merhaba Asortik Hanım.
Çok güzel mekanlar gerçekten çok şanslısınız.hem geziyor hemde sayfanızdan bizlerin de görmesini sağlıyorsunuz.emeğinize sağlık.

Buarada resimde gördüğüm porselen çaydanlık veya porselen kuplara o kaktüsler nasıl dikiliyor.Yani delik değil ya altları suyunu nasıl alıyor toprak.su üzerinde kalmıyor mu,kaktüs erimiyor mu?
toprak normal sarma mı?

ÇİLEK KIZ

Çilek Kız, normalde kaktüs kaplarının altları delik olmalı ama delik değilse kabın altına taş ve ya cam kırıkları koyuyoruz ,üstüne toprak ekliyoruz.Dikkatlice suluyoruz ki fazla su kalmasın.Toprak bahçeden,marketten ,bazen de kum karışımlı kullanıyorum.Bence en ideali kum.Saksıda çok su kalırsa kaktüs erir,devamlı yağmur alacaksa her zaman elinizin altında olmayacak saksıları delikli seçmelisiniz.
Bahçedekileri mesela..Balkonda daha çok deliksizler var bende de.

Özgen dedi ki...

Merhaba cnım biz de Karaköye gidiyoruz ama böyle harika bir yeden hiç habaerim yoktu özellikle Özgürün görmesini çok isterim sevgilerimle...

Özgencim, benim yazdığım kahvaltı yerleri Fethiye'nin en güzel mekanları,gidin mutlaka..Kışın kapadılar yalnız,baharda artık.

Blogger Bolat dedi ki...

Güzel işletme bir hafta sonumu ailece orada geçirmek isterdim :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Çilek kız ne güzel bir isim.
Asortik, özledim seni. Telefon açmıyorum çünkü biliyorum çok yoğunsun.
Bu Pazar Akyaka yaptık, tüh X-mas pazarını kaçırdık desene.
Köyceğiz de kine gittik biz de.

Kaya da da bir aktivite bekliyoruz, sırada.

Bu arada şömine keyfine, rakıya biz de alacağız sizi. Du bir havalar soğusun iyicene diyorum kendime.

Operim.
Özlemiş anne

Oglak Kizlari dedi ki...

Haa eskisi kadar sık yorum yapamıyorum, çünkü I pad le boğuşuyorum.

Teknoloji özürlü anne

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim asortik hanım:))

Rumuzumu beğendiğiniz için sizede çok teşekkür ederim Oğlak Kızları:))

Kızımın en sevdiği çizgi film karakteri çilek kız:)))Ondan esinlendim yani
ÇİLEK KIZ.

sessiz balik dedi ki...

asortik ablacım ; datça yolumuzdan dönüşlerde kısa soluklanıyoruz Fethiye'de. Biraz büyükşehir havası var ya merkezde eşim pek istemiyor kalmak. Ama sen o çokgüzel yerleri burdan tanıttıkça ben gelip görmek için yanıp tutuşuyorum.ancak hayat ve tatil müşterektir , ortak paydayı nerde tutturursak orda :)

Sessiz Balık, Fethiye karşıdan bakınca kendini hemen ele veren bir şehir değildir :) Zor elde edilir..Yavaş yavaş keşfedilir.Tanıyınca da müptelası olursun.Yıllarca vazgeçemezsin.Ben Datça'ya gittim,çok da sevdim ama Datça'da sürprizler yok, insanlar birbirine benziyor,muhabbetler bile aynı.Giyim tarzları kardeş çocuklarıyla evli gelinler gibi, birine bak,hepsini keşfet :))
Biz de öyle mi..? Şimdi git, turist adam şortla, bizim gibi sonradan gelmeler kazakla,yerlisi kabanla dolaşır :)) 7 km ötede gece soba yakarsın, deniz kenarında plajda yatarsın.
Havası da insanı da farklıdır Muğla'nın diğer yerlerinden.Bilen biriyle gezmek farklıdır tabii ki.Senin kimseye ihtiyacın yok,önce ben sonra blog var :))

sessiz balik dedi ki...

Asortik ablacım ne güzel yazmışsın ne güzel benzetmeler ...
Ama bir bakıma sırf o herşeyin bilindik olması çekiyor bizi Datçaya , yazlıkçılar gibiyiz aynı yerde yıllarca yüzeceğiz.