Pazar, Mart 29, 2009

Oyumuzu bizim mahallenin (Foça Mah.) okulunda verdik geçen seferki gibi.. Zaten çok yakın ama sadece seçimden seçime gittiğimiz bir yer. Muhtarımız kapıdaydı.. Yine o seçilir diye bekliyoruz, herkes memnun. Bizim sandık her zaman çok sakin oluyor, daha hiç sıra beklemedik.

Sonra deniz kenarına gittik Koca Çalış'a , yürüdük kumsalda..Hem Ares hem de kendimiz için..Sonra da tam ters istikametteki belediye çay bahçesine gittik kıl çadırın oraya Uzunbey bana çay ısmarladı ,denize karşı içtik.Bu arada Nurdan'lara uğradık ama yoktular..

Dağların tepesi karlı ,resimde gördüğünüz üzere ama Uzunbey t'shırtle gitti bugün seçime.. Ben de kısa kollu t'shırt üstüne yine de kot ceketimi giydim..Esintiliydi gerçekten ama sıcaktı,turistler askılıyla geziyordu yine.. Aşağıdaki resimde Akdağların nasıl karla dolu olduğunu göreceksiniz..Sanırım İstanbul soğuk.Yine de buradan gidince çok kalın giysiler alamıyorum yanıma ben. Orada da arabayla gezdiğimizden çok gerekmiyor ama Annem bana bazen takılıyor sen Akdenizli olmuşsun artık diye..

Şimdi Ares'i yıkadı Uzunbey, biraz sonra da yemeğe gideceğiz hep beraber.İlk defa burada Burger King açıldı, Yani böyle marka bir fast food.Oradan Kayaköy ve Ölüdeniz yapacağız..Sanırım oylar açıklandığında da Ölüdenizde tur atacağız :) Biz partili değiliz ama arkadaşlarımızı yalnız bırakmak istemedik.

Pamukkale Otobüsleri her seferin ilk dört biletine indirim yapıyor.Böyle bir kampanya varmış,ne kadar zamanda biter bilmem ama haberiniz olsun.Gidiş dönüş aynı fiyata,bu zamanlarda erken bilet alabileceklerin haberi olsun dedim :)

Cuma akşamı barlar sokağında gittiğimiz balık restaurantının mezeleri..Güzeldi,son favorimiz deniz Restaurant..Kafaları çektik,güzel bir akşamdı.

Not: Ölüdenizden şimdi döndük..
Resmi olmayan sonuçlara göre..(saat 20.00)
Fethiye MHP (aynı başkan )
Ölüdeniz CHP (aynı başkan )
Üzümlü CHP (aynı başkan)
Göcek CHP (aynı başkan)
Çiftlik AKP ( başkan aynı parti değişti)
Büyükçekmece (CHP önde, orayı alır )ve Beylikdüzü (AKP önde)
İstanbul için hala dua ediyorum, Ankara'ya inanamıyorum :(

Adsız dedi ki...

Aaaaaa, bu kadar olmaz ki.. Biz hiç denk gelemeyeceğiz sanırsam ya. Biz de öğlen oyumuzu verip geçtik dükkana, sonra da güneşli diye çarşıya attık kendimizi.. Aklımdan da geçti ama yine zaman tutmadı.. Sizin bölge de mi Foça'ya giriyor, eğer öyleyse ben bu muhtarı şiddetle kınıyorum. Yıllardır bir kez bile yerinde bulamadık, öğrenci servisinden fırsat bulup gelemiyor.. Bugün gördüm burger king servise başlamış, şu diyetim! bitsin hemen sufle ve whopper'a dadanmak istiyorum. Bir de kampanya yapalım yanına Kentucky Chicken da gelsin, söz ben ısmarlayacağım..
Bu arada dün yorum yayınlanması uzun sürebilir deyince kapatıp çıkmıştım ben görmedim cevabını ya, keşke gelseydin evdeydim dün :((..
Nurdan.. (bu kez karabatak)
Hım bir de ben de Pamukkale ofisinde çalışan arkadaşıma uğradım bugün, İstanbul 50 lira gidiş dönüş ama her otobüste 4 kişi kontenjanı varmış, onun için acele etmek gerek sanırım..

Oylar bizim muhtara :) gitti, sanırım tekrar alacak ..
Dün evi aradım aslında cevap vermedi bu yüzden gelmedim.
Pamukkaleden ben erken rezErvasyon sonucu kampanyadan aldım.Her seferin ilk 4 koltuğu indirimli..

Unknown dedi ki...

ankaraya ben de cok uzuluyorum.fethiye süper sevgiler:)

Sevgili Özge, Muğla da her yer süper :)

:)den dedi ki...

Seçim sonuçları hepimizi farklı noktalardan üzdü. En çok da halkın gittikçe eğitimsiz ve cahil bırakılmasının sonuçlarına sandık başında şahit olmak! Her çıkış için bir iniş şart derler. Belki öyledir gerçekten.

Bu Deniz Restoran nerede ola ki?
Sevgiler...

Sizin gittiğiniz restaurantın iki yanında :)